Connect with us

باریک ترین تبلت سامسونگ Galaexy S5e معرفی شد

منتشر شده

در

باریک ترین تبلت سامسونگ galaexy s5e معرفی شد

بار دیگر کمپانی سامسونگ یکی دیگر از جدیدترین محصولات خود را به بازار آی تی و فناوری معرفی نمود، تبلت سامسونگ گلکسی S5e نسبت به سایر تبلت های Samsung از ضخامت کمتری برخودار است به طوری که توانست به عنوان باریک ترین Tablet جهان شناخته شود.

تبلت سامسونگ galaexy s5e معرفی شدتبلت سامسونگ galaexy s5e معرفی شد

لیست قیمت تبلت

تاکنون تبلت های اندرویدی از نظر پشتیبانی اپلیکیشن و اپ های موجود در بازار های مجازی عملکرد ضعیفی داشته اند، اما کمپانی سامسونگ که تنها شرکت طراحی کننده تبلت با پنل اولد می باشد دست از تولید تبلت برنداشته و هم اکنون باریک ترین تبلت خود را با نام Galaexy S5e به علاقمندان و طرفداران معرفی کرده است.

قیمت تبلت سامسونگ galaexy s5e

با توجه به مهارت بی نظیری که کمپانی Samsung در تولید صفحه نمایش OLED دارد از این رو نمایشگر 10/5 اینچی با رزولوشن 2560*1600 پیکسل این تبلت را از نوع اولد طراحی کرده است؛ البته تبلت سامسونگ Galaexy S5e شباهت زیادی به مدل S4 دارد با این تفاوت که فاقد قلم S Pen است و سازگار با آن نخواهد بود.

تبلت سامسونگ galaexy s5e رونمایی شد

ضخامت تبلت سامسونگ گلکسی S5e برابر با 5/5 میلی متر و بدنه آن نیز فلزی می باشد که به نوبه خود می تواند رقیبی سرسخت برای سایر برندها همچون اپل، ایسوس و… محسوب شود، وزن Tablet S5e با توجه به وجود چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 670 با حداکثر کلاک 2 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی ادرنو 616 و باتری 7040 میلی آمپر ساعت برابر با 400 گرم اعلام شده است.

باریک ترین تبلت سامسونگ galaexy s5e

دوربین اصلی این تبلت سامسونگ 13 مگاپیکسل است که می تواند ویدئوهای UHD 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن نیز قادر است تصاویر واضح و شفافی را به ثبت برساند. سیستم عامل اندروید 9 که به صورت پیش فرض بر روی آن تعریف شده است امکان نصب بسیاری از اپ ها را برا کاربران فراهم می کند. از دیگر قابلیت های تبلت S5e سامسونگ می توان به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، کلید اختصاصی Bixby، چهار اسپیکر Dolby Atmos، درگاه یو اس بی تایپ C اشاره کرد.

قابلیت تبلت سامسونگ galaexy s5e

طبق اعلام کمپانی سامسونگ تبلت گلکسی S5eدر دو مدل با حافظه های متفاوت ( 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی ) با قیمت 400 دلار در بهار سال 98 راهی بازار تبلت خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار