موبایل

بازگشت سرویس های گوگل در هوآوی پی اسمارت 2020

بازار گوشی های هوآوی با تنوع زیاد در قیمت و ساختار، بدون شک در حال رشد است و تلفن های هوشمند هوآوی جایگاه رقابتی خوبی را کسب کرده اند. گوشی جدید هوآوی پی اسمارت 2020 به تازگی از سمت این شرکت معرفی شده است و امتیاز ویژه ای که در رونمایی این گوشی به چشم میخورد استفاده و پشتیبانی از نرم افزار های گوگل است. هرچند سری پی اسمارت از محبوب ترین سری های گوشی موبایل هوآوی محسوب می شدند اما این رونمایی جدید جایگاه خاصی را برای Huawei P Smart 2020 در بازار تلفن های هوشمند رقم خواهد زد.

هوآوی پی اسمارت 2020 به همراه یک مینی اسپیکر

لیست قیمت گوشی هوآوی

هوآوی پی اسمارت 2020 یک میان رده با قیمت و رنگ بندی جذاب

با توجه به محدودیت های تحریمی که شرکت های چینی درگیر آن هستند استفاده از خدمات گوگل برای این گوشی به طور رسمی اعلام شده و این یعنی گوشی هوآوی بازار بزرگتری از اروپا و آسیا را در بر خواهد گرفت. به طوری که برای اولین بار این گوشی به تازگی در آلمان عرضه شده است. رنگ های مشکی و آبی آن در بازار در دسترس خواهد بود اما رنگ سبز آن با کمی تاخیر به بازار خواهد آمد هرچند می توان برای پیش خرید آن در سایت هوآوی درخواست خرید ثبت کرد. قیمت پایه این گوشی از 199 یورو معادل 215 دلار آغاز خواهد شد و این قیمت بسیار مناسبی برای این گوشی میان رده خواهد بود.

مشخصات فنی هوآوی پی اسمارت 2020

مشخصات فنی گوشی Huawei P Smart 2020

کمپانی هوآوی یک کمپین تبلیغاتی به نام Sound Great برای فروش گوشی جدید هوآوی پی اسمارت خودش راه اندازی کرده و هر کاربری که اقدام به خرید این گوشی کند یک اسپیکر مینی به عنوان هدیه از هوآوی دریافت خواهد کرد. از مشخصات فنی آن می توان به نمایشگر ال سی دی 6.21 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس اشاره کرد. پردازنده هشت هسته ای این گوشی با فرکانس 1.7 گیگا هرتز از نسل پردازنده های قدرتمند محسوب می شود. گوشی موبایل هوآوی مدل پی اسمارت 2020 رم 4 گیگابایتی داشته و 128 گیگابایت هم ظرفیت داخلی آن است. این گوشی قابلیت کارت حافظه تا 512 گیگابایت حافظه هم دارد. دوربین گوشی Huawei P Smart 2020 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی هم برای تشخیص عمق می باشد که در پنل پشتی این گوشی قرار دارد. دوربین سلفی گوشی جدید هوآوی داخل ناچ قطره ای شکل نمایشگر IPS LCD قرار دارد. باتری هوآوی پی اسمارت 2020 ظرفیت 3400 میلی آمپر دارد واز طریق کابل یو اس بی تایپ سی شارژ می شود. بلوتوث 4.2 و سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی از دیگر مشخصات فنی هوآوی پی اسمارت محسوب می شوند. اندروید 9 با یک عقب گرد در این گوشی به جای اندروید 10 استفاده شده که گمان نمی رود تاثیر خاصی بر کارکرد آن داشته باشد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. موبایل هوآوی مدل پی اسمارت 2020 نسبت به گوشی های قبلی هوآوی خیلی حرفه ای تره البته اگه قیمت خوب و ارزونی داشته باشه انتخاب ایده آلی واسه خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا