Connect with us

بازی لگو جنگ ستارگان، حمله اسکای واکر

منتشر شده

در

دانلود رایگان بازی The Skywalker Sag

لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر (LEGO Star Wars: The Skywalker Saga) محتوای قابل دانلود خواهد داشت. این بازی که یک بازی ویدیویی با مضمون لگو در سبک اکشن ماجراجویی است، در ۵ آوریل ۲۰۲۰ (۱۶ فروردین ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

مبارزه بازی لگو جنگ ستارگان

مبارزه بازی لگو جنگ ستارگان

محتوای قابل دانلود بازی لگو جنگ ستارگان

خیلی وقت است که طرفداران جنگ ستارگان و بازی های مضمون لگو منتظر هستند تا زودتر بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga را تجربه کنند. ولی دیگر زمان انتظار تقریباً سر آمده است. بازی حماسه اسکای واکر گلد شده است و در تاریخ پنجم آوریل امسال منتشر میشود.

پیش از این باید برای افرادی که با این مفهوم آشنا نیستند، توضیحاتی داد. گلد شدن یک بازی به معنای «عرضه برای تولید» است که بازی برای ارائه به مصرف‌کننده آماده شده است. این نسخه از نظر دیجیتالی مورد تأیید است و دیگر کار سخت ماجرا پشت سر گذاشته شده است. در این مرحله شرکت سازنده در حال تولید دیسک های فیزیکی آن برای ارائه به بازار است.

بازی LEGO Star Wars

بازی LEGO Star Wars

به زودی قرار است بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga  هفت محتوای قابل دانلود داشته باشد که «مجموعه شخصیت ها» نام گرفته است. محتوای قابل دانلود که به صورت مختصر با عنوان DLC شناخته میشود، محتوی اضافه برای یک بازی است که شامل طیف گسترده ی از تغییرات جزئی مثل تغییر لباس شخصیت ها تا تغییرات کلی مثل داستان جدید، گیم پلی و شخصیت های جدید بازی میشود. DLC ممکن است به صورت رایگان یا قابل خرید در دسترس قرار بگیرد.

بازی حماسه اسکای واکر

بازی حماسه اسکای واکر

محتوای پک های اضافی بازی لگو جنگ ستارگان

به گزارش Nintendo Everything که سایت خبری به روز مخصوص کنسول نینتندو سوییچ است، محتوای پک های بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga به صورت زیر است:

پک اول شامل شخصیت های فصل اول سریال Mandalorian شامل شخصیت های Mandalorian، Greef Karga، Cara Dune، IG-11 و Kuiil میشود. شخصیت Grogu که بیشتر با نام بیبی یودا در بین طرفداران شهرت یافته است نیز در کنار مندلوریان خواهد بود، ولی نمیشود جای شخصیتش بازی کرد.

پک دوم شامل شخصیت های فیلم Solo: A Star Wars story میشود. شخصیت هان سولوی جوان، چیوباکا همراه شخصیت های Qi’ra، Tobias Beckett و Enfys Nest.

گیم پلی بازی لگو جنگ ستارگان

گیم پلی بازی لگو جنگ ستارگان

پک سوم و کلاسیک بازی شامل شخصیت های لوک اسکای واکر، پرنسس لیا، هان سولو، دارث ویدر و لندو کالریسیان با پوسته های جدید میشود.

پک چهارم و تروپرها شامل Death Trooper، Incinerator Trooper، Range Trooper، Imperial Trooper و Mimban Stormtrooper است.

پک پنجم که مربوط به The Rogue One: A Star Wars Story میشود، شامل شخصیت های Jyn Erso، ‌ Bodhi Rook، Cassian Andor، K-2So، Chirrut Imwe، ‌Baze Malbu و Director Krennic است و ۱۹ آپریل برای دانلود در دسترس قرار میگیرد.

در ادامه هم در تاریخ ۴ مه پک های ششم و هفتم مربوط به فصل دوم Mandalorian و Star Wars: The Bad Batch برای دانلود در دسترس قرار میگیرد که برای مندلورین اجازه ی بازی با شخصیت های Ahsoka Tano، ‌Boba Fett، Bo Katan، Fennec Shan و Moff Giddeon را به گیمر میدهد. اما برای The Bad Batch میتوان به شخصیت های Hunter، Wrecker، Tech، Crosshair و Echo دسترسی پیدا کرد.

شاید گیمرها کمی ناامید شوند که بسته های DLC  بازیLEGO Star Wars: The Skywalker Saga  به شخصیت ها محدود میشود، ولی امیدوار هستند که در آینده بسته های بیشتری برای دانلود در دسترس قرار بگیرد.

بازی star wars skywaker

بازی star wars skywaker

پک های اضافی لگو جنگ ستارگان، ضروری یا غیرضروری؟

سوالی که پیش می آید این است که آیا گیمرها مجبور هستند از این فایل های قابل دانلود را برای کنسول بازی خود استفاده کنند؟ جواب این است که خیر. بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga آنقدر شخصیت های جورواجور دارد که گیمر ممکن است نیازی به دانلود بسته های DLC نبیند. بازی قرار است گیمر را به دنیاهای مختلف فیلم های اصلی جنگ ستارگان ببرد و آنقدر شخصیت های مختلف هستند که میتوانید بدون هیچ کلافگی هر مرحله را راحت با آن ها بگذرانید.

kylo ren بازی حماسه اسکای واکر

kylo ren بازی حماسه اسکای واکر

جزئیات بازی لگو جنگ ستارگان

بازی هر ۹ فیلم اصلی سری جنگ ستارگان را از جنگ ستارگان: تهدید شبح تا جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر در بر میگیرد. در طول بازیLEGO Star Wars: The Skywalker Saga ، گیمر میتواند به ۲۴ سیاره سر بزند و بیش از ۳۰۰ شخصیت قهرمان، شرور و شخصیت های دیگر بینشان را باز کند و از بازی لذت ببرد.

در کل بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga قرار است با ارائه ی شخصیت های بیشتر، گیمرها را ترغیب کند که با شخصیت های موردعلاقه شان بتوانند به محض انتشار بازی، کهکشان ها را جست و جو کنند.

بازی لگو جنگ ستارگان

بازی لگو جنگ ستارگان

بازی حماسه ی اسکای واکر در تاریخ پنجم آوریل برای کنسول های بازی سونی، نینتندو سوئیچ، مک آی او اس و کنسول های بازی مایکروسافت منتشر خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار