نرم افزار

بازی آنلاین مستر 90 پرمخاطب ترین بازی کامپیوتری ایرانی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری و همین طور دانش استفاده از آن ها در خارج از ایران، فاصله ی بین بازی های ایرانی و خارجی روز به روز بیشتر شده و خلاء بازی های ایرانی برای مخاطبین داخلی آشکار تر می شود.
بازی آنلاین مستر۹۰، ساخت استودیو بازی سازی ایواک ، طی مدت زمان کوتاه فعالیت خود، موفق شده با جذب بیش از ۱۲۰ هزار گیمر فعال، به فعال ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین ایرانی تبدیل شود. در این بازی، هر کاربر به عنوان مدیر یک باشگاه فوتبال، با انتخاب نام باشگاه و هم چنین استادیوم اختصاصی باشگاه، شروع به فعالیت می کند. نکات مهم و متمایز این بازی در مقابل سایربازی های آنلاین ایرانیو حتی خارجی، طراحی زیبا، قابلیت برقراری ارتباط بالا با انواع کاربران از رده های سنی مختلف و با سلایق متفاوت و هم چنین توجه بالا به محدودیت های سرعت اینترنت داخل ایران است.

بازی آنلاین مستر 90 پرمخاطب ترین بازی کامپیوتری ایرانی

در مستر۹۰، هر فرد، علاوه بر مربیگری و هدایت بازیکنان، چیدن ترکیب تیم، تمرین بازیکنان و بررسی بازی حریفان، به مدیریت باشگاه و انجام اعمالی نظیر خرید بازیکنان جدید و یا فروش بازیکنان فعلی، خرید استادیوم و یا امکانات جانبی آن و گسترش باشگاه، بررسی دخل و خرج، بستن قرارداد با اسپانسرهای باشگاه و استخدام کادر فنی نیز می پردازد و عملا با تمامی فعالیت های مرتبط با باشگاه داری سر و کار خواهد داشت. بازی مستر۹۰ با توجه ویژه به بخش ارتباط کاربران با هم، محیطی مناسب را برای ارتباط کاربران، پیام دهی و بهره گیری از تجارب سایرین فراهم ساخته که در تمامی بخش های بازی قابل مشاهده است.
از بخش های جالب مستر۹۰، قسمت اتحادهای بازی است که تمامی طرفداران تیم های مختلف جهان دور هم گرد آمده و از آخرین نظرات همدیگر پیرامون تیم ها و باشگاه های مورد علاقه آگاه می شوند و اخبار مرتبط با تیم مورد علاقه ی خود را به اشتراک گذاشته و از آخرین نتایج بازی ها نیز آگاه می شوند.

بازی آنلاین مستر 90 پرمخاطب ترین بازی کامپیوتری ایرانی

لیست قیمت کنسول بازی

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان
    خیلی خوبه که ایرانی هاهم بتونن توی عرصه بازی های رایانه پیشرفت کنن در زمینه انیمیشن که پیشرفت های چشم گیری داشته اند و من امید وارم این اتفاق در زمینه بازی هم بیفته و یا حتی بتونن یک کنسول بازی به نام خودشون بسازند و ثبت کنند.من حتما این بازیو خریداری می کنم و ازش استفاده میکنم تا کمی باشه برای طراحان این بازی تا در آینده بتونن بازی های بهتری وارد بازار کنند.

  2. من این بازی رو یه مدت بازی کردم و بازی خیلی زیبا و جذابیه که از بازی کردن باهاش خسته نمی شی دقیقا مثل اینکه یه تیم رو داری ارنج می کنی برای یه تیم مدیریت می کنی و هر کاری یه که کادر فنی و مدیر باشگاه می تونه انجام بده رو می تونی اینجا انجام بدی و لذت ببری من که از بازی تو این سایت لذت بردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا