Connect with us

بازی های معرفی شده در ایونت State of Play مارس 2022

منتشر شده

در

ایونت بزرگ State of Play

ایونت بزرگ قبلی State of Play در اکتبر 2021 برگزار شده بود. در دوم فوریه 2022 هم ایونت ویژه‌ای برای Gran Turismo 7 داشتند. اما در تاریخ ۹ مارس ایونتی بیست دقیقه ای برگزار شد که عناوین جدید پلی استیشن 4 و 5 را که قرار است در آینده ای نزدیک منتشر شوند، معرفی کرد.

آپدیت و رونمایی بازی های ایونت State of Play

ایونت State of Play ماه مارس 2022 شرکت سونی بازی های مختلفی را معرفی کرد و آپدیت های جدیدی از عناوین بزرگی مثل Returnal در اختیار طرفداران گذاشت.

درابتدا تریلری در ایونت State of Play پخش شد که در آن چندین جنگجو با لباس مکانیکی با دایناسورها درگیر بودند. ولی اشتباه نکنید؛ خبری از یک بازی دیگر از مجموعه ی داینو کرایسیس نیست. اسم این بازی جدید کپ کام که در سبک ترس و بقا تولید شده Exoprimal است. دنیای Exoprimal در سال 2040 اتفاق می افتد. گرداب عجیبی دایناسورهایی را روی سر شهر میریزد. این بازی قرار است در سال 2023 برای پلی استیشن 4 و 5 منتشر شود.

بازی exoprimal در ایونت State of Play
بازی exoprimal در ایونت State of Play

بازی بعدی که در ایونت State of Play پخش شد، Ghostwire: Tokyo است. یک بازی اکشن ماجراجویی با عناصر ترسناک فراطبیعی که قرار است در 25 مارس امسال منتشر شود.در این ایونت چیز زیادی از این بازی رونمایی نشد و سونی باز هم همه چیز را بسته نگه داشت، ولی تریلری پخش شد که به گیمرها بازی را بهتر معرفی کرد تا بتوانند «وقایع مرموز» داستان را کمی تجربه کنند.

درست مثل بازی Ghostwire: Tokyo، چیز زیادی هم از بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin فاش نشد، ولی گیمرهایی که پلی استیشن 4 یا 5 دارند، حالا میتوانند دموی بازی را که خودش در 18 مارس منتشر میشود، دانلود کنند. یعنی گیمرها برای بار آخر فرصت دارند پروژه ی جدید Team Ninja را تجربه کنند تا بالاخره بازی منتشر شود.

بازی Ghostwire: Tokyo
بازی Ghostwire: Tokyo

عنوان بعدی شرکت Square Enix که در ایونت ماه مارس State of Play بیشتر معرفی شد، بازی Forspoken بود که اخیراً هم تا 11 اکتبر 2022 تأخیر خورده است. تریلر جدیدی به اسم Worlds Collide پخش شد که البته چیز زیادی از داستان ندیدیم. در اصل تریلر پخش شده گیم پلی مبارزه ی شخصیت اصلی داستان یعنی Frey با اژدهایان و شیاطین اسکلتی دنیایش است.

فرانچایز سرگرمی لاکپشت های نینجای جهش یافته نوجوان در سال 1983 تأسیس شده است. همچنان هم بازی های ویدیویی مختلفی از روی این داستان ساخته میشود. اخیرا Cowabunga Collection برای پلی استیشن 4 و 5 معرفی شده بود که محصولی مشترک از Nickelodeon و Konami است. در تریلر جدید برخی ویژگی های بازی رونمایی شده است و خود بازی در 2022 منتشر میشود.

بازی Cowabunga Collection
بازی Cowabunga Collection

معرفی بازی های بیشتری در سبک مبارزه ای

طرفداران بازی مبارزه ای احتمالا از GigaBash خوششان خواهد آمد. این یک بازی در سبک فانتزی و تخیلی است که در 2022 برای بازی روی کنسول بازی پلی استیشن 4 و 5 رونمایی خواهد شد. تریلر 34 ثانیه ای ایونت State of Play روی Rawa یا Dragon King متمرکز بود که دنیای اطرافش را به آتش میکشید.

بازی GigaBash
بازی GigaBash

بازی Trek to Yomi از استودیوی لهستانی Flying Wild Hog که بسیاری از گیمرها منتظر انتشارش هستند، در سال 2021 معرفی شده بود. اواخر پارسال بود که اعلام شد قرار است بعد از انتشار روی گیم پس کنسول بازی مایکروسافت، ایکس باکس، قرار بگیرد. تریلری که در 9 مارس ایونت State of Play پخش شد، بیشتر روی عملکرد بازی روی پلی استیشن 5 متمرکز بود. در آخر هم طرفداران با شخصیت ها و صداپیشگان آشنا شدند.

بازی Trek to Yomi
بازی Trek to Yomi

بازی های دیگری هم به طور مختصر در ایونت State of Play معرفی شدند. انتظار میرود ایونت های بیشتری برگزار شود، چون همانطور که شرکت سونی قبلا اعلام کرد، این ایونت بر سازندگان ژاپنی متمرکز بود.

ا دیدگاه

  1. هستی

    مارس 17, 2022 در 1:40 ب.ظ

    ببخشید می خواستم بدونم این بازی ها رو چه جوری می تونم تهیه کنم و قیمت هاشون چنده؟ تهرانم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار