Connect with us

بازی های Google Play در ویندوز عرضه خواهد شد

منتشر شده

در

برنامه Google Play Store اندروید

هفته گذشته در طول مراسم اهدای جوایز بازی های برتر Google Play در طول سال 2021 برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی، سخنگوی گوگل خبری غافلگیر کننده را اعلام کرد. او گفت که از سال آینده بازی های موجود در Google Play برای دستگاه های اندرویدی، در ویندوز 10 و ویندوز 11 نیز پشتیبانی می شود. گوگل در حال کار بر روی یک برنامه Play Store games برای ویندوز است که قرار است در سال 2022 منتشر شود.

برنامه Google Play در سیستم عامل ویندوز

پیش از این که گوگل اعلام کند در حال ساخت برنامه بازی است، شرکت مایکروسافت و آمازون با یکدیگر مشارکت و همکاری داشتند و امکان خرید بازی هایی برای ویندوز از طریق آمازون فراهم شده بود.

با این حال در حالی که مایکروسافت و آمازون به طور رسمی مشارکت خود را اعلام کرده بودند، گوگل این خبر را به صورت اختصاصی اعلام کرد و تا اکنون خبری از مشارکت با دیگر شرکت ها نبوده و به نظر می رسد که گوگل می خواهد این کار را به تنهایی انجام دهد. سخنگوی گوگل در این زمینه به جزئیات زیادی اشاره نکرد اما گفت که بازی ها از طریق یک برنامه گوگل که بر روی ویندوز 10 و ویندوز 11 نصب می شود، اجرا خواهند شد و در دسترس همه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

همانطور که گفته شد طبق سخنرانی سخنگوی گوگل، یک برنامه بازی برای ویندوز ساخته خواهد شد که می توانید با ذخیره بازی بر روی یکی از دستگاه های خود بازی را در دستگاه دیگری ادامه بدهید. به عنوان مثال شما می توانید یک بازی مرحله به مرحله را تا مرحله پنجم در گوشی موبایل خود پیش ببرید و باقی آن را از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی تان که از سیستم عامل ویندوز 10 و ویندوز 11 پشتیبانی می کند ادامه بدهید.

برنامه Google Play Store برای سیستم عامل ویندوز

برنامه Google Play Store برای سیستم عامل ویندوز

بازی های فروشگاه گوگل پلی سال آینده برای ویندوز 10 و 11 عرضه می شوند

سخنگوی گوگل در رابطه با بازی های Google Play چیز زیادی را فاش نکرد و اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیشتری ارائه می شود تا مخاطبان ویندوز و اندروید بتوانند آن را به طور دقیق بررسی کنند. البته که خبری از زمان انتشار قطعی این برنامه نیست اما به زودی منتظر خبر های رسمی تر و جدی تر باشید. از روزی که این خبر را سخنگوی گوگل اعلام کرده است همه کاربران امیدوار شده اند که تلاش های شرکت گوگل به سایر دسته بندی ها و سایر اپلیکیشن های گوگل نیز راه پیدا کند و همه برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی موبایل، بر روی سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ هم در دسترس باشند.

البته برخی از کاربران همیشگی گوگل و ویندوز ابراز نگرانی کرده اند چرا که برای انجام این کار ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد و برای ساخت هر بازی نیاز به نسخه های مختلفی برای سایز های صفحه نمایش مختلف کوچک و بزرگ وجود دارد. همچنین برخی از کاربران گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید به افزایش محبوبیت این سیستم عامل در میان مشتریان امیدوار شده اند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار