Connect with us

بازی Devil May Cry 5 مناسب انواع کنسول بازی

منتشر شده

در

بازی Devil May Cry 5 مناسب انواع کنسول بازی

بازی Devil May Cry یک بازی مخصوص کنسول بازی ایکس ‌باکس و PS4 بوده که از محبوبیت خاصی در بین گیمرهای حرفه ای برخوردار است. اکنون سری جدید این بازی با نام Devil May Cry 5 به گیمرهای بازار کنسول بازی عرضه شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

بازی Devil May Cry 5

لیست قیمت بازی پلی استیشن

بازی Devil May Cry یکی از بازی های محبوب گیمرها بوده و توانسته نسبت به بازی های دیگر طرفداران زیادی را دربازار کنسول بازیبه خود جذب کند. این بازی در چند سری به گیمرها عرضه شد، اما هم اکنون مدت زیادی است که آنها چشم انتظار سری جدید این بازی هستند.

گیم Devil May Cry 5

کمپانی ژاپنی کپکام (Capcom) یکی از شرکت‌ های توسعه‌ دهنده بازی ‌های ویدئویی، سری جدید بازی Devil May Cry با نام Devil May Cry 5 در نمایشگاه E3 2018 رونمایی کرد، ورود این بازی هیجانی توانست موجب خوشحالی بسیاری از گیمرها شد.

بازی کنسول بازی

طبق اطلاعات اعلام شده بازی Devil May Cry 5 ادامه دهنده نسخه Devil May Cry 4 که در سال 2008 به بازار کنسول بازی معرفی شد، خواهد بود. کمپانی تولید کننده بازی Capcom نیز اظهار داشت که می خواهد بازی Devil May Cry 5 را در بهار سال 2019 به گیمرها عرضه کند. لازم به ذکر است سری جدید بازی Devil May Cry همانند نسخه های قبلی سازگار با کنسول بازی های پلی استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، کامپیوتر و لپ تاپ می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد بازی Devil May Cry برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مهیار

    ژوئن 17, 2018 در 2:51 ب.ظ

    بازی Devil May Cry یکی از هیجانی ترین بازی های بازار کنسول بازی پیشنهاد می کنم همه گیمرها این بازی را خریداری کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار