Connect with us

بازی Flintlock: The Siege of Dawn

منتشر شده

در

بازی Flintlock

یکی از لذت بخش ترین خبرها، خبر عناوین جدید گیم پس است. از آن هیجان انگیزتر این است که بعضی از این عنوان ها از روز اول قرار است روی گیم پس قرار داده شوند. این اتفاق قرار است دقیقا برای بازی Flintlock: The Siege of Dawn بیفتد و از روز اول انتشار روی گیم پس باشد. با پخش تریلر Flintlock: The Siege of Dawn اعلام شد که این بازی جهان باز سبک نقش آفرینی قرار است در سال ۲۰۲۲ برای گیم پس منتشر شود.

اطلاعات کلیدی بازی Flintlock

بازی Flintlock: The Siege of Dawn قرار است توسط استودیوی A44 منتشر شود که پیش از این بازی موفق جهان باز و سبک نقش آفرینی به نام Ashen را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده بود. در بازی جدید این استودیوی نیوزلندی قرار است در نقش Nor بازی کنید. Nor سلاح و جادویش را به کار میگیرد تا تعادل سرنوشت بشریت را حفظ کند. شخصیت Nor حیوان دست آموزی هم همراه خودش دارد که به روش های مختلف و منحصر به فردی قرار است در طول این داستان کمکش کند.

حمله در بازی Flintlock
حمله در بازی Flintlock

مقایسه بازی Flintlock  با بازی Ashen

از آن جهت که کیفیت بازی Ashen از نظر گرافیکی و گیم پلی حرفی برای گفتن نمیگذاشت، انتظار میرود که با پیشرفت های حاصله در طول این سال ها، کار با کیفیتی از از استودیوی A44 ببینیم.

برای کسانی که با بازی Ashen ناآشنا هستند، باید گفت که تقریباً مستقیم از سه گانه ی اصلی بازی های Dark Souls شرکت From Software الهام گرفته شده بود. بازی از استایل منحصر به فرد cel-shading برای گرافیک استفاده کرده بود و پیشرفت شخصیت در پیشرفت سلاح و طلسم خلاصه میشد.

مبارزه های بازی Flintlock
مبارزه های بازی Flintlock

از تریلر بازی Flintlock: The Siege of Dawn میشود اینطور برداشت کرد که به بازی های نقش آفرینی شرکتFrom Software نزدیک تر است و گرافیکی بهتر را ارائه میدهد. در ادامه باید گفت که قرار است سبک و حال و هوای بازی های سری سولز را داشته باشد.

گرافیک بازی Flintlock
گرافیک بازی Flintlock

آیا Flintlock بازی انحصاری کنسول مایکروسافت است؟

درست است که این بازی قرار است روز اول روی گیم پس قرار بگیرد، ولی بازی انحصاری کنسول مایکروسافت، یعنی ایکس باکس نیست. استودیوی A44 اعلام کرد که Flintlock: The Siege of Dawn برای کامپیوتر، کنسول های سونی، پلی استیشن ۴ و ۵ و کنسول های مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهند شد. باید تأکید کرد که نیازی نیست طرفداران نگران باشند و بازی حتماً روی استیم قرار خواهد گرفت.

گیم پلی بازی Flintlock
گیم پلی بازی Flintlock

در حال حاضر A44 و Kepler قرار است جزئیات Flintlock: The Siege of Dawn را مخفی نگه دارند. هرچند چون قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود، احتمال میرود اطلاعات بیشتری به زودی به دستمان برسد. با توجه به کیفیت بازی Ashen انتظارات از برای این بازی نقش آفرینی جهان باز بالا خواهد بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار