Connect with us

بازی Hogwarts Legacy استیم دک

منتشر شده

در

بنر بازی Hogwarts Legacy

با انتشار سیستم مورد نیاز برای بازی Hogwarts Legacy در همین اواخر، بسیاری از دارندگان استیم دک در این فکر فرو رفتند که آیا این بازی برای این کنسول هم در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر. بخش پشتیبانی بازی های WB اعلام کرد که بازی جادویی اکشن ماجراجویی Hogwarts Legacy که به زودی منتشر میشود، برای استیم دک نیز منتشر خواهد شد.

بازی Hogwarts Legacy برای کنسول استیم دک

بازی Hogwarts Legacy به طور رسمی تأیید شده است که قرار است برای کنسول استیم دک عرضه شود. این بازی قرار است در تاریخ 10 فوریه 2023 بر روی پلتفرم های منتخب عرضه شود و مدتی بعد روی کنسول ایکس باکس وان، PS4 و نینتندو سوییچ برای بازی قرار بگیرد.

کنسول استیم دک در اوایل سال 2022 با بازخوردهای بسیار مثبتی از طرف گیمرها رو به رو شد. گیمرها هیجان زده بودند که میتوانستند بدون نشستن پشت میز کامپیوتر، از بازی های موجود در استیم لذت ببرند. با اینکه تمام بازی های استیم روی این کنسول قابل اجرا هستند، اما بسیاری از این بازی ها به خوبی روی کنسول دستی اجرا نمیشوند. برای همین وقتی بازی جدیدی منتشر میشود، بسیاری از کاربران استیم دک دنبال این هستند که ببینند این بازی ها با کنسولشان سازگاری دارد یا نه.

بازی Hogwarts Legacy برای استیم دک
بازی Hogwarts Legacy برای استیم دک

پرفروش ترین بازی 2022 استیم

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر پرفروش ترین بازی استیم است و این در حالی است که حتی هنوز منتشر نشده است. بسیاری از طرفداران از زمان معرفی «شبیه ساز» هاگوارتز در سال 2020 در مورد این بازی هیجان زده بوده اند و مشتاقانه منتظر غوطه ور شدن در دنیای جادوگری آن هستنند. توسعه دهندگان امیدوارند که با این تأیید، مصرف کنندگان تصمیم خود را در مورد خرید یا عدم خرید این بازی قطعی کنند.

پرفروش ترین بازی 2020 استیم
پرفروش ترین بازی 2020 استیم

تجربه ای شاید متفاوت روی کنسول استیم دک

در گزارش قبلی گفته شده بود که برادران وارنر حالت های عملکرد بازی Hogwarts Legacy را برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس و PS5 برنامه ریزی کرده بود. شاید خبری نباشد که لزوماً بر گیمرهای رایانه تاثیر بگذارد، ولی تأییدی بر آن است که قرار است در رایانه تجربه ی متفاوتی داشته باشند. هرچند از آن جهت که تاریخ انتشار این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر هم زمان خواهد بود، طرفداران انتظار دارند که هر سه نسخه با یک موتور مشابه اجرا شوند و عمدتاً همتراز یکدیگر باشند. به هر حال این بازی یکی از بزرگترین بازی های سال 2023 خواهد بود.

عملکرد بازی Hogwarts Legacy
عملکرد بازی Hogwarts Legacy

از بین گزینه های قابل حمل در کنار استیم دک، میتوان از کنسول نینتندو سوییچ استفاده کرد، اما باید گفت که با توجه به اینکه استیم دک دیگر خودش را ثابت کرده است و این بازی هم برای آن تأیید شده است، تجربه کامل هاگوارتز روی آن میتواند گیمرها را بسیار خشنود کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار