کنسول بازی

بازی MetroLand در اپ گالری هوآوی منتشر شد

سازنده بازی Subway Surfers بازی MetroLand را به صورت اختصاصی در اپ گالری دستگاه های هوآوی راه اندازی کرد. این بازی جدید که به تازگی به AppGallery Android هوآوی اضافه شده است به صورت انحصاری بوده و در هیچ جای دیگری پیدا نخواهد شد، بنابراین برای نصب آن حتما باید از اپ گالری در گوشی های هوآوی استفاده کرد و یا اگر یک گوشی هوشمند اندروید در برند های دیگر مانند سامسونگ یا شیائومی دارید باید در ابتدا نسبت به نصب AppGallery Android اقدام نمایید تا بازی MetroLand را دانلود کنید.

دانلود بازی MetroLand

بازی مترولند ساخته Kiloo بوده است که یکی از بهترین سازندگان بازی برای گوشی های موبایل و تبلت ها بوده و یکی از موفق ترین بازی های آن Subway Surfers است که بین سال های 2012 تا 2020 همواره مورد استقبال مخاطبان قرار میگرفت. Kiloo اپ گالری اندروید را برای معرفی بازی MetroLand انتخاب کرده است که با فروشگاه هوآوی اختصاص دارد، در نتیجه برای نصب این بازی با گوشی هوآوی یا هر دستگاه اندروید دیگری باید در ابتدا AppGallery را نصب کرده باشید.

بازی مترولند انحصاری برای AppGaleery هوآوی
بازی مترولند انحصاری برای AppGaleery هوآوی

فضای بازی MetroLand

سازنده بازی MetroLand در یک بیانیه رسمی فضای بازی را طوری توصیف کرد که از هیجان و سرعت بالایی برخوردار می باشد که شما می توانید در اوقات فراغت خود برای دقایق و ساعت های طولانی مشغول آن شوید و گذر زمان را احساس نکنید. این بازی در واقع به گونه ای است که کاوشگر های ناسازگار که نقش اصلی بازی هستند، تبدیل به جوانانی پرانرژی و جسور می شوند و از حرکات مختلف پارکور و دویدن با سرعت زیاد استفاده می کنند تا از نگهبانان شرور MegaCorp فرار کنند.

بازیکنان گیم پلی MetroLand
بازیکنان گیم پلی MetroLand

فضا سازی این بازی اندرویدی در چندین شهر طراحی شده است و شامل هفت منطقه می باشد که با پیشرفت بازیکنان قفل هر مرحله باز خواهد شد. طبق گفت سازنده این بازی، هدف از ساخت گیم پلی MetroLand نمونه سازی زندگی پرمشغله و مدرن شهری با تاکید بر حرکت، سرعت و هیجان است.

به روزرسانی های جدید گیم پلی MetroLand

شرکت سازنده بازی MetroLand این وعده را داده است که با گذر زمان به روزرسانی های متعددی را ارائه دهد و ویژگی های مختلفی را به فضای بازی اضافه کند، به عنوان مثال در مناسبت ها مختلف مانند هالووین یا سایر مناسبت ها در طول هفته و ماه های مختلف فضای بازی رنگ و شکل دیگری به خود خواهد گرفت.

مراحل بازی MetroLand هوآوی
مراحل بازی MetroLand هوآوی

اگر بازی Subway Surfers برای شما یک بازی هیجان انگیز بود و در اوقات فراغت خود مشغول بازی کردن با آن بودید، به شما پیشنهاد می کنیم که نسبت به دانلود و نصب بازی MetroLand اقدام نمایید. اگر گوشی موبایل شما هوآوی است می توانید آن را AppGallery دانلود کنید و در صورتی که صاحب دستگاه های اندرویدی دیگر هستید می توانید AppGallery را دانلود کرده و سپس نسبت به دانلود MetroLand و یا به روزرسانی های جدید آن اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا