ماینینگ

بالاترین نرخ بیت کوین در تاریخ

قیمت بیت کوین به بالاترین نرخ خود در تاریخ رسید. بیت کوین در تاریخ 20  اکتبر 2021 و شش ماه پس از نزول شدید، مجددا توانست خود را بالا بکشد، اما این بار موفق شد سقف تاریخی خود را نیز بزند. حالا خیلی از تحلیلگران بازار می گویند این روند صعودی تا صد هزار دلاری شدن بیت کوین پیش خواهد رفت. هرچند حمایت هایی در حدود 60 هزار دلار و کمتر از آن برای قیمت بیت کوین پیش بینی می شود، اما صعود آن نیز بسیار محتمل خواهد بود. ارز شماره یک بازار کریپتوکارنسی، تا زمان نوشتن این مقاله توانسته سقف تاریخی 66 هزار دلار را هم لمس کند و این اولین بار است که بازار کریپتو کارنسی شامل چنین رشدی می شود.

بیت کوین قیمت 66 هزار دلار را لمس کرد

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

عوامل رشد قیمت بیت کوین در روزهای اخیر

هرچند تمام جذابیت های این بازار به فراز و فرود های قیمتی آن است ولی قطعا افزایش قیمت بیت کوین هیجان بسیار مثبتی را به این عرصه خواهد آورد. عمده دلیلی که برای این افزایش قیمت ذکر شده، علاوه بر روند درست و همیشگی آن، تایید بیت کوین توسط اغلب دولت ها و بانک های مرکزی در دنیا عنوان شده است. ظرف روزهای گذشته ارزش بازار بیت کوین توانست از مجموع ارزش بازار سه بانک بزرگ آمریکایی هم پیشی بگیرد. یک شبکه خبری آمریکایی با انتشار یک گزارش اعلام کرد حجم معاملات در یک روز از یک میلیارد دلار نیز گذشت. این موضوع علاوه بر رونق دادن و اعتبار بخشیدن به این بازار، سیل عظیمی از افرادی که از روند نزولی بازار ترس داشتند را به بازار ارز دیجیتال بازخواهد گرداند.

عوامل رشد قیمت بیت کوین در روزهای اخیر

بیت کوین تا کجا رشد خواهد کرد؟

سرمایه گذاران مطرح بازارهای ارز دیجیتال که همیشه طرفدار سرمایه گذاری در این عرصه بودند، حالا بیش از هر وقت دیگری امید به رشد این بازار دارند. علاوه بر این، آنها معتقدند که بیت کوین و ارزهای دیجیتال معتبر، بهترین دارایی برای مقابله با تورم هستند. این موضوع شاید باعث کاهش ارزش دلار شود ولی در دراز مدت می تواند ارزهای دیجیتال را جایگزین تمام پول های کاغذی نماید و کیف پول ارز دیجیتال نیز می تواند جایگزین کارت های اعتباری گردند.

بیت کوین تا کجا رشد خواهد کرد

یکی از شاخص ‌های درون زنجیره ‌ای که روند‌های صعودی بزرگ بیت‌کوین  را اغلب به درستی پیش ‌بینی می کند، احتمال وقوع یک جهش بزرگ دیگر را نشان می دهد. تمام شخص های معتبر در حال حاضر معتقدند که یک صعود بزرگ در راه بیت کوین قرار دارد. هرچند ارقام متفاوتی برای این صعود اعلام می شود اما در آن اطمینان بالایی قرار دارد. هرچند هنوز آلت کوین ها نسبت به بیت کوین، افزایش قیمتی نیافته اند اما گفته می شود به زودی آلت سیزن یا فصل رشد ارزهای دیجیتال دیگر نیز خواهد رسید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا