Connect with us

برای پیدا کردن ایرپادز گمشده چه کنیم؟

منتشر شده

در

برای پیدا کردن ایرپادز گمشده چه کنیم

در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که برای پیدا کردن ایرپادز گمشده چه می توان کرد. اپل مدت زیادی است که گزینه Find My را به دیوایس های خود افزوده است. با استفاده از این گزینه اگر شما هر کدام از وسایل اپل خود را گم کنید با یک جستجوی ساده می توانید از موقعیت مکانی آن، توسط دیگر دستگاه های اپل خود آگاه شوید. چرا که این مورد برای گجت هایی مثل ایرپادز و ساعت هوشمند به دلیل کوچک تر بودن ابعاد آنها زیاد پیش می آید. اپل در این زمینه فعالیت های زیادی را انجام داده است. یکی از موفق ترین پروژه ها، ابزار کوچک و کاربردی اپل ایرتگز بود که در دنیای شلوغ امروزی موارد استفاده زیادی پیدا می کند. حالا در اقدام جدیدی اپل گزینه هایی را برای پیدا کردن ایرپادز آپدیت کرده که راحت تر می توان در صورت مفقودی، این گجت را پیدا کرد.

پیدا کردن ایرپادزهای گمشده با شبکه جدیدی Find My

لیست قیمت ایرپادز اپل

پیدا کردن گجت های اپل با Find My

اپل در کل برندی محسوب می شود که قیمت بالایی برای محصولات خود در نظر میگیرد که به خاطر کیفیت و برند سازی قوی، هنوز هم از فروش بالایی برخوردارند. برای همین راه حلی را هم در نظر گرفته که اگر هر کدام از دیوایس های این برند گم شوند، به راحتی بتوان آنها را پیدا کرد. این راه حل ها از مدتی پیش کمابیش عرضه شده بود و قرار بود با آپدیت iOS 15 قابلیت های جدید دیگر را هم اعلام کند. اما در هنگام عرضه سیستم عامل جدید اپل گزینه Find My تغییر محسوسی نسبت به ورژن های قبلی نکرده بود.

اما حالا در چندین وبسایت رسمی اعلام شده که اپل به زودی گزینه های یافتن گجت های خود خصوصا ایرپادز ها را رونمایی خواهد کرد.  در ورژن های قبلی، توسط برنامه Find My کاربر می توانست آخرین مکانی که گجت و آیفون با هم Pair بودند را شناسایی و اعلام کند. به این ترتیب یافتن هندزفری اپل کار پیچیده ای نبود. همچنین امکان تولید صدا از گجت گمشده هم راهی بود که می شد با آن، جستجو را پایان داد.

پیدا کردن گجت های اپل با Find My

ایرپادز و ایرپادز پرو را گم نخواهید کرد!

در آپدیت جدید در گزینه Find My و برای پیدا کردن ایرپادز پرو و ایرپادز، گزینه ای تحت عنوان Lost Mode را باید فعال کرد. به این ترتیب گجت گمشده، سیگنال های تمامی دستگاه های فعال اپل مانند گوشی آیفون، آیپد، مک و غیره را دریافت می کند. در این صورت هر کام از این دستگاه ها با استفاده از این سیگنال ها، گجت گمشده را پیدا خواهند کرد.

ایرپادز و ایرپادز پرو را گم نخواهید کرد

علاوه بر این یک قابلیت دیگر با عنوان Find Nearby هم در این آپدیت جدید اضافه شده است که کارکردی شبیه به ایرتگز اپل دارد. با این گزینه می توان تقریبا تمام ایرتگزهایی را که در اطراف شما وجود دارند شناسایی کنید. پس از شناسایی محدوده، کلماتی مانند دور، نزدیک یا همینجا می توانند شما را به سمت گجت مورد نظر سوق دهند. احتمال می رود این آپدیت ها به زودی گسترده تر شوند تا دیگر کاربران مجبور نباشند برای مدتی طولانی به دنیال هندزفری بیسیم خود بگردند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار