Connect with us

برترین گوشی های محبوب برای عکاسی

منتشر شده

در

برترین گوشی های محبوب برای عکاسی در بازار

برای اکثر آدم ها این روزها خریدن یک دوربین حرفه ای دیگر یک ضرورت محسوب نمی شود. معمولا خرید یک گوشی موبایل با یک دوربین با کیفیت می تواند هم از لحاظ هزینه به صرفه باشد، هم نیاز ما را برای گرفتن عکس های دلخواهمان برطرف کند. خوشبختانه اکثر برندها این روزها کیفیت دوربین را یکی از اولویت های خودشان در تولید گوشی های هوشمند قرار داده اند.

در بازار موبایل ایران کدام گوشی ها برای عکاسی مناسب تر هستند؟

اگر به عکاسی علاقه دارید و می خواهید با دوربین گوشی خودتان عکس های کم نظیری بگیرید؛ این مقاله می تواند شما را با باکیفیت ترین گوشی موبایل های مجهز به دوربین آشنا کند:

گوشی سامسونگ نوت 10 پلاس :

گوشی های سری نوت کیفیت بی رقیبی در دوربین هایشان دارند. استفاده از فیلترهای مرسومی که این روزها همه گوشی ها به آن مجهز شده اند اولین بار در این گوشی ها استفاده شد. گوشی پرچمدار نوت 10 پلاس با صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی خودش و دوربین چهارگانه خود ثبت عالی در تصاویر دلخواه ما دارد. پردازنده این مدل اگزینوس 9825 است و 12 گیگ رم اجازه می دهد تصاویر زیادی را در گوشی خود ذخیره کنید. دوربین اصلی این گوشی موبایل سامسونگ رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد که از تکنولوژی Dual Pixel که مختص کمپانی Samsung است، پشتیبانی می کند.

گوشی سامسونگ نوت 10 پلاس

لیست قیمت گوشی موبایل

لنز اولتراوایت 16 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو این گوشی موبایل با دقت 12 مگاپیکسل می تواند هم برای افراد عادی و هم عکاسان تصاویر جذاب و خوبی را ثبت کند. فوکوس دوربین این مدل بسیار سریع و دقیق است، همچنین قادر است تنظیم نور بسیار عالی ای را در هر محیط چه فضای آزاد و چه فضای باز اجرا کند. تصویر با کیفیت و رنگ های جذاب، سرزنده و شاداب خروجی عکس را برای شما راضی کننده خواهد کرد.

موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا :

از خانواده گوشی های سامسونگ که در بازار موبایل با کیفیت دوربینشان شناخته می شوند، می توان به Galaxy Ultra 20 اشاره کرد. این تلفن هوشمند هم که از پرچمداران جدید سامسونگ محسوب می شود دوربین 108 مگاپیکسلی دارد و در واقع از ترکیب چهار پیکسل به دست آمده و قادر است تصویری با خروجی 27 مگاپیکسلی را ثبت کند، که بافت مناسبی را به عکس می بخشد.

موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

تراشه اصلی این گوشی اگزینوس 990 است و حافظه آن 12 گیگابایت است. برای گرفتن عکس های پرتره دوربین 48 مگاپیکسلی تله فوتو آن از بهترین های موجود در بازار است. دقت دوربین جلو اولترا 20 سامسونگ 40 مگاپیکسل است و این یعنی عکسهای سلفی با کیفیت تر.

اپل آیفون 11 پرو مکس :

گوشی موبایل اپل iPhone 11 Pro مشخصات زیادی برای اثبات برتری خود در بین گوشی های هوشمند را در بازار دارد. از جمله می توان به حافظه 512 گیگابایتی آن اشاره کرد. صفحه نمایش 6.5 اینچی و دوربین سه گانه آن از برتری های این مدل نسبت به مدل های قبلی آیفون محسوب می شود. ثبت جزییات دقیق و مناسب در اکثر تصاویر ثبت شده توسط این گوشی با رنگ هایی که طبیعی ترین حالت ممکن را دارند و فوکوس خودکار سریع و دقیق از نقاط قوت دوربین گوشی 11 پرو هستند.

اپل آیفون 11 پرو مکس

لنز اولترا واید و زاویه دید گسترده با استفاده از سیستم لرزش گیر اپتیکال در این گوشی هم جزء برتری های این مدل قرار می گیرند. سنسور اولتراواید و سنسور تله فوتو این محصول هر دو مثل دوربین اصلی دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 :

شیائومی که در ساخت مدل های اخیر خود از تراشه اسنپدراگون استفاده می کند، این گوشی موبایل شیائومی را هم مجهز به این تراشه 730G و با صفحه نمایش 6.5 اینچی و ودقت فول اچ دی پلاس عرضه کرده است. علاوه بر این باتری حجیم 5260 میلی آمپری این گوشی از ویژگی های خوب این مدل محسوب می شود.

گوشی موبایل شیائومی می نوت 10

دوربین اصلی گوشی شیائومی می نوت 10 رزولوشن 108 مگاپیکسلی دارد و یک سنسور اولترا واید 20 مگاپیکسلی، و دو دوربین تله فوتو با دقت 8 و 12 مگاپیکسلی پک کاملی را برای ثبت تصویر در این گوشی ارائه می دهد. تکمیل کننده این دوربین با کیفیت یک سنسور ماکرو با رزولوشون 2 مگاپیکسل در پشت دستگاه است. این گوشی میان رده ثابت کرده کمپانی شیائومی در حال پیشرفت برای رقابت با کمپانی های مطرح تری مثل اپل و سامسونگ در تولید گوشی هوشمند است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار