Connect with us

بررسی ساعت هوشمند هوآوی GT 2e

منتشر شده

در

بررسی ساعت هوآوی GT 2e

هوآوی با به روز رسانی و تولید سایر محصولات هوشمند خود از جمله ساعت هوشمند جدید GT 2e، بر این موضوع تاکید کرد که با پیشرفت تکنولوژی برای شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه، فقط ساخت تلفن کافی نیست. بلکه با ساخت گجت های مرتبط مثل ساعت های هوشمند، عملکرد این شرکت ها در جهت یکپارچه سازی فعالیتشان بیشتر خواهد شد. هوآوی از جمله شرکت های پرقدرت چینی محسوب می شود که این برنامه را برای ارتقاء گوشی هوشمند و گجت های مرتبط مثل ایرپاد و ساعت هوشمند هوآوی در اولویت خود قرار داده است.

به همین منظور قصد داریم تا در این مقاله در مورد هوآوی واتچ GT 2e که یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت محسوب می شود صحبت کنیم.

مشخصات فنی ساعت هوآوی GT 2e

لیست قیمت ساعت هوشمند

مشخصات فنی Huawei Watch G2 2e

بدنه این نمایشگر در ابعاد 46 در 53 در 10.8 میلیمتر بوده و وزن آن بدون در نظر گرفتن بند 43 گرم است. این ساعت مقاوم در برابر آب و  از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده است. نمایشگر صفحه این ساعت هوشمند OLED 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 بوده که به خوانا بودن اطلاعات صفحه کمک می کند. این ساعت هوشمند از سیستم عامل Huawei Lite پشتیبانی می کند و دارای یک رم 2 گیگابایتی به علاوه 4 گیگابایت حافظه داخلی هم می باشد. باتری 455 میلی آمپر و اتصال از طریق پایه شارژر 5 وات از دیگر ویژگی های فنی این ساعت محسوب می شود. نحوه اتصال به آن از طریق بلوتوث 5.0، BLE، و NFC است که فقط در چین امکان پذیر می باشد. ساعت هوشمند GT 2e از نظر سخت افزاری شبیه مدل قبلی آن یعنی Huawei Watch GT 2 است ولی از نظر شکل ظاهری با آن تفاوت هایی دارد و زیبا تر به نظر می رسد.

طراحی کاربردی ساعت هوآوی GT 2e

لیست قیمت ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند هوآوی GT 2e با طراحی و ویژگی های کاربردی

ساعت Huawei Watch GT 2e فعلا فقط در یک سایز 46 میلی متری ساخته شده و ابعاد کوچکتری برای آن وجود ندارد. با اینکه برای مچ های کوچک ابعاد آن کمی بزرگ به نظر می رسد اما کاملا راحت خواهد بود. طراحی بدنه و بند های آن به نحوی است که در دست دچار چرخش نمی شود و برای استفاده کاربر راحت است. می توانید منو را از دکمه طراحی شده در بالای ساعت باز کنید. این دکمه قابلیت برنامه ریزی دارد و در واقع یک مسیر کوتاه برای ایجاد آیتم های مورد نظر شما را فراهم می کند. این ساعت هوشمند در رنگ های سفید، مشکی، سبز و قرمز ساخته شده که هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند. استفاده از چیپست Kirin A1 Soc که در ساخت گجت های پوشیدنی استفاده می شود باعث شده باتری این ساعت هوشمند بدون تلف کردن انرژی زیادی  با یک بار شارژ کامل تا دوهفته شارژ داشته باشند. البته این بستگی به تنظیمات شما برای نمایش آیتم هایی مثل ضربان قلب و ساعت و غیره بر روی نمایشگر دارد.

ساعت هوشمند هوآوی GT 2e

برای افرادی که ورزش می کنند این ساعت تمام آن چیزی است که آنها برای ثبت و ضبط اطلاعاتشان در حین فعالیت های ورزشی به آن نیاز دارند. سنسور ضربان قلب، اندازه گیری میزان اکسیژن خون، اندازه گیری فعالیت ها و محاسبه کالری مصرفی و موارد مشابه دیگر در هوآوی واچ جی تی قابل استفاده هستند. هر چند این ساعت قابلیت اتصال به انواع گوشی های هوشمند با سیستم عامل های مختلف را دارد اما برای تنظیمات و دریافت  اولیه برنامه ها باید از اپ گالری های مخصوص هوآوی استفاده کنید.

این ساعت با قیمت حدود 149 یورو به بازار عرضه می شود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. محدثه

    می 30, 2020 در 1:13 ب.ظ

    ساعت هوشمند هوآوی GT 2e نسبت به اسمارت واچ های دیگه ظاهر قشنگ تری داره و اصلا شبیه ساعت هوشمند های معمولی نیست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار