Connect with us

بررسی گوشی هوآوی میت 40 پرو

منتشر شده

در

بررسی مشخصات هوآوی میت 40 پرو

در اخباری که به تازگی منتشر شده است مشخصات فنی و ظاهری گوشی جدید هوآوی یعنی Huawei Mate 40 Pro به بیرون درز پیدا کرده است. بعد از مدتها انتظار بالاخره تا دو روز آینده گوشی هوآوی میت 40 پرو رسما رونمایی می شود اما درست چند روز پیش از رونمایی رسمی، مشخصات فنی این گوشی لو رفته است. دوربین این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و نمایشگر آن در بین سری میت بزرگترین نمایشگر محسوب می شود.

عرضه گوشی هوآوی میت 40 پرو به زودی

لیست قیمت گوشی هوآوی

مشخصات ظاهری گوشی Huawei Mate 40 Pro

با توجه به ظاهر مشابه مدل های اخیر گوشی هوآوی، این بار در طراحی هوآوی میت 40 ما شاهد یک طراحی جدید از این گوشی موبایل هوآوی بودیم. هوآوی میت 40 پرو دارای صفحه نمایشگری با لبه منحنی است که این انحنا هم در کناره ها و هم در قسمت بالایی و پایینی بدنه وجود دارد. وقتی از بالا به گوشی نگاه می کنید حاشیه بین بدنه و نمایشگر حذف شده به نظر می رسد. با همه این وجود دکمه های کنار گوشی برداشته نشده اند تا در عین ظرافت بدنه، ویژگی های اغلب گوشی های اندروید در این گوشی نیز تکرار شود. نمایشگر گوشی Huawei Mate 40 Pro در بین سری میت بزرگترین نمایشگر محسوب می شود و اندازه آن 6.76 می باشد. وضوح تصویر 2772 در 1344 پیکسلی در این گوشی کیفیت بالای نمایشگر را به اثبات می رساند. دوربین این گوشی با شمایل دایره وار خود شامل دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسل، یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگابایتی تله فوتو است که قابلیت زوم اپتیکال تا 5 برابر خواهد داشت. همچنین سنسور عمق سنج در کنار دوربین اصلی به کار رفته است. در کنار دوربین پشت و همچنین دوربین سلفی سنسور عمق سنج به کار رفته است که به جهت کمک به فوکوس خودکار و شناسایی حرکات دست به کار رفته است.

مشخصات ظاهری گوشی هوآوی میت 40 پرو

مشخصات فنی گوشی هوآوی میت 40 پرو

تراشه به کار رفته در این گوشی موبایل از نوع کایرین 9000 می باشد و دارای چهار پردازنده Cortex-A77 و چهار پردازنده Cortex-A55 است. پردازنده گرافیکی که هوآوی میت 40 پرو از آن بهره می برد از نوع Mali-G78 است که به ادعای فعالان عرصه تکنولوژی حتی از پردازنده اسنپدراگون 865 هم عملکرد بهتری خواهد داشت! این گوشی با دو حافظه 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد داشت. شاید تنها نکته ای که چندان مثبت به نظر نمی رسد باتری 4400 میلی آمپری این گوشی باشد که نسبت به مدل های قبلی ارتقاء خاصی نیافته است. این گوشی قابلیت شارژ با قدرت 65 وات و با استفاده از کابل تایپ سی را خواهد داشت.

مشخصات فنی گوشی هوآوی میت 40 پرو

مشکل عمده در عرضه گوشی های چینی در حال حاضر عدم پشتیبانی Huawei Mate 40 Pro از سرویس گوگل است اما دسترسی کامل به سرویس Huawei Media  می تواند این ضعف اجباری را جبران کند. گوشی جدید هوآوی از اندروید 10 نیز پشتیبانی می کند که قابلیت ارتقاء به اندروید 11 را نیز داراست. و در مجموع با یک گوشی با ویژگی های بسیارخوبی روبرو هستیم.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. علی

    اکتبر 27, 2020 در 3:42 ب.ظ

    واقعا چقدر طرح Huawei Mate 40 Pro قشنگه، ای کاش تحریم نشده بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار