Connect with us

اپلیکیشن دستیار شخصی مایکروسافت به زودی برای اندروید و iOS

منتشر شده

در

اپلیکیشن دستیار شخصی مایکروسافت به زودی برای اندروید و iOS

مایکروسافتدر تلاش است تا اپلیکیشن دستیار شخصی خود را در کنار خانواده office برای کاربران موبایل عرضه کند. در حال حاضر این اپلیکیشن برای ویندوزفون تست شده و ممکن است برای iOS، Windows 10 Mobile و اندروید عرضه شود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

اپلیکیشن دستیار شخصی مایکروسافت به زودی برای اندروید و iOS

Office Now قرار است جزییات کارهای روزانه شما را در یک نگاه به شما انتقال دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که کارهای روزانه خود را طبق سلیقه بچینند. این برنامه امکان تعیین قرار ملاقات، جستجوی ایمیل‌های مرتبط، ایجاد تماس تصویری و حتی بررسی نقشه برای بدست آوردن آدرس موردنظر را نیز می‌دهد.

برای هر فعالیتی Office Now یک کارت مانندGoogle nowتخصیص می‌دهد. هر کارت نه‌تنها اطلاعات اصلی بلکه جزییات را هم شامل می شود. برای مثال کارت‌های رفت آمد (Commute) اطلاعاتی در مورد ترافیک احتمالی و زمان سفر را برای شما نشان خواهد داد.

اپلیکیشن دستیار شخصی مایکروسافت به زودی برای اندروید و iOS

هرچند که کارکرد Office Now همانند Cortana می‌باشد اما این برنامه بیشتر یک دستیار شخصی می‌باشد و  برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده است. Office Now در کنترل کارهای شخصی بسیار ماهرتر از Cortana عمل می‌کند.

2 دیدگاه

  1. مجید

    جولای 6, 2016 در 10:55 ب.ظ

    خسته نباشید
    اپلیکیشن دستیار شخصی مایکروسافت به زودی برای اندروید و iOS: مایکروسافت در تلاش است تا اپلیکیشن دستیار شخصی خود را در کنار خانواده office برای کاربران موبایل عرضه کند. در حال حاضر این اپلیکیشن برای ویندوزفون تست شده و ممکن است برای iOS، Windows 10 Mobile و اندروید عرضه شود

  2. حسن

    جولای 5, 2016 در 4:48 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید
    برنامه اپلیکیشن دستیار شخصی همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که کارهای روزانه خود را طبق سلیقه شون بچینن و این برنامه امکان تعیین قرار جستجوی ایمیل‌های مرتبطو ایجاد تماس تصویری و حتی بررسی نقشه برای بدست آوردیا آدرس موردنظر رو میده این برنامه یک دستیار شخسه ومیتونه مورد اسفاده افرادی باشه که دارای برنامه ریزی برای زندگیو.. هستند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار