موبایل

برنامه S Health برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 4

برنامه S Health برایگوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 4:برنامه S Health با ارایه گلکسی اس 4 به مشتریان سامسونگ معرفی شد. این برنامه یکی از معدود تلاش های ادامه دار این شرکت است. برنامه های کاربردی زیادی مثل Group play یا Optical Reader توسط این شرکت توسعه داده شدند که در نسل های بعدی حذف گردیدند. S Health پس از ارایه گلکسی اس 5 جان تازه ای گرفت. این برنامه با استفاده از حسگر سخت افزاری درونی گلکسی اس 5 (و اس5 مینی) یا گلکسی نوت 4 و البته گلکسی اس 6 و اس 6 اج می تواند داده های مفیدی را جمع آوری کند. این برنامه نسل به نسل پیشرفت کرده است و در گلکسی اس 6 و اس 6 اج دچار یک تحول در طراحی شده است. یک تحول دوست داشتنی. اما این نسخه از S Health به گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 4 هم می آید؟ پاسخ مثبت است!

برنامه S Health قبل سخت لود می شد، سنگین بود و زیاد خوب کار نمی کرد. در ثبت ضربان قلب تاخیر ها و اخطار های ناخوشایندی وجود داشت که باعث می شد زیاد روی این بخش از دستگاه خود حساب نکنید. تنها موردی که درباره آن دوست داشتیم، شمارش قدم ها به صورت روزانه و البته با مصرف خیلی کم باتری بود. اما همانطور که گفتیم در گلکسی اس 6 و اس 6 اج، یا به قولی در تاچ ویز جدید، این برنامه به روز شده است.

برنامه S Health برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 4

حالا در گلکسی اس 6 و اس 6 اج همه چیز سریع تر است، ضربان قلب یا میزان اکسیژن خود با خطای خیلی کمتری اندازه گیری می شود، تقریبا اخطاری برای اندازه گیری این داده ها ارایه نمی شود. رابط کاربری خیلی روان تر است و نیازی به انتظار کشیدن برای لود شدن برنامه ندارید. چه چیزی بهتر از این؟ اما آیا می شود این همه خوشبختی برای گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 4 (یا نوت اج) هم ارایه شود؟ بله!

چندی پیش سایت فون آرنا آموزش نصب نسخه جدید برنامه S Health را برای گلکسی نوت 4 منتشر نمود که البته در حالت عادی عمل نمی کند. دیروز بعد از ظهر با پیام به روزرسانی این برنامه در فروشگاه نرم افزاری سامسونگ مواجه شدیم و در حین دانلود، متوجه آیکون جدید شدیم! خودش است، نسخه جدید به صورت رسمی ارایه شده است! پس از از دانلود آن بد ندانستیم که نگاهی نزدیک تر به این برنامه داشته باشیم. گفتنی است این نسخه جدید برای گلکسی نوت 4 و اس 5 دارای اندروید 5 ارایه شده است و در گلکسی نوت 4 اندروید 4.4.4 پیامی مبنی بر به روزرسانی ارایه نشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    برنامه S Health برای گوشی موبایل سامسونگ که این برنامه کاربران زیادی رو خوشحال کرد و این برنامه در گوشی اس 5 هم بود که کاربران از این برنامه بسیار راضی بودند

  2. خیلی خوشحالم که شرکت سامسونگ توانست این برنامهS Health را بروز رسانی کند برنامه S Health قبلا سخت لود می شد، سنگین بود و زیاد خوب کار نمی کرد. در ثبت ضربان قلب تاخیرداشت و خیلی اذیت میکردو تنها مورد خوبش ثبت قدم هامون بود من خیلی دوست داشتم این برنامه اپدیت بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا