Connect with us

برندهای مطرح برای خرید ساعت هوشمند

منتشر شده

در

برندهای مطرح برای خرید ساعت هوشمند

ساعت هوشمند این روزها به یک گجت بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. در ابتدای ورود این گجت ها به بازار، عده زیادی فکر می کردند اسمارت واچ ها استفاده و کاربرد زیادی نخواهند داشت. اما از همان ابتدا همراهی ساعت های هوشمند با گوشی های هوشمند، مکمل هم شدند. خصوصا که امروزه قابلیت های زیادی به اسمارت واچ ها اضافه شده و آنها را کاربردی تر از قبل هم کرده است.

امکان پاسخ دادن به تماس های تلفنی، مشاهده پیام ها دریافتی بر روی صفحه ساعت، سنجش اطلاعات سلامتی و ردیابی جی پی اس از برترین ویژگی های انتخاب و استفاده از ساعت های هوشمند هستند. اما در بین مدل ها و قیمت های متنوعی که در بازار برای این گجت ها وجود دارد، ممکن است سردرگم شوید. در زیر به معرفی چند مدل از اسمارت واچ به تفکیک برند می پردازیم.

ساعت های هوشمند بهترین گجت ها

لیست قیمت ساعت هوشمند

خرید ساعت های هوشمند سامسونگ

اگر گوشی اندرویدی دارید یکی از بهترین گزینه ها برای شما اسمارت واچ سامسونگ است. در مورد محبوبیت ساعت هوشمند سامسونگ ذکر این نکته کافی است که این برند دومین برند محبوب ساعت هوشمند در دنیاست. حتی در برخی مواقع فروش اسمارت واچ سامسونگ از اپل واچ هم پیشی می گیرد. گلکسی واچ ها از چند سال قبل با کیفیت و طراحی های فوق العاده خود جایگاه خوبی را در بازار و در بین طرفداران پیدا کردند. در حال حاضر گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو از آخرین مدل های این برند محسوب می شوند.

محدوده قیمتی این گجت هم به نسبت گوشی هوشمند سامسونگ خصوصا پرچمدارها قیمت بالایی محسوب نمی شود و در حدود 3 تا 6 میلیون تومان در بازار وجود دارند. در برخی مدل های گلکسی واچ از یک ظاهر کلاسیک بهره گرفته شده است. طوری که به نظر می رسد کاربر در نگاه اول  از یک ساعت معمولی استفاده می کند و این موضوع برای برخی کاربران جذاب است. اما در مدل های دیگری از آن مثل گلکسی واچ اکتیو 2، شکل یک ساعت هوشمند کاملا واضح است.

خرید ساعت های هوشمند سامسونگ

از مشخصات فنی خوب و متمایز کننده گلکسی واچ می توان به صفحه نمایش با کیفیت امولد و سوپر امولد اشاره کرد. همچنین رزولوشن بالای صفحه نمایش وضوح بالایی را برای کاربر فراهم می کند. حسگرهای متعدد و متنوع در ساعت هوشمند سامسونگ از جمله شتاب سنج، فشارسنج، شمارش گر ضربان قلب و ژیروسکوب محسوب می شوند. رابط کاربری آسان هم از دیگر مزیت های گلکسی واچ سامسونگ محسوب می شود.

خرید ساعت هوشمند اپل

میزان محبوبیت اپل واچ بر هیچکس پوشیده نیست. گجت محبوب اپل از ویژگی های فنی و سلامتی قابل قبولی پشتیبانی می کند. این ویژگی ها در کنار ظاهر جذاب و طیف رنگ بندی گسترده، دست خریدار را برای انتخاب بازتر می کند. اپل واچ از سیستم عامل واچ او اس اختصاصی اپل پشتیبانی می کند و سرعت عملکرد و پردازش بالایی هم دارد.

همانگونه که اپل همیشه قصد داشته هیچگونه نکته منفی یا باگی در محصولات خود نداشته باشد حتی بعد از شیوع کرونا و استفاده افراد از ماسک، امکان باز کردن قفل گوشی آیفون را از طریق اپل واچ فراهم کرد. مشکلی که افراد با گوشی های مجهز به فیس آی دی به آن دچار بودند. شاید همین نکته ها باعث شده که اپل واچ همچنان محبوب ترین ساعت هوشمند است. مدل های جدید تر اپل واچ علاوه بر ویژگی های پایش سلامتی، در برابر آب هم مقاومت دارند. حتی در گلکسی واچ 6 به بعد امکان سنجش اکسیژن خون هم فراهم شده است. قیمت اپل واچ به نسبت مدل های قدیمی تر آن از حدود 6 میلیون به بالا در بازار وجود دارند.

خرید ساعت هوشمند اپل

خرید ساعت هوشمند شیائومی

برند شیائومی بیشتر به خاطر محصولات اقتصادی آن شناخته می شود. اما در سالهای اخیر این برند محصولات باکیفیتی را به بازار ارائه داده و توانسته جایگاه خوبی را به دست آورد. ساعت هوشمند شیائومی از طراحی های متنوعی بهره می برد. در برخی مدل ها از ظاهر اپل واچ الهام گرفته شده و برخی مدل ها نیز با ظاهر کلاسیک عرضه می شوند. مثل مدل های گوشی هوشمند شیائومی، اسمارت واچ این برند هم رنج قیمتی متنوعی دارد و از مدل های بسیار اقتصادی تا ساعت هوشمند پرچمدار آن تفاوت قیمت زیادی برای هر نوع توان خرید وجود دارد. ساعت هوشمند شیائومی هم از گوشی های موبایل اندرویدی پشتیبانی می کند.

خرید ساعت هوشمند شیائومی

از دیگر برندهای مطرح در بازار ساعت های هوشمند، می توان به ساعت هوشمند سونتو که از کیفیت بالایی برخوردارند اشاره کرد. همچنین ساعت هوشمند هوآوی نیز در سالهای اخیر فروش خوبی داشته است. در این میان برندهای دیگری همچون ریلمی، پلار، گارمین، فیت بیت و تیک واچ هم مدل های متعددی از ساعت هوشمند را به کاربر ارائه می دهند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. لعیا

    جولای 14, 2021 در 2:04 ب.ظ

    من هم اسمارت واچ سامسونگ داشتم هم اپل واچ هم ساعت هوشمند شیائومی، هرسه بسیار عالی هستند و کارایی خوبی دارند بستگی به نگهداری و مواظبت شما داره و هیچکدوم برتری ندارند. ساعت هوشمند شیائومی رو خیلی ارزونتر خریدم اما طراحی زیباتری داشت بنظرم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار