Connect with us

معرفی شرکت ارائه کننده برندهای دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه

منتشر شده

در

خرید دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه با برند های معتبر

برای اینکه یک شبکه کامپیوتری حرفه ای بتواند کارایی خوبی برای ما داشته باشد، نیازمند به قطعات سخت افزاری مختلفی خواهد بود؛ چرا که در کنار هم قرار گرفتن چند قطعه مختلف مانند روتر، کابل شبکه، دوربین IP و… سبب می شود یک شبکه فعال تحت نظارت داشته باشیم.

شبکه های ارتباطی بین چند کامپیوتر

در اغلب شبکه های ارتباطی که بین چند کامپیوتر برقرار می شود روترها به عنوان قلب تنبنده آن سیستم، می توانند اطلاعات را برای سایر دستگاه ‌های تحت شبکه مانند دوربین ‌های مداربسته ارسال کنند، در واقع روترها برای اینکه اطلاعاتی در بین چند سیستم‌ Share شود، به کاربرده می شوند؛ بنابراین می توان آن را به عنوان عضو اصلی یک شبکه ارتباطی دانست. کابل ها نیز این قضیه مستثنی نیستند و برای ایجاد یک شبکه قطعا از چند نوع کابل استفاده خواهید کرد، البته برای داشتن تصاویر با کیفیت و واضح بهتر است به برند و جنس آنها توجه کنید. در حال حاضر برندهای متفاوتی در بازار آی تی وجود دارد که عرضه کننده تجهیزات شبکه و دوربین ‌های مداربسته هستند، هم اکنون تصمیم داریم برخی از برند های نام آشنا و محبوب بازار را که سال های طولانی در این زمینه فعالیت می کنند را معرفی نمائیم.

کمپانی میکروتیک محبوب خریداران شبکه اکتیو:

شرکت میکروتیک یکی از برندهای قدیمی و خوش نامی است که قدمتی 22 ساله در تولید تجهیزات مسیریابی، سوئیچینگ و بی ‌سیم فعالیت دارد، اکثر محصولات این شرکت نیز برای کاربران خانگی، شرکت ‌های متوسط و مراکز داده‌ ها که حجم کاری آن ‌ها سنگین و گسترده است، طراحی و تولید شده است. همچنین کمپانی میکروتیک تقریبا در هر کشوری مشاوران و متخصصان حرفه ای را به عنوان نماینده مشخص کرده است تا مشتریان این شرکت به بهترین شکل از مشاوره‌ ها و خدمات پس از ‌فروش آن استفاده نمایند.

کمپانی میکروتیک محبوب خریداران بازار آی تی

لیست قیمت روتر میکروتیک

محصول اصلی کمپانی Mikrotik سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است که به عنوان MikroTik RouterOS شناخته شده است، این شرکت سیستم‌ عامل اختصاصی RouterOS خود را در محصولات مختلف خود که شامل MUM، روترهای قدرتمند hEX که به فناوری‌ های روز همچون درگاه PoE تجهیز شده‌اند، روترهای سری RB2011، روترهای سری CCR که از پردازنده چند هسته‌ای Tilera استفاده می ‌کنند، سوییچ ‌های SOHO، سوییچ ‌های سازمانی، آنتن‌ های بشقابی و سایر تجهیزات بی ‌سیم شبکه به کار برده است.

لینکسیس برند فعال بازار تجهیزات شبکه :

هم اکنون شرکت های زیادی هستند که با تولید محصولات متنوع در بازار تجهیزات شبکه فعالیت می کنند، اما کمپانی لینکسیس یکی از شرکت های قدیمی است که با تولید و عرضه انواع مختلفی از قطعات شبکه مانند روترها، دوربین ‌های تحت شبکه، سوییچ ‌ها‌ی PoE، ذخیره‌ سازهای تحت شبکه، دانگل و گسترش ‌دهنده وای‌ فای همچنین دستگاه‌ های ویپ توانسته طرفداران زیادی را در بازار تجهیزات شبکه داشته باشد.

لینکسیس برند فعال بازار تجهیزات شبکه

لیست قیمت تجهیزات شبکه لینکسیس

علاوه بر لینکسیس کمپانی تی ‌پی ‌لینک نیز در بازار تجهیزات شبکه فعالیت چشمگیری دارد، و با تولید روترهای سری Archer توانست راهی خانه ها و شرکت های ایرانی شود، البته شایان ذکر است این شرکت علاوه بر تولید روتر در زمینه ساخت سوییچ‌ های PoE، سوییچ ‌های هوشمند، تجهیزات وای ‌فای مخصوص کسب‌ و کار، مودم‌ های فیبرنوری، مبدل شبکه فیبرنوری، فرستنده گیرنده اسلات SFP، کارت شبکه وایرلس، مبدل پورت شبکه USB، پرینت‌ سرور فعالیت دارد؛ و توانسته همانند شرکت لینکسیس فروش خوبی را در بازار تجهیزات شبکه داشته باشد.

هایک ویژن بی نظیر در تولید دوربین‌ های مداربسته :

در بازار دوربین های مداربسته نیز شرکت های چینی همچون هایک ویژن و داهوا توانستند فروش خوبی را از محصولات تحت نظارت برای خود رقم بزنند. شرکت فعال و خوش نام هایک ویژن یکی از تولیدکنندگان فعال و بزرگ تجهیزات نظارت تصویری است که توانسته به سایر بازارهای جهانی دوربین مداربسته نیز نفوذ کند.

دوربین های شرکت هایک ویژن با عملکرد خوب و قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، در بازار دوربین مداربسته ایران نیز توانستند به خوبی بدرخشند، اگر محصولات هایک ویژن را خریداری کرده باشید می ‌دانید که کیفیت کالاهای این شرکت بی نظیر است؛ همچنین تنوع دوربین های هایک ویژن به قدری است که طبق بودجه ای که دارید می توانید خرید موفقیت آمیزی داشته باشید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی از ویژگی های مشتری پسند محصولات شرکت Hikvision تلفیق هوش مصنوعی با دوربین‌ ها و نرم‌ افزارهای کنترل کننده دوربین ‌ها، قابلیت دید در شب با کیفیت مناسب که فناوری Exir جایگزین مادون قرمز معمولی شده است، می باشد؛ که در مقایسه با نمونه‌ های مشابه تا 30 درصد کیفیت دید بهتری در شب ارائه می‌ کنند، همچنین پردازنده ‌های پیشرفته‌ محاسبات دوربین را به سرعت انجام خواهند داد و پشتیبانی از زیر ساخت‌ های مبتنی بر فناوری آنالوگ، پشتیبانی از فناوری PoE و تشخیص چهره از دیگر قابلیت های دوربین های هایک ویژن خواهد بود.

شرکت هایلوک (HiLook) نیز دو سال پیش به عنوان زیر مجموعه کمپانی هایک ‌ویژن فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت این شرکت در زمینه ساخت تجهیزات نظارت تصویری ساده و هوشمند، ضبط‌ کننده‌ های ویدئویی، دوربین ‌های مداربسته آنالوگ، دوربین‌ های نظارت تصویری تحت شبکه (آی‌پی)، سیستم‌ها/ پکیج‌ های امنیتی (شبیه به مدل 8BB) و دستگاه‌ های NVR و DVR می باشد.

داهوا بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری :

کمپانی Dahua یکی دیگر از شرکت ‌های تولید کننده تجهیزات نظارت تصویر است که در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در تولید و طراحی دوربین های تحت شبکه داشته است، البته در کنار عرضه بهترین دوربین ‌های نظارت تصویری، تجهیزات دیگری همچون دستگاه ‌های ذخیره‌ ساز تصویری دیجیتال 8 کانالی، تجهیزاتی در ارتباط با اینترنت اشیاء و شهرهای هوشمند ارائه کرده است.

داهوا بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری

دوربین Dahua Hubble جزء جدیدترین محصولات این شرکت است که دارای الگوریتم ‌های هوش‌ مصنوعی بوده و در تجزیه‌ و تحلیل عمیق و هوشمندانه صحنه ‌ها عملکرد بی نظیری خواهد داشت.

کمپانی انجنیوس پیشرو در عرضه تجهیزات وایرلس :

شرکت انجنیوس نیز یکی دیگر از تولید کنندگان فعال بازار آی تی است، که در ساخت و تولید تجهیزات وایرلس و فناوری ‌های مبتنی بر فرکانس‌ های رادیویی فعالیت دارد. این شرکت با ارائه اکسس‌ پوینت ‌های داخلی و خارجی، سامانه ‌های وای ‌فای مش، روترهای مش، سوییچ‌ های مدیریت شده مجهز به درگاه PoE، سوییچ‌ های هوشمند مجهز به درگاه‌ های SFP و PoE، سوییچ‌ های مدیریت شده ابری، برنامه ‌های هوشمند نظارت بر تجهیزات اینترنت اشیاء به شما این امکان را می ‌دهد، که یک مکانیسم ارتباطی مبتنی بر Wi-Fi را به بهترین شکل ممکن پیاده‌ سازی کنید.

سیستم مش وای‌ فای ارزان‌ قیمت انجنیوس

لیست قیمت سوئیچ شبکه انجنیوس

برند ایرانی یوتل خوش نام و پر طرفدار در بازار تجهیزات شبکه :

با توجه به تنوع برندها در بازار تجهیزات شبکه، روزانه قطعات بی شماری در حوزه شبکه در دسترس خریداران قرار می گیرد، برند نام آشنای یوتل که یک برند کاملا ایرانی است، توانسته محصولات خوبی مانند فیبرنوری (GPON)، روترهای مبتنی بر نسل چهارم شبکه‌‌ های ارتباطی (LTE) و محصولات دیگری را در زمینه تجهیزات شبکه طراحی و تولید نماید.

مودم و روتر یوتل

لیست قیمت مودم یوتل

ایسوس برندی قدیمی و محبوب خریداران بازار قطعات کامپیوتر :

با توجه به اینکه کارت گرافیک و مادربردهای ایسوس دارای کیفیت خوبی می باشند، اکثر افراد این کمپانی را در بازار آی تی با این دو محصول می شناسند؛ در صورتی که ایسوس سابقه درخشانی در تولید روترهای معمولی و گیمینگ دارد؛ و با بهره مند کردن آنها به جدیدترین فناوری‌ های روز، سبب می شود سرعت بالایی در انتقال اطلاعات و داده ها داشته باشند. جدیدترین روترهای ایسوس نیز مجهز به استاندارد 802.11ax هستند و با قابلیت های بی نظیری راهی بازار قطعات کامپیوتر شده اند.

قطعات کامپیوتر ایسوس

لیست قیمت قطعات کامپیوتر ایسوس

شرکت توتال شبکه عرضه کننده تجهیزات شبکه با برندهای معتبر:

توتال شبکه جزء آن دسته از شرکت های فعالی است، که با فعالیت 11 ساله خود در بازار آی تی ایران، توانسته نیاز بسیاری از خریداران را در زمینه تجهیزات شبکه و دوربین مداربسته و… برطرف نماید، این شرکت با عرضه محصولات معتبرترین برندهای جهان، توانسته در بین سایر شرکت های داخلی به خوبی بدرخشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار