کنسول بازی

بسته گسترش دهنده بازی Monster Hunter Rise

کپ کام (Capcom) یکی از شرکت های بزرگ نشر و توسعه دهنده ی بازی های ویدیویی، اعلام کرد که به زودی در رویداد دیجیتالی جدیدی اطلاعات بیشتری از DLC بازی Monster Hunter Rise با نام Sunbreak در اختیار طرفداران قرار میدهد.

بسته های DLC بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise که بازی نقش آفرینی است، از زمان انتشار برای کنسول نینتندو سوییچ توانسته بود موفقیت های زیادی کسب کند. بازی عرضه شده روی نینتندو قابلیت های جدیدی اضافه کرده بود؛ داستان تازه، هیولاهای جدید و مکانیک گیم پلی جدید که مثلا توانایی سوارشدن  Palamute و استفاده از Wirebugs برای شدت ضربات در حمله ها را میداد. این امر باعث شده بود جستار در دنیای بازی سریع تر شود.

بازی Monster Hunter Rise
بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise پس از انتشار برای نینتندو خیلی زود محبوبیت بالایی کسب کرد و به یکی از موفقیت های دیگر کپ کام تبدیل شد. در شروع سال ۲۰۲۲ کپ کام بازی را برای PC منتشر کرد. انتشار بازی روی استیم توانست یکی از بزرگترین مشکلات نسخه ی نینتندو سوییچ را از بین ببرد. افت کیفیت بازی در طراحی شخصیت ها در نسخه ی نینتندو حسابی در ذوق میزد. ولی در نسخه ی کامپیوتر رزولوشن بالاتر رفته است و کیفیت بازی حرف ندارد.

نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter Rise
نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter Rise

جزئیات بسته ی DLC بازی Monster Hunter Rise

بااینکه بازیکنان از این آپدیت های جدید بازی Monster Hunter Rise لذت بردند، اما مشتاقانه هنوز منتظر خبر انتشار بسته ی DLC یا گسترش دهنده بازی هستند. کپ کام که پیشتر خبر انتشار بسته را در بهار ۲۰۲۲ داده بود، بالاخره اعلام کرد که میخواهد جزئیات بیشتری از آن را در اختیار طرفداران قرار بدهد.

جزئیات بازی Monster Hunter Rise
جزئیات بازی Monster Hunter Rise

در تاریخ ۱۵ مارس قرار است در صفحه ی رسمی اکانت توییچ بازی Monster Hunter رویدادی دیجیتال برگزار شود. کپ کام اعلام کرد در این رویداد بیست دقیقه ای قرار است محتوایی از هیولاهای جدید، اطلاعات گیم پلی و چیزهای دیگری در اختیار طرفداران بگذارد. متأسفانه جزئیات بیشتری از این رویداد مثل قیمت بسته در دسترس نیست. کپ کام در طی چند ماه گذاشته اخبار مربوط به این بسته را تا حد زیادی مخفی و جزئی نگه داشته است، ولی طرفداران لیست علاقه مندی های خود را آماده کرده اند و بسیاری از طرفدارانی که از کنسول بازی نینتندو سوییچ استفاده میکردند، ترغیب شده اند تا بازی را روی استیم تجربه کنند.

شکار هیولا در بازی Monster Hunter Rise
شکار هیولا در بازی Monster Hunter Rise

بزرگی بسته DLC بازی Monster Hunter Rise

کپ کام همچنین پیش از این اعلام کرده بود که این بسته ی گسترش دهنده دقیقا به بزرگی بسته تکمیل کننده ی Iceborne شباهت دارد که پیش از این برای دنیای Monster Hunter منتشر شده بود. این بسته گسترش دهنده قرار است روی Malzeno متمرکز باشد و در عین حال هیولاهای کلاسیک این سری بازی و همچنین مناطق شکار جدید را برای طرفداران برمیگرداند. بازیکنان با شکار این هیولاهای جدیدی که در نسخه ی گسترش دهنده کسب میکنند، میتوانند کلی سلاح جدید برای خودشان دست و پا کنند. بازی Monster Hunter Rise در حال حاضر برای PC و نینتندو سوییچ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا