Connect with us

بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500 قدرتمند ترین پخش کننده جهان

منتشر شده

در

بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500 قدرتمند ترین پخش کننده جهان

بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500 قدرتمند ترین پخش کننده جهان بوده و این بلوری پلیر در بازار های جهانی با قیمتی مناسب عرضه شده است اما تاریخ و قیمت عرضه آن در ایران هنوز معلوم نیست. با ورود نسل جدید دیسک های بلو-ری تحت عنوان UHD Blu-Ray پنجره جدید به دنیای تصاویر دیجیتال و دیسک ها باز شد.این محصولات با توان ذخیره سازی بیت های خیره کننده، قادر به پخش همزمان 4K، تکنیک HDR، صدای دالبی دیجیتال از حداقل 5 مدل و همچنین دالبی اتمسفر هستند. به لطف پهنای باندی که اینترفیس HDMI 2.0 در اختیار آن قرار می دهد، جعبه جادو همه چیز را به سرعت پردازش کرده و به بر روی نمایشگر ها پخش خواهد کرد. سونی، پاناسونیک و سامسونگ تنها تولید کنندگان Player مناسب با این محصولات هستند. اینک دریچه ایی به آینده باز شده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500

سامسونگ که در اواخر سال 2015 اولین محصول پخش کننده دیسک های UHD Blu-Ray را معرفی کرد، زمان عرضه آنها را در سال 2016 و فوریه اعلام کرده بود. این غول کره ایی دقیقا در راس زمان ذکر شده پلیر های UBD-K8500 را با قیمت 400 دلار روانه بازار کرد. اگر این مبلغ به نظر شما گران می رسد، توجه شما را به یک دهه پیش جلب می کنم. درست در زمانی که اولین بلوری پلیر در حال ورود به بازار بودند که قیمت آنها در رنج 1000 دلار بود!

بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500

UBD-K8500 هم اکنون در بازارها جهانی در حال عرضه است و در مورد زمان ورود آن به ایران باید گفت که هیچ نشانه ی دقیقی وجود ندارد. کشورهای اروپایی و ایالات متحده از روزهای قبل از کریسمس تا کنون شاهد عرضه فیلم های UHD Blu-Ray هستند. این پلیر قادر به پخش تصاویر 4K با 60 فریم بر ثانیه است و این در حالی است که HDR و دالبی دیجیتال نیز با آن همزمان باشد. جالب است بدانید که بسیاری از فیلم های موجود در بازار که برای این تکنیک تولید شده اند، تصاویر 4K را بر روی 24 فریم ضبط کرده اند اما این امکان به زودی به 60 فریم خواهد رسید.

بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500

از تاریخ 22 فوریه وب سایت های مطرح خرید آنلاین نیز این محصول را به سبد کالای خود اضافه خواهند کرد. لازم به ذکر است که فیلم و یا دیسک های UHD Blu-Ray در تعدادی محدود عرضه شده است و برای تولید انبوه آن نیاز به مقداری زمان است. کنسرسیومی که برای رزولوشن 4K و HDR در تلاش هستند، به هیچ علاقه ایی ندارند که این محتوا تنها از طریق شبکه های آنلاین مانند نت فلیکس در دسترس باشد.هر چند که شبکه های پخش آنلاین به دلیل محدودیت در پهنای باند اینترنت، قادر به ارائه کامل بیت ها نیستند و یا حداقل نرخ داده آنها از پورت های HDMI 2.0 مقداری کمتر است، اما همچنان می توان با اشتراک های ماهانه به قیمت های بسیار پایین به عضویت آنها در آمد. لازم به ذکر است که این محصول قادر به اتصال اینترنتی است.

لیست بلوری پلیر

ادامه مطلب

4 دیدگاه

  1. محمد

    آگوست 7, 2016 در 5:49 ب.ظ

    سلام
    بلوری پلیر محصولیه که امروزه زیاد ازش صحبت میشه و شرکت های زیادی هم در صدد تولید این محصول هستند ولی خوب شرکت سامسونگ مثل همیشه اول از همه این محصول رو روانه بازار کرده و از طراحی این محصول پیداست که کارایی خیلی خوبی هم باید داشته باشه و امروزه دیگه همه به یکی از این پلیر ها احتیاج پیدا می کنند و حتما باید توی هر خونه ای یکی از این پلیر ها وجود داشته باشد.

  2. محمود

    جولای 7, 2016 در 10:23 ق.ظ

    با سلام
    بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500 قدرتمند ترین پخش کننده جهان که این پلیر طراحی زیبایی دارد و توجه کاربران زیادی رو جلب کرده.این پلیر قدرت بالایی در پخش دارد و با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.

  3. اارام

    جولای 3, 2016 در 11:32 ق.ظ

    سلام سامسونگ واقعا خوبه غیر از گوشی های ارزونش بقیه محصولات سامسونگ کیفیت خوبی داره این بلوری پلیر سامسونگ UBD-K8500 میتونه مقداری زیادی ذخیره کنه و با سرعت زیاد حتما قیمت زیادی هم خواهد ولی مطمعنن وکاری خوب و زمان زیادی رو کار خواهد کرد امیدوارم این محصول در اینده نزدیک تو ای تی بازار قرار بگیر با تشکر

  4. سینا

    ژوئن 30, 2016 در 9:14 ق.ظ

    با سلام
    این پلیر سامسونگ UBD-K8500 قدرتمند ترین پخش کننده جهان با قیمت 400 دلار به بازار آمد. این پلیر قابلیت اجرای تساویر 4k و 60 فریم است. این پلیر ساخت شرکت سامسونگ میباشد و در فوریه سال 2016 عرضه خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار