Connect with us

بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت

منتشر شده

در

پلاگین افزایش سرعت وب

یکی از شاخص های مهم برای گوگل در رتبه بندی و بهبود سئو سایت، سرعت سریع بارگذاری (LCP) صفحات وب سایت  می باشد. اگر سرعت وب سایت شما پایین باشد، کاربران کمتری به خود جذب کند و این به نفع رقبای شماست. سرعت بارگذاری مناسب و بالای صفحات باعث می شود گوگل صفحات بیشتری را بخواند و افزایش نرخ خزیدن وبسایت شما را به همراه دارد. زمان لود صفحه یا بارگذاری صفحات که موردپسند گوگل است زیر دوثانیه می باشد. در این مقاله شما را با بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرس آشنا خواهیم کرد.

  1. افزونه NitroPack
  2. افزونه LiteSpeed Cashe
  3. افزونه W3 Total Cache
  4. فزونه WP Super Cache

افزونه NitroPack:

NitroPack از افزونه های قدرتمند بهینه سازی سرعت وب سایت می باشد که با فعال سازی آن می توانید سرعت وب سایت وردپرسی خود را چند برابر کنید. NitroPak از مخزن وردپرس بیش از 100,000 نصب فعال داشته است. از ویژگی های مهم این افزونه که می توان به آن اشاره کرد بهینه سازی تصاویر تا حد مطلوب و عدم پایین آمدن کیفیت تصاویر و فشرده سازی کدهای JS، CSS، HTML می باشد. رایگان بودن و پشتیبانی از زبان فارسی دیگر ویژگی های محبوب این افزونه می باشد. اگر قصد افزایش سرعت (LCP) را دارید، این افزونه را از دست ندهید. برای استفاده از این افزونه می توانید از مخزن وردپرس اقدام به دانلود و نصب کنید.

پلاگین nitropack
پلاگین nitropack

افزونه LiteSpeed Cache:

یکی دیگر از افزونه های رایگانی که می توان برای افزایش سرعت سایت استفاده کرد، افزونه LiteSpeed Cache می باشد. این افزونه پرقدرت بیش از3 میلیون نصب فعال تا این لحظه داشته است که این رقم دانلود بسیار حیرت انگیز است. با استفاده از افزونه لایت اسپید کش سرعت سایت وردپرسی خودتان را چند برابر افزایش دهید.

پلاگین litespeed

پلاگین litespeed

ویژگی های مهم افزونه لایت اسپید کش:

  • بهینه سازی تصاویر
  • ترکیب CSS و JS
  • پشتیبانی از کش مرورگر
  • پشتیبانی از CDN
  • پشتیانی از فرمت WebP
  • بهینه سازی امتیاز PageSpeed

افزونه W3 Total Cache:

W3 Total Cache یکی دیگر از افزونه های افزایش سرعت وب سایت می باشد که از مخزن وردپرس بیش از 1 میلیون نصب فعال داشته است. تبدیل تصاویر به فرمت پرسرعت WebP، کوچک سازی CSS و جاوا اسکریپت ها، پشتیبانی از AMP و پشتیبانی از CDN برخی از ویژگی های مهم این افزونه می باشند. W3 Ttoal Cache در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است که می توانید با خریداری نسخه Pro  از تمامی امکانات این افزونه استفاده کنید.

پلاگین totalcache

پلاگین totalcache

افزونه WP Super Cache:

اگر مدیر یک وب سایت هستید یا تازه پا به دنیای وردپرس گذاشته اید و قصد  دارید سرعت وب سایت خود را  به سرعت بالا ببرید، افزونه WP Super Cache به کمک شما آماده است. WP Super Cache یکی دیگر از افزونه های قدرتمند افزایش سرعت وب سایت می باشد که بیش از 2 میلیون نصب فعال داشته است. با استفاده از این افزونه رتبه صفحات خود را در موتورهای جستجو و سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید. WP Super Cache در مخزن وردپرس به صورت رایگان در دسترس می باشد.

پلاگین speed super cache

پلاگین speed super cache

ویژگی های WP Super Cache:

  • کش کردن صفحات
  • پشتیبانی از CDN
  • فشرده سازی صفحات
  • فشرده سازی JS، CSS، HTML

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار