Connect with us

بهترین اپلیکیشن های کیف پول بیت کوین برای آیفون

منتشر شده

در

بهترین اپلیکیشن های کیف پول بیت کوین برای آیفون

در این مطلب قصد داریم تا با بهترین اپلیکیشن های کیف پول بیت کوین برای گوشی آیفون آشنا شویم. در حال حاضر استفاده از ارزهای دیجیتال و رمز ارزهایی مانند بیت کوین محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. یکی از مهم ‌ترین ویژگی های استفاده از این ارزها، داشتن اپلیکیشن ‌‌های کیف پول بیت کوین است. در حال حاضر انواع مختلفی از برنامه ها برای گوشی موبایل وجود دارد که می توان از طریق آن به حساب ارزی دیجیتال رسیدگی کرد. اما چند اپلیکیشن مورد استفاده برای گوشی آیفون در زیر معرفی خواهند شد.

کیف پول بیت کوین برای آیفون

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

تفاوت اپلیکیشن ‌های کیف پول بیت کوین و کیف ‌پول سخت افزاری

افرادی که تعداد زیاد رمز ارز را با مبالغ بسیار بالا نگهداری می ‌کنند، معمولا تمایل دارند تا از کیف ‌های پول سخت افزاری برای حفظ و نگهداری رمز ارز و بیت کوین خود استفاده کنند. استفاده از کیف پول ‌های سخت افزاری امنیت بسیار بالایی دارد ضمن اینکه داده‌ های مورد نیاز برای پرداخت، خرید و موارد خاص دیگر با آنها همیشه فراهم است. با این حال استفاده از این کیف پول‌ های سخت افزاری نیازمند هزینه‌ است که شاید تمامی افراد تمایل به پرداخت و استفاده از آنها را نداشته باشند. اما اپلیکیشن ‌های کیف پول بیت کوین در گوشی آیفون یا دیگر گوشی های هوشمند می تواند راهکاری جایگزین و بدون هزینه برای نگهداری رمز ارزهای دیجیتالی بیت کوین باشد. در این روش کافی است یک اپلیکیشن رمز ارز را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا بتوانید از آن طریق امکان تبادل همیشگی بیت کوین را با خود همراه داشته باشید.

تفاوت اپلیکیشن ‌های کیف پول بیت کوین و کیف ‌پول سخت افزاری

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Bit Pay

اپلیکیشن BitPay یکی از کار آمدترین کیف‌ پول های بیت کوین در گوشی موبایل آیفون است که امکان نگهداری ارزهای دیجیتالی مهم نظیر بیت کوین، Bitcoin Cache و اتریوم را برای کاربر فراهم می ‌آورد. از مهم ترین ویژگی های این اپ، امکان پشتیبانی از ارزهای معمول دیگر و کارت ‌های اعتباری و سرویس پرداخت Apple Pay در آپدیت ‌های جدید آن می باشد. برنامه بیت پی امکان مدیریت تمامی ارزهای دیجیتالی و واقعی را برای کاربر فراهم می ‌آورد.

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Bit Pay

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Trust

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Trust بدون شک یکی از برترین اپ های کیف پول بیت کوین برای آیفون و آیپد است. این اپلیکیشن همچنین امکان انتقال و نگهداری از ارزهای دیجیتالی مختلف را نیز برای کاربر فراهم می ‌آورد. این برنامه به طور رایگان برای گوشی آیفون و تبلت اپل در اپ استور ارائه شده است. امکان نگهداری بسیاری از ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و ارزهای مختلف دیگر در کیف پول بیت کوین تراست فراهم آمده است. یکی دیگر از مهم ‌ترین ویژگی های این اپلیکیشن در کنار امنیت آن، امکان استفاده از مجموعه ‌متنوعی از ارزها در آن است که به صورت مداوم آپدیت می ‌شود. به طور کلی تنوع رمز ارزهای پشتیبانی شده در این کشور نسبت به بسیاری از اپلیکیشن‌ های کیف پول در آیفون بیشتر است.

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Trust

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Exodus

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Exodus نیز یکی دیگر از اپلیکیشن ‌های کیف پول بیت کوین در گوشی هوشمند آیفون است که امکان نگهداری مجموعه‌ ای متنوع از ارزهای دیجیتال را برای کاربر امکان پذیر می کند. در این اپلیکیشن امکان خرید، نگهداری، فروش و انتقال ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم در کنار ارزهای کمتر شناخته شده ارائه شده و از طریق آن می ‌توان تمامی ارزهای دیجیتالی را به صورت حرفه ‌ای و پیشرفته نگهداری کرد. گفتنی است که یکی از نقاط منفی استفاده از اگزودوس کارمزد نسبتا بالای آن به حساب می‌ آید.

اپلیکیشن کیف پول بیت کوین Exodus

در مدت اخیر با توجه به بازار پر رونق ارزهای دیجتیال و تمایل شرکت های بزرگ به سرمایه گذاری در این بازار به نظر می رسد اپل آماده ورود به بازار بیت کوین است. احتمال می رود اپل بخواهد برنامه مستقل خودش را برای نگهداری بیت کوین ایجاد نماید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مرجان زندی

    فوریه 17, 2021 در 12:01 ب.ظ

    بهترین اپلیکیشن بیت کوین برای اپل بنظر من همون اولین اپلیکیشن که گفتین هست، Bit Pay، من ازش استفاده میکنم و کامل هست و با تمام جزئیات ثبت کرده، یه سری اپ ها برای بیت کوین هستند که یکم کندن و هنگ میکنه و البته خیلی دیر اپدیت جدیدش میاد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار