موبایل

بهترین بازی های آیفون

بازی های موبایل هر روز محبوب تر می شوند و تاکنون تعدادی زیادی از مردم را به خود جذب کرده است. این سرگرمی به گونه ای فراگیر شده است که افرادی به آن علاقه نداشته اند را به خود جذب کرده است. از آنجایی که گزینه های زیادی در اپ استور وجود دارد تشخیص اینکه کدام یک از بازی ها ارزش دانلود کردن دارند را تا حدودی دشوار می کند. برای آسان تر کردن انتخاب شما برخی از بهترین بازی های آیفون و آیپد را که هم اکنون محبوب هستند را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی Need for Speed: Most Wanted

برای همه کسانی که از بازی های مسابقه ای لذت می برند بدون شک Need for Speed: Most Wanted هنوز یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانند انتخاب و بر روی iPhone و iPad خود نصب کنند. در این بازی به 40 ماشین با مشخصات حرفه ای دسترسی خواهید داشت و هر یک از آن ها را می توانید سفارشی سازی کنید و در نهایت برای فرار از دست پلیس و شرکت در مسابقات از آن استفاده کنید.

بازی آیفون نید فور اسپید موست ونت
بازی آیفون نید فور اسپید موست ونت

بازی Hitman: Sniper

Hitman: Sniper یکی از فرنچایزهای بسیار معروف و محبوب بازی های رایانه ای است که برای نسخه iOS منتشر شد. هیتمن یک بازی تیراندازی می باشد که در آن شما به عنوان یک قاتل بازی می کنید و باید در 150 ماموریت شرکت کنید. Hitman: Sniper جزو بازی های بسیار سرگرم کننده و پرطرفدار می باشد. اگر به بازی های هیجانی و مخفی کاری علاقه دارید هیتمن: تک تیرانداز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بازی آیفون هیتمن اسنایپر
بازی آیفون هیتمن اسنایپر

بازی Subway Surfers

بدون شک Subway Surfers یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون است. در این بازی شما نقش یک پسر بچه را بازی خواهید کرد که با گذر از موانع باید از دست پلیس راه آهن فرار کنید. می توانید با جمع آوری سکه و دریافت بسته های تشویقی قفل دیگر شخصیت های بازی را باز کنید. به دلیل هیجان زیاد بازی موج سواران مترو، می تواند بهترین بازی برای هر گوشی آیفون یا آیپد و حتی دستگاه اندرویدی باشد.

بازی آیفون ساب سورف
بازی آیفون ساب سورف

بازی Ball Pool 8

Ball Pool 8 با اختلاف بهترین گزینه در رده خود است و قطعاً گزینه عالی برای کسانی می باشد که به بازی های اسنوکر علاقه مند هستند. این بازی را می توانید به صورت آفلاین یا آنلاین با دیگر افراد بازی کنید. بازی استخر توپ میلیون ها بازیکن در سراسر جهان دارد و بدون شک بهترین بازی اسنوکر موبایلی محسوب می شود. این بازی به صورت رایگان در دسترس می باشد. پس فرصت را از دست ندهید و آن را دانلود کنید.

بازی آیفون بال پول 8
بازی آیفون بال پول 8

بازی Snake Rewind

بازی کلاسیک Snake که در دهه 1990 در دستگاه های تلفن همراه محبوب شد، به عنوان یکی از بهترین بازی آیفون و آیپد بازگشته است. Snake Rewind بسیار شبیه به نسخه اصلی خود است. اما گرافیک آن بهتر و دارای موزیک هایی در پس زمینه بازی موجود می باشد که در نسخه قدیمی آن نبوده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی های نوستالژی علاقه مندید، Snake Rewind را حتما نصب کنید.

بازی آیفون اسنک روایند
بازی آیفون اسنک روایند

بازی Crossy Road

Crossy Road یکی از سرگرم کننده ترین بازی های لیست ما است. شخصیت اصلی این بازی یک مرغ می باشد که تنها کاری که باید با آن انجام دهید این است که آن را از خیابان عبور دهید. با عبور از موانع می توانید سکه و امتیاز جمع آوری کنید و قفل شخصیت های دیگر را باز کنید. ممکن است این بازی آسان به نظر برسد، اما با گذر از مراحل مختلف بسیار چالش برانگیز می شود.

بازی آیفون کراسی رُید
بازی آیفون کراسی رُید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا