موبایل

بهترین بازی های اندروید

با پیشرفت گوشی های اندرویدی، بدون شک بازی های موبایل هم برای این سیستم عامل با سرعت بسیار بالا ارتقاء پیدا کرده اند. آنچه ما مشاهده می کنیم بازی های اندروید به صورت سالیانه یا ماهیانه با پیشرفت های چشمگیری رو به رو هستند. در کنار بازی های پرمیوم که عملکرد گوشی های موبایل را به چالش می کشند، بازی های رایگان نیز به روز رسانی های بزرگی را نیز دریافت می کنند که باعث ارتقاء کیفیت آن ها می شوند. بدون شک در کنار پیشرفت بازی ها، شاهد گسترش تعداد آن ها می باشیم. در نتیجه بهتر است بدانیم کدام یک از این بازی ها برای گوشی اندرویدی ما مناسب و سرگرم کننده تر است.

بازی Temple Run 2

Temple Run 2 یک بازی برای گوشی موبایل می باشد که توسط شرکت Imangi Studios ساخته شده است. این بازی دارای شخصیت هایی می باشد که توسط بازیکن و تکان دادن گوشی موبایل هدایت می شود و بازیکن باید سکه ها را جمع آوری کند و از موانع بسیار سخت عبور کند. وب سایت TheAppera.com گفته است که بازی Temple Run 2 یکی از هیجان انگیزترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی می باشد که تاکنون برای اندروید ساخته شده است.

بازی اندروید تمپل ران
بازی اندروید تمپل ران

بازی Score! Hero

Score! Hero یک بازی فوتبالی می باشد که به جای کنترل یک تیم، فقط می توانید یک بازیکن را کنترل و هدایت کنید. در این بازی ممکن است چندین گل عقب باشید و باید تلاش کنید تا نتایج بازی را تغییر دهید. این بازی دارای مراحل متعدد می باشد که در هر مرحله می توانید تاکتیک های جدیدی را یاد بگیرید و از آن ها در مراحل سخت و دشوار استفاده کنید. بازی Score! Hero در فروشگاه گوگل امتیاز 8 از 10 را گرفته و تا کنون بیش از 100 میلیون دانلود و نصب شده است. این بازی را می توانید بر روی دستگاه های اندروید 4.0 به بالا نصب کنید.

بازی اندروید اسکور هیرو
بازی اندروید اسکور هیرو

بازی Vector

Vector یک بازی پارکور است که شما را در یک فضای تعقیب و گریز هیجان انگیز غرق می کند. در بازی وکتور شما نقش شخصی را بازی خواهید کرد که تصمیم گرفت درهای سیستم فاسد را بشکند و آزاد شود. شما باید تا جایی که می توانید سریع بدوید، زیرا افراد سیستم هر لحظه می توانند شما را بگیرند و یک غفلت کوچک در این تعقیب و گریز باعث شکست شما خواهد شد. فراموش نکنید موانع زیاد بر روی پشت بام ها وجود دارد که باید بدون برخورد به آن ها عبور کنید، در غیر این صورت شما متوقف می شوید. بازی وکتور کنترل های ساده ای دارد و برای هر بازیکنی مناسب است. بدون شک با هر بار تلاش بهتر می شوید و ترفندهای بیشتری را یاد خواهید گرفت. در پایان فقط ماهرترین بازیکنان می توانند سه ستاره در تمام مسیرها کسب کنند.

بازی اندروید وکتور
بازی اندروید وکتور

بازی Shadow Fight 2

Shadow Fight 2 یک بازی مبارزه ای سه بعدی است که شما را به یک ابرقدرت تبدیل می کند. در این بازی شما به عنوان یک جنگجو خود را با سلاح های مختلف مسلح می کنید تا تمام دشمنان سر راه خود را شکست دهید. در طول بازی با انواع دشمنان روبرو خواهید شد که هر کدام ظاهر و رفتار خاص خود را دارند. شما باید در طول بازی سلاح های خود را تغییر دهید تا تمام دشمنان را شکست دهید. در به روز رسانی 2023 این بازی به سلاح های جدید و مراحل سخت تر مجهز شده است.

بازی اندروید شادو فایت 2
بازی اندروید شادو فایت 2

بازی Fruit Ninja

Fruit Ninja یکی از بازی های کلاسیک و محبوب گوشی های هوشمند می باشد که توسط استودیو Halfbrick ساخته شده است. در بازی نینجای میوه ها باید مانند یک شمیر زن ماهر عکس العمل نشان دهید و تمام میوه ها را برش بزنید، اما در کنار عملکرد سریع باید حواستان به بمب ها باشد که به اشتباه آن ها را منفجر نکنید. هرچه میوه های بیشتری را برش دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

بازی اندروید فروت نینجا
بازی اندروید فروت نینجا

بازی Balls Block

Balls Block یک بازی مهارتی است که در آن باید تمام آجرهایی را که روی صفحه می بینید را از بین ببرید. برای انجام این کار در کنار مهارت لازم باید یک هدف خوب را انتخاب کنید تا به بهترین شکل ممکن آجرها را از بین ببرید. بلوک ها در Balls Block با اعداد مختلف مشخص شده اند. با برخورد توپ به هر یک از این آجرها اعداد آن ها کاهش پیدا می کند تا به عدد صفر برسند و در نهایت از بین بروند.

بازی اندروید بالز بلاک
بازی اندروید بالز بلاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا