موبایل

بهترین بازی های ترسناک اندروید در سال 2023

همه ما دوستانی داریم که همیشه از دیدن فیلم و سریال های ترسناک لذت می برند و ترجیح می دهند بازی های ترسناک را امتحان کنند. بسیاری از مردم هنوز فکر می کنند که ترسناک ترین بازی ها فقط بر روی رایانه های شخصی قابل اجرا هستند، اما این اصلاً درست نیست. توسعه دهندگان بازی تا به حال بازی های ترسناک زیادی را برای کاربران اندروید تولید کرده اند که می توانید هر کدام از آن ها را به صورت رایگان بازی کنید. اگر تا به حال هیچ بازی ترسناکی را بر روی گوشی هوشمند خود امتحان نکرده اید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازی Eyes: Scary Thriller

Eyes: Scary Thriller یک بازی ترسناک کلاسیک با میلیون ها بار دانلود است. در این بازی شما باید شبانه به یک عمارت حمله کنید. مشکل بزرگ اینجاست که این عمارت مانند هزارتوی وحشتناک ساخته شده و همانطور که می توانید تصور کنید یک هیولای تشنه به خون وجود دارد که شما را تعقیب می کند.

بازی ترسناک اندروید چشم ها
بازی ترسناک اندروید چشم ها

بازی Zombie Hunter

Zombie Hunter یک بازی تیراندازی و کشتار زامبی می باشد. این بازی جزو بهترین بازی های ترسناک شناخته شده است که بازیکن را اجبار می کند تا باندهای زامبی را برای نجات جهان از بین ببرد. بدون شک Zombie Hunter اعتیادآور است زیرا با گذراندن مراحل جدید، ماموریت های شما نیز بیشتر می شود و با انتخاب سلاح های پیشرفته به جنگ زامبی ها می روید تا تمام محله ها و شهرها را ایمن کنید. گرافیک این بازی در مقایسه با دیگر بازی های اندرویدی شگفت انگیز است و جلوه های صوتی آن می تواند شما را بلرزاند.

بازی ترسناک اندروید شکارچی زامبی
بازی ترسناک اندروید شکارچی زامبی

بازی Oxenfree

Oxenfree یک بازی ماجراجویی می باشد که از فیلم های کلاسیک ترسناک دهه 80 الهام گرفته شده است. این بازی بهترین قسمت های فیلم های ترسناک وراء طبیعی دهه 1980 را در بر می گیرد و آن را با شخصیت های باورنکردنی، صحنه های زیبا و موسیقی وحشتناک ترکیب می کند تا یک شاهکار خلق کند.

بازی ترسناک اندروید فرار از جزیره
بازی ترسناک اندروید فرار از جزیره

بازی Alien: Blackout

Alien: Blackout یک بازی ترسناک و فضایی است که شما را مجبور می کند تا خود را زنده نگه دارید. شما در یک ایستگاه فضایی به دام می افتید که یک بیگانه وحشتناک در آن وجود دارد و سعی می کند شما و خدمه ایستگاه را شکار کند. از طریق انتخاب های درست و تصمیم گیری های گروهی می توانید جان خود و اعضای ایستگاه فضایی را تضمین کنید.

بازی ترسناک اندروید بیگانه
بازی ترسناک اندروید بیگانه

بازی Five Night at Freddy

بازی Five Night at Freddy می تواند شب های شما را خراب کند و تمام شب شما را بیدار نگه دارد. این بازی خلاقانه مبتنی بر داستان است که در آن باید در Freddy Pizza زنده بمانید. فردی به همراه دو تن از دوستانش که ربات هستند سعی می کنند شما را سرگرم کنند. اما در شب همه چیز تغییر می کند و فضا ترسناک می شود. زنده ماندن در این نوع محیط چالش برانگیز است و برای بقا باید تلاش کنید.

بازی ترسناک اندروید پنج شب در کنار فردی
بازی ترسناک اندروید پنج شب در کنار فردی

بازی Into the Dead

اگر می خواهید با زامبی ها مبارزه کنید بازی Into the Dead می تواند برای شما مناسب باشد. در این بازی شما در دنیای مردگان زندگی خواهید کرد و شاهد آخرالزمان زامبی ها هستید، اما سوال اینجاست که چقدر می توانید در دنیای مردگان زنده بمانید؟ Into the Dead یک بازی ترسناک و اکشن است و شما باید تلاش کنید که در این دنیای ترسناک زنده بمانید. جو و محیط بازی باعث لرز و وحشت در استخوان های شما می شود.

بازی ترسناک اندروید به سوی مرگ
بازی ترسناک اندروید به سوی مرگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا