Connect with us

بهترین بازی های ترسناک سال 2022

منتشر شده

در

ترسناک ترین بازی های سال 2022

کم کم به پایان سال میلادی نزدیک میشویم و بسیاری از گیمرها که در طول سال وسواس به خرج داده بودند تا بازی های مختلف را تهیه کنند، سعی میکنند بهترین بازی های سال ۲۰۲۲ را دسته بندی کنند. و شاید الان بهترین وقت است که بهترین بازیهای ترسناک سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم تا راحت بتوانید با یک بازی ترسناک خوب، سال میلادی را به اتمام برسانید. از ترسناکترین ها گرفته تا بازی هایی که صرفاً چندش و به طرز لذت بخشی آزاردهنده هستند.

ترسناک ترین بازی های سال ۲۰۲۲

برای شروع بهتر است اشاره کنیم که بازی هایی مثل The Last of Us Part 1 و The Quarry فاکتور گرفته شده اند، چون نیازی به معرفی بازی هایی به این معروفی نیست و اگر میخواستند در این فهرست قرار بگیرند، در صدر بودند. به خصوص بازسازی بازی The Last of Us که با وجود قیمت بالایش، توانست به راحتی فروش برود و برای طرفداران پروپاقرص و طرفداران تازه اش تجربه خوبی باشد. این فهرست بیشتر شامل بازی های کمتر دیده شده و کمتر کشف شده می باشد.

بهترین بازی های ترسناک سال ۲۰۲۲
بهترین بازی های ترسناک سال ۲۰۲۲

بازی Stay Out of the House

اگر به سبک ترسناک مستقل علاقه دارید، بازی استودیو Puppet Combo میتواند یکی از بهترین بازی ها برای شما باشد. این گروه کوچک چند سالی میشود که بازی های این سبکی تولید میکنند و حالا بازی جدیدشان شباهت زیادی به بازی Hello Neighbor دارد. بازی اول شخص است. شما در یک عمارت فرسوده ی پر از پیچ و خم بیدار میشوید و قاتلی نقاب دار کاملاً شما را زیر نظر گرفته و تعقیبتان میکند. هدف این بازی فرار است ولی فرار کار آسانی برایتان نیست.

بازی Scorn

یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۲ که شاید حق قرارگرفتن در صدر این فهرست را دارد، Scorn است. علاقه مندان به بازی های به شدت ترسناک صددرصد این بازی را دوست خواهند داشت. بااینکه مبارزه کمی پیچیده و پازل ها کمی سخت هستند، دنیای بازی وحشت شدیدی دارد که بازیکن را به خود جذب میکند. این بازی اول شخص ترسناک و چندش آور، از یکی از آثار مشهور H.R. Giger الهام گرفته شده است و میتوان گفت که یکی از تهوع آورترین بازی های امسال است.

بازی Stay Out of the House
بازی Stay Out of the House

بازی The Fridge is Red

از نظر زیباشناختی، بازی The Fridge is Red به سبک بازی های PS1 شباهت زیادی دارد و در دسته بازی های ترسناک مستقل جا میگیرد. بازی مستقل کوتاهی است که فضایش میتواند روی روحیه شما تأثیر بگذارد و باعث شود که هرازگاهی از یادآوری صحنه هایش به خودتان بلرزید. در اصل میشود گفت داستان بازی سوخت خوبی برای آتش کابوس هایتان خواهد شد. متأسفانه گفتن داستان بازی باعث خراب شدن آن میشود، پس بهتر است خودتان تجربه اش کنید.

بازی The Fridge is Red
بازی The Fridge is Red

بازی The Mortuary Assistant

بازی در نوع خودش یک بازی پر از ارواح است که پایان های متنوعی دارد که هرکدام از پازل های نهایی اش باعث میشود در مسیر اشتباهی قرار بگیرید، اما ترسناک ترین جنبه ی آن گیم پلی کار در سردخانه است. درست است که سایه های ترسناک روی دیوارها می افتند، اما بخش تخلیه خون اجساد، پر کردنشان با مایع مومیایی و برش دادن اجساد و سپس بخیه زدن قسمت های مختلف بدن باعث میشود که واقعاً حالتان از این وضع ترسناک به هم بخورد.

بازی The Mortuary Assistant
بازی The Mortuary Assistant

مجموعه بازی Dread X Collection 5

اگر مجموعه Dread X را بازی نکرده اید، بهتر است سریع به سراغش بروید. همانطور که از اسمش پیداست، یک گلچین بازی های ترسناک است که بیشتر جنبه مثبتش این است که قرار است وارد چیزی شوید که اصلاً انتظارش را ندارید. هر بازی برای یک استودیو متفاوت است که یعنی طیف کاملی از تجربیات متنوع را در بر میگیرد. به صورتی که در انتهای این مجموعه میتوانید بازی مورد علاقه خود را فهرست بندی کنید.

مجموعه بازی Dread X Collection 5
مجموعه بازی Dread X Collection 5

بازی Phasmophobia

این بازی چند سالی است که محبوبیت غافلگیرکننده ای دارد و نام آشنایی بین بازی های ترسناک است. اما دلیل بودنش در این فهرست به روز رسانی جدیدش به اسم Apocalypse است. در به روز رسانی جدید نقشه های تازه و ویژگی های سفارشی سخت تر شدن بازی اضافه شده است. این به خاطر اینکه یکی از بهترین بازی های شکار ارواح است، در صدر فهرست بازی های ترسناک استیم قرار دارد.

بازی Phasmophobia
بازی Phasmophobia

بازی Signalis

شاید یکی از دلایل راه یافتن این بازی به فهرست این باشد که پازل هایش دقیقاً از بازی های Silent Hill و Resident Evil الگوبرداری شده است و به همین دلیل شاید از ترسناک ترین بازی های امسال باشد. در اول انتشار این بازی، گیمرها از شدت ترسناکی بازی غافلگیر شدند و داستان اصلی بازی آنقدر گیرا و جذاب است که آدم انگیزه میگیرد تا هر مانعی را از سر راهش بردارد تا به پایان برسد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار