موبایل

بهترین بازی های ماشینی اندروید

مسابقات اتومبیل رانی همواره یکی از سبک های محبوب بازی های ویدیویی بوده و هیجان رانندگی در جاده ها و مسیرهای مسابقه ای مختلف را برای بازیکنان فراهم می کند. با افزایش قدرت گوشی های موبایل اندرویدی در سال های اخیر، کیفیت این نوع بازی ها بهبود چشمگیری داشته است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بازی های ماشینی با کیفیت بالا و مخصوص اندروید هستید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازی Asphalt 9 Legends

اگر از انجام بازی های مسابقه ای با گوشی هوشمند خود لذت می برید به احتمال زیاد با سری محبوب Asphalt که توسط Gameloft ساخته شده است آشنا هستید. جدیدترین بازی این سری Asphalt 9 Legends نام دارد که به شما این امکان را می دهد تا ماشین های واقعی و مسیرهای مختلف را امتحان کنید. در Asphalt 9 می توانید با حریفان آنلاین به رقابت بپردازید یا در حالت های مختلف بازی به صورت تک نفره مشغول شوید.

بازی اندروید آسفالت 9 لجندز
بازی اندروید آسفالت 9 لجندز

بازی Rush Rally 3

Rush Rally 3 یک بازی شبیه سازی رالی است. در این بازی می توانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود در حالت چند نفره مسابقه دهید، همچنین به شما این امکان را می دهد تا نحوه رقابت خود را انتخاب کنید. شما می توانید در 72 مرحله منحصر به فرد مسابقه دهید که هر مرحله دارای سطوح مختلف مانند برف، شن، آسفالت و خاک می باشد. بهترین بخش این است که از کنترلرها پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید آن را درست مانند یک کنسول بازی هدایت کنید.

بازی اندروید راش رالی 3
بازی اندروید راش رالی 3

بازی Real Racing 3

در میان بازی های مسابقه ای شناخته شده، Real Racing 3 به عنوان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای اندروید و iOS محسوب می شود. در این بازی بیش از 100 خودرو از سازندگان مشهوری مانند پورشه، بوگاتی، شورولت، استون مارتین و آئودی را خواهید دید. Real Racing 3 دارای حالت های مختلف بازی از جمله گروهی و تک نفره می باشد، علاوه بر بازی چند نفره، می توانید مسابقه شبانه برای هیجان بیشتر لذت ببرید.

بازی اندروید رالی راکینگ 3
بازی اندروید رالی راکینگ 3

بازی Need for Speed

گیمرهای رایانه شخصی و کنسول نیازی به معرفی Need for Speed ندارند. این بازی که توسط سازندگان Real Racing 3 ساخته شده است شما را مجبور می کند بدون ترس در خیابان ها با سرعت بالا رانندگی کنید. این بازی دارای بیش از 1000 مسابقه چالش برانگیز و بهترین اتومبیل های جهان می باشد و می توانید گاراژ خود را با خودروهای رویایی از سازندگان برتر مانند بوگاتی، لامبورگینی و مک لارن زیبا کنید و با سفارشی سازی هر کدام از آن ها به رقابت حریفانتان بپردازید.

بازی اندروید نید فور اسپید
بازی اندروید نید فور اسپید

بازی F1 Mobile Racing

F1 Mobile Racing بازی رسمی مسابقات جهانی فرمول یک است. از این رو می توانید یکی از 10 تیم رسمی F1 را انتخاب کرده و در مسابقات چند نفره هیجان انگیز شرکت کنید. هدف اصلی این است که برای صعود به لیگ های تلاش کنید و مهارت های خود را در مسیر به نمایش بگذارید. همچنین این بازی رویدادهای Grand Prix با زمان محدود را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در یک بازه زمانی خاص شرکت کنید و جوایزی را دریافت کنید. اگر از طرفداران فرمول 1 هستید بازی F1 Mobile Racing یکی از بهترین بازی های مسابقه می تواند برای شما باشد.

بازی اندروید اف 1 راکینگ
بازی اندروید اف 1 راکینگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا