Connect with us

بهترین تبلت های میان رده اندروید 2021

منتشر شده

در

معرفی بهترین تبلت های میان رده اندروید

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی تبلت های میان رده بازار بپردازیم. تبلت ها همیشه جایگاه ویژه ای در بازار دیجیتال داشتند. افرادی که به وسیله ای بزرگتر از یک گوشی و سبک تر از یک لپ تاپ احتیاج دارند همیشه به دنبال مدل های مختلف تبلت هستند. هرچند در سالهای قبل کاربران تبلت رو به کاهش گذاشته بود. اما با شرایط پیش آمده به خاطر کرونا، و مجازی شدن مدارس و جلسات، خیلی از خانواده ها مجددا رو به سمت خرید تبلت آوردند.

در این میان با بالا رفتن قیمت تمامی ابزارهای الکترونیکی، خرید یک تبلت اقتصادی که کیفیت مناسب را در کنار کارایی را رقم بزند کمی سخت به نظر می رسد. در آی تی بازار،  برندهای مختلفی از تولیدکنندگان تبلت به همراه مدل های متنوعی از آن عرضه شده است. در ادامه به معرفی چند مدل تبلت اقتصادی می پردازیم.

مدل های تبلت اقتصادی

لیست قیمت تبلت

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite 10.4inch

مدل های مختلفی از تبلت سامسونگ در بازار وجود دارد. چه برای افرادی که می خواهند هزینه کمی صرف کنند، چه برای افرادی که تصمیم به خرید یک تبلت میان رده دارند. تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite 10.4inch 64GB 4G یکی از مدل های خوب سامسونگ است که حرف زیادی چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ ظاهر دارد. ابعاد این مدل 7 × 154.3 × 244.5 میلی متر است و 467 گرم وزن دارد.

این تبلت در رنگ های صورتی، خاکستری و آبی در بازار وجود دارد. قابیلیت پشتیبانی از یک سیم کارت با سایز  Nano-SIM و شبکه پر سرعت 4G LTE نیز از ویژگی های فنی این تبلت است. تبلت Galaxy Tab S6 Lite از 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره برده و با پشتیبانی از کارت حافظه microSDXC  قادر است که میزان ظرفیت حافظه را افزایش دهد.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite 10.4inch

تبلت هوآوی MatePad T 10s 10.1inch

این مدل از تبلت هوآوی هم از مدل های اقتصادی است که می تواند کیفیت مناسبی را برای کاربر فراهم آورد. از ویژگی های این تبلت می توان به صفحه ‌نمایش از نوع IPS LCD اشاره کرد که با رزولوشن 1200x 1920 پیکسل امکان نمایش تصاویر با وضوح بالا را دارد. میزان ظرفیت حافظه داخلی تبلت میت پد تی 10 اس هوآوی، برابر با 32 گیگابایت است. از طریق کارت حافظه microSD می توانید میزان ظرفیت حافظه آن را افزایش دهید.

این تبلت 10.1 اینچی دارای یک شیار سیم کارت با سایز نانو سیم است که می تواند برای اتصال به شبکه های ارتباطی تا 4G از آن استفاده نمائید. تراشه 14 نانومتری Kirin 710A است که بر روی آن یک پردازنده 8 هسته ای همراه با 2 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 قرار گرفته است. در کل با یک قیمت مناسب می توان یک تبلت دانش آموزی خوب خریداری کرد.

تبلت هوآوی MatePad T 10s 10.1inch

تبلت لنوو Tab 4 10inch

تبلت لنوو Tab 4 10inch 16GB 4G دارای صفحه‌ نمایش لمسی LCD است که با فناوری IPS و در اندازه 10.1 اینچ ساخته شده رزولوشن این صفحه نمایش 1280*800 پیکسل است و امکان نمایش تصاویر با کیفیت خوب را دارد. این تبلت از 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 2 گیگابایت حافظه رم برخودار است. همچنین قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4 جی را هم دارد. وزن این مدل از تبلت لنوو 500 گرم است و نباید انتظار عکس و فیلم با کیفیتی از دوربین آن داشت.

تبلت لنوو Tab 4 10inch

اگر قصد دارید کمی بیشتر هزینه کنید می توانید از مدل های پرچمدار تبلت سامسونگ، تبلت مایکروسافت و یا یکی از مدل های آیپد اپل دست به انتخاب بزنید. در مطلب دیگری تبلت های برتر بازار هم بررسی خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مصطفی

    جولای 31, 2021 در 10:10 ق.ظ

    من برای طراحی دنبال یه تبلت خیلی خوب هستم، اول s6 lite و خود s6 به ذهنم رسید، لایتش رو خریدم، باید بگم سامسونگ عالیه، قدرت خیلی خوبی داره و سرعتش بالاست بشدت نسبت به لنوو حتما بری خرید اولویت قرارش بدین

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار