Connect with us

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس با موبایل

منتشر شده

در

نرم افزار های ادیت عکس موبایل

احتمالاً شما هم این تجربه را داشته اید که بخواهید با گوشی همراهتان عکسی را رتوش کنید یا خواسته اید به تصاویرتان افکت خاصی دهید، با جست و جو دراینترنت با برخی از نرم افزارها آشنا خواهید شد و آن را دانلود می کنید اما این نرم افزارها به صورت کامل نیازهای شما را برطرف نمی کنند یا بیشتر امکانات این نرم افزارها با پرداخت هزینه فعال می شود. در این میان تعدادی دیگر از نرم افزارها هستند که به صورت رایگان ارائه شده اند و با ابزارهای آن می توانید به تصاویرتان جلوه ی دیگری بدهید و زیبایی عکس هایتان را چند برابر کنید.

نرم افزار ویرایش و ادیت عکس با موبایل

افرادی که تا الان فکر می کردند تنها با نرم افزار فتوشاپ می توان عکس های هنری را ایجاد کرد باید بدانند که با پیشرفت نرم افزارهای موبایل این امکان برای همه ی افراد فراهم شده تا بتوانند حتی با گوشی موبایل خود عکس هایی با جلوه های ویژه و متنوع ایجاد کنند. در ادامه برخی از این نرم افزارها به کمک شما می آیند را معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید عکس های خود را با گوشی موبایلی که در دستانتان هست ویرایش کنید. این نرم افزارها در پلتفرم های اندروید و iOS ارائه شده است و تمام کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

نرم افزار Google Photos

نرم افزار Google photos یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش عکس می باشد که در دو نسخه ی اندروید و iOS منتشر شده است. این نرم افزاربه صورت پیش فرض در برخی از گوشی های نسخه اندروید در بخش محصولات گوگل قرار دارد. نرم افزار Google photos این امکان را دارد که اگر در گوشی موبایلتان فضای نگهداری از عکس هایتان را ندارید فضای 15 گیگابایتی را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارد تا زمانی با کمبود فضا مواجه شدید بتوانید عکس و فیلم هایتان را با بالاترین کیفیت ذخیره کنید.

نرم افزار Google Photos
نرم افزار Google Photos

نرم افزار Google Photos شامل پنج گزینه اصلی می باشد و هر کدام از گزینه ها کارهای مشخصی را انجام می دهند.

Suggestions: این گزینه شامل سه حالت Cool، Warm و Enhance می باشد که می توانید حالت های خاصی از رنگ ها را به تصاویرتان بدهید.

Suggestions رنگ در Google Photos
Suggestions رنگ در Google Photos

با انتخاب گزینه Crop می توانید به طور دلخواه عکستان را برش بزنید و همچنین حالت قرار گیری و چرخش تصاویرتان را تغییر دهید. گزینه Adjust به شما این امکان را می دهد تا به عکس هایتان حالت های متفاوتی از نور را در جهت های مختلف بدهید.

با استفاده از گزینه Filters می توانید توناژهای مختلفی را به عکس بدهید. این توناژها در 14 حالت مختلف می باشد.

فیلتر تصاویر در Google Photos
فیلتر تصاویر در Google Photos

Markup گزینه آخر می باشد با استفاده از آن می توانید به عکستان نوشته اضافه کنید و همچنین با استفاده از قلم می توانید در تصاویرتان شروع به طراحی کنید.

طراحی در Google Photos
طراحی در Google Photos

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom

اگر به حرفه عکاسی علاقه دارید و نمی توانید دوربین حرفه ای تهیه کنید، با استفاده از نرم افزار فتوشاپ لایتروم می توانید همانند یک عکاس حرفه ای عکاسی کنید. نرم افزار Photoshop Lightroom در کنار ویژگی های برش و تغییر جهت تصاویر تمرکز خود را بیشتر بر روی ترکیب رنگ ها گذاشته است. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های رنگی خود را به حالت قدیمی در بیاورید و می توانید یک عکس پرتره جذاب برای خودتان طراحی کنید.

بخش های Light و Color این امکان را به شما می دهد تا به صورت دستی و زنده رنگ دلخواه خود را انتخاب و به نمایش در بیاورید.

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom
نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom

قسمت جذاب این نرم افزار Profiles می باشد که با فیلترهای متنوع می توانید تغییرات چشمگیری را برروی عکستان ایجاد کنید.

فیلتر تصویر در نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom
فیلتر تصویر در نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom

نرم افزار Snap Retouch-Beauty Plus

این نرم افزار گوشی موبایل به صورت رایگان منتشر شده و تاکنون بیش از 1 میلیون نصب فعال داشته است. رابط کاربری ساده از ویژگی های مهم این نرم افزار است. در نرم افزار Beauty Plus شما می توانید با ورود به این نرم افزار از خودتان عکس سلفی بگیرید یا از طریق گالری تصویری را انتخاب کنید تا افکت و جلوه های ویژه را به عکستان اضافه کنید.

نرم افزار Snap Retouch-Beauty Plus
نرم افزار Snap Retouch-Beauty Plus

با انتخاب گزینه Edit منوهایی را مشاهده خواهید کرد. در این منو ابزار Crop قرار دارد که می توانید با 6 حالت عکس هایتان را برش بزنید و با گزینه Rotate عکس ها را به چهار جهت مختلف تغییر دهید. و همینطور گزینه های دیگری وجود دارد که با انتخاب هر یک از این گزینه ها می توانید قسمت هایی از عکستان را تاریک و روشن کنید.

پرکابردترین گزینه ی این نرم افزار Retouch می باشد با استفاده از آن می توانید تصویر صورتتان را روتوش کنید. در ادامه با گزینه Filter می توانید جلوه و رنگ های دیگری اضافه کنید البته برخی از ویژگی های Filter با پرداخت هزینه فعال میشود.

Magic Brush نرم افزار Retouch
Magic Brush نرم افزار Retouch

با گزینه ی Dectoate میتوان متن و قالب به عکس اضافه کنید همچنین با گزینه ی قلم جادویی Magic Brush می توانید جلوه های طبیعی و خلاقانه را به عکس خود اضافه نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار