Connect with us

بهترین ویرایشگرهای ویدیو YouTube در سال 2023

منتشر شده

در

بهترین ویرایشگرهای ویدیو YouTube در سال 2023

در حال حاضر یوتیوب بزرگ ترین پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو می باشد که روزانه بیش از 5 میلیون ساعت ویدیو در آن بارگذاری می شود. برخی از افراد به طور حرفه ای در این پلتفرم فعالیت می کنند و با در نظر گرفتن کیفیت صدا، تصویر و ویرایش  ویدیوها بازدید از کانال هایشان را افزایش می دهند اما چگونه این افراد ویدیوهایشان را ویرایش می کنند؟ نرم افزارهای موجود مانند افترافکت و پریمیر که جزء حرفه ای ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش ویدیو می باشند اما افراد مبتدی نمی توانند با این نرم افزارها  کار کنند و یاد گرفتن آن ها زمان زیادی می برد. در ادامه شما را به بهترین نرم افزارهای رایگان که محیط کاربری راحتی دارند آشنا خواهیم کرد تا به آسانی بتوانید مراحل ساخت و ویرایش ویدیو را انجام دهید تا یک محتوای با کیفیت ویدیویی را تولید کنید.

نرم افزار HitFilms

HitFilms نرم افزار ویرایش ویدیو رایگان می باشد و دارای ویژگی های بسیاری زیادی است که می توانید از آن برای ایجاد محتوای ویدیویی استفاده کنید. برخی از ویژگی های HitFilms عبارتند از: قابلیت ذخیره سازی خودکار پروژه، ده ها کلید میانبر صفحه کلید، برچسب های رنگی برای جلوه های سه بعدی و عکس های ترکیبی و متحرک سازی تصاویر. این ویرایشگر رایگان یوتیوب برای ویندوز 10 و 11 نسخه 64 بیتی و macOS نسخه 10.14 به بعد طراحی شده است.

نرم افزار HitFilms
نرم افزار HitFilms

نرم افزار Clipchamp

اگر با هیچ نرم افزار ویرایش ویدیو آشنایی ندارید و قصد دارید ویدیویی را برای یوتیوب در کمترین زمان ویرایش کنید، مایکروسافت با وب سایت آنلاین Clipchamp به کمک شما آمده است. برای استفاده از این ویرایشگر نیازی به دانلود و نصب هیچ گونه نرم افزاری ندارید و فقط باید در وب سایت آن ثبت نام کنید. از ویژگی های Clipchamp می توانیم به تولید ویدیوهای HD و پشتیبانی از سرویس های Google Photo، Google Drive، Google Box اشاره کنیم. از آنجایی که این ویرایشگر فقط آنلاین است با تمام سیستم عامل ها کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید با آدرس ایمیل یا حساب فیسبوک، مایکروسافت، گوگل یا Dropbox خود وارد این وب سایت شوید.

نرم افزار Clipchamp
نرم افزار Clipchamp

نرم افزار Lightworks

Lightworks جزء نرم افزارهای رایگان و محبوب ویرایش و ساخت ویدیو می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوها را به صورت دسته ای وارد کنید، ماکروها را برای ویرایش سریع تر بسازید، صدای خود را مستقیماً به جدول زمانی اضافی کنید، ویدیوهایی با کیفیت 720p بسازید و مستیقماً در حساب YouTube خود منتشر کنید. یکی دیگر از ویژگی های برتر Lightworks این است که اگر نیاز به کمک داشتید می توانید به انجمن این نرم افزار مراجعه کنید و ویدیوهای مربوط به آموزش را مشاهده کنید و سؤالات خود را از متخصصین این نرم افزار بپرسید. نرم افزار Lightworks بر روی سیستم عامل های ویندوز 8 و 10، macOS، اوبونتو و سایر نسخه های لینوکس قابل اجرا می باشد.

نرم افزار Lightworks
نرم افزار Lightworks

نرم افزار FilmoraGo

یکی دیگر از برنامه های ویرایش رایگان ویدیو، نرم افزار FilmoraGo می باشد که استفاده از آن نسبتاً آسان است. تنظیم سرعت ویدیو، انتقال فایل از فیس بوک و اینستاگرام، برش، چرخش و تنظیم رنگ ها از ویژگی های مهم و پر  استفاده نرم افزار FilmoraGo می باشد. نرم افزار فیلموراگو بر روی اندروید، iOS، ویندوز و مک اجرا می شود اما برای استفاده از نسخه Windows و Mac باید هزینه ای پرداخت کنید در غیر این صورت یک واترمارک بزرگ وسط ویدیو باقی می گذارد.

نرم افزار FilmoraGo
نرم افزار FilmoraGo

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار