Connect with us

بهترین کیف پول بیت کوین برای اندروید

منتشر شده

در

بهترین کیف پول بیت کوین برای اندروید

در این مقاله قصد داریم تا بهترین کیف پول های بیت کوین برای استفاده در گوشی موبایل و تبلت اندرویدی را مرور کنیم. با رونق گرفتن بازار ارزهای دیجیتال یکی از دغدغه های اصلی کاربران استفاده از کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری از ارزهای خریداری شده است. با توجه به استفاده گسترده از گوشی و تبلت و استفاده مدام از آنها، یک سری از کیف پول ها برای استفاده در سیستم عامل اندروید تعبیه شده اند که برای کاربران قابل دسترس تر باشند. با توجه به اینکه تعداد کاربران اندروید در دنیا بسیار بالاست پس لزوم آشنایی و استفاده از این کیف پول ها نیز بیشتر احساس می گردد.

کیف پول بیت کوین برای موبایل و تبلت اندروید

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

انواع کیف پول ارز دیجیتال برای گوشی موبایل و تبلت اندروید

از نکات مهم برای انتخاب کیف پول توجه به عواملی مانند اعتبار، مقبولیت، امنیت، کاربر پسند بودن و امکان استفاده از آن در کشورهای مختلف می باشند . کیف پول ‌هایی که در ادامه معرفی می شوند از امنیت و محبوبیت زیادی برای ذخیره ارز دیجیتال برخوردار هستند، کلیدهای خصوصی را روی خود گوشی ذخیره می ‌کنند و خطر تحریم و بلوکه ‌شدن ندارند، چون کنترل کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربر قرار داده اند. کیف پول‌ های موبایلی بیت کوین در واقع برنامه ‌هایی هستند که بر روی موبایل نصب می ‌شوند و بسته به سیستم ‌عامل تلفن همراه، تحت عنوان های مختلف توسط توسعه‌ دهندگان عرضه می ‌شوند.

کیف پول تراست ولت برای اندروید

کیف پول تراست ولت یکی از بهترین انواع کیف پول ارز دیجیتال می باشد. نسخه اندرویدی این برنامه به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. حتی این برنامه نسخه برای استفاده در آیفون و سیستم عامل iOS را هم عرضه کرده است. کیف پول تراست ولت متعلق به صرافی بایننس معروف ترین و معتبر ترین صرافی در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد. این کیف پول ارز دیجیتال علاوه بر بیت کوین از هزاران ارز دیجیتال دیگر هم پشتیبانی می کند و امکان ذخیره رمزارزهای زیادی در آن وجود دارد. این کیف پول از تمام قابلیت‌ های امنیتی مهم برای یک کیف پول مانند رمز عبور، پین، پشتیبانی گیری، قفل اثر انگشت، قفل چهره (در صورت پشتیبانی گوشی) برخوردار می باشد.

کیف پول تراست ولت برای اندروید

کیف پول بلو ولت برای اندروید

بلو والت یک کیف پول بیت کوین است که به صورت اختصاصی برای این ارز دیجیتال توسعه داده شده است. هرچند تک ‌ارزی بودن ممکن است یک ضعف برای این کیف پول تلقی شود، اما این موضوع باعث شده است تیم توسعه ‌دهنده تمام تمرکز خود را به توسعه  قابلیت‌ های مربوط به بیت کوین اختصاص دهد. برای نمونه، Blue Wallet از معدود کیف پول ‌های موبایلی است که از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می ‌کند. این کیف پول کاملاً اپن سورس است، به این معنی که توسعه ‌دهندگان می‌ توانند تمام کدهای آن را مشاهده کنند و در صورت تمایل نسخه خاص خودشان را بسازند. مشابه با دیگر کیف پول ‌های معتبر بیت کوین، این کیف پول هم کنترل کلیدهای خصوصی را به خود کاربر واگذار کرده است.

کیف پول بلو ولت برای اندروید

کیف پول بیت کوین والت برای اندروید

کیف پول بیت کوین والت یکی دیگر از انواع کیف پول ها برای اندروید است که از سال 2013 در دسترس کاربران قرار گرفته است. استفاده از این کیف پول برای کاربران بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. کیف پول بیت کوین والت با استفاده از تکنولوژی SPV به صورت مستقیم به شبکه بیت کوین متصل می‌ شود. SPV یا صحت‌ سنجی ساده پرداخت ‌ها، به‌ جای دانلود تمام بلاک چین، از سرویس شخص ثالث برای دریافت اطلاعات بهره می ‌برد. این کیف پول هم نیز کاملاً Open Source است و امکان بررسی تمام کدهای آن وجود دارد. گرفتن نسخه پشتیبان از این کیف پول به سادگی قابل انجام است، اما برخلاف اغلب کیف پول ‌ها که یک رشته ۱۲ یا ۲۴ کلمه ‌ای برای پشتیبان ارائه می ‌کنند، نحوه بک ‌آپ گرفتن در Bitcoin wallet کمی متفاوت است.

کیف پول بیت کوین والت برای اندروید

علاوه بر این کیف پول هایی که ذکر شد می توان به کیف پول الکتروم، کیف پول اکسودوس و کیف پول مای سلیوم اشاره کرد. پیش از این در مورد بهترین اپلیکیشن های کیف پول بیت کوین برای آیفون هم در آی تی بازار مطلبی ارائه شده بود. اما در کل برای حفظ امنیت ارزهای دیجتال خصوصا برای نگهداری بلند مدت این موارد می توان از کیف پول های ارز دیجیتال بهره برد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. زاکانی

    ژوئن 12, 2021 در 4:26 ب.ظ

    کیف پول بلو ولت برای اندروید بهتر از بقیه شون هست و اتفاقا تک ارزی بودنش هم باعث مزیت هست و اپن سورس بودنش عالیه و اینکه از از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می ‌کنه، تراست ولت هم خوبه اما نه به خوبیه بلو ولت

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار