موبایل

بهترین گوشی های هوآوی در سال 2023

هواوی یکی از پیشروترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است که میتواند فناوری پیشرفته پیشرفته ای را که حتی تصورش را نمیکنیم، روی گوشی تلفن همراه پیاده کند. هواوی اغلب جدیدترین گوشی های هوشمند را با ویژگی های جدید بسیاری معرفی میکند. اخیراً محبوبیت این شرکت کاهش پیدا کرده است، زیرا برخی از محصولات آن عملکرد خود را با خدمات گوگل از دست داده اند. با این حال گوشی های جدید نسخه های خود را با ویژگی های عالی اما بدون خدمات گوگل دارند و تلفن های قدیمی همچنان از سرویس ها و برنامه های گوگل پشتیبانی میکنند. در این جا تصمیم گرفتیم بهترین گوشی های سال 2023 هواوی را بررسی کنیم.

بهترین گوشی های هواوی در سال 2023

همه میدانند که ایالات متحده در ماه می 2019 یک ممنوعیت تجاری برای هواوی اعمال کرد. این ممنوعیت تجاری اعمال شده بر این شرکت باعث شده است که موبایل های هواوی تمام سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل را از دست بدهد. بنابراین این مسئله در واقع یک مشکل مهم برای شرکت و هر کاربری است که به دنبال استفاده از خدمات گوگل است. با این حال هواوی HarmonyOS 2.0 را ارائه کرد. یک سیستم عامل نسل بعدی که میتواند روی بسیاری از دستگاه های هوشمند اجرا شود. اکنون کاربران تلفن های همراه هواوی میتوانند از برخی ویژگی های جدید و خلاقانه بهره مند شوند که در هیچ جای دیگری نمیتوان به آنها دست یافت.

لوگوی شرکت هوآوی
لوگوی شرکت هوآوی

مدل های جدید گوشی های هوشمند هواوی بهترین گوشی های پرچمدار این شرکت هستند که برای دوستداران هواوی انتخابی ایده آل خواهند بود. این غول فناوری بهترین ویژگی ها از جمله صفحه نمایش باورنکردنی، قابلیت های دوربین، تراشه های پردازشی، ظرفیت باتری و قابلیت های شارژ پیشرفته را ارائه میدهد. در ادامه اما فهرستی از جدیدترین گوشی های هوشمند هواوی ارائه شده است که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

گوشی Huawei P50 Pro
گوشی Huawei P50 Pro

گوشی Huawei P50 Pro

هواوی گوشی P50 Pro را به عنوان آخرین نسخه ی آن ارائه کرد. این جدیدترین گوشی تا کنون است و اولین گوشی این برند در دسترس بدون سیستم اندرویدی محسوب میشود. این مدل دارای مشخصات متمایز بسیاری است که آن را به برگزیده ترین گوشی هواوی در سال 2022 تبدیل کرد.

وزن گوشی Huawei P50 Pro 190 گرم است. صفحه نمایش 6.6 اینچی با فناوری OLED و وضوع صفحه نمایش 1188 در 2790 پیکسلی و 340 در 340 پیکسلی است. با ظرفیت رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت در دسترس است. ظرفیت حافظه ی داخلی اش 256 و 512 گیگابایت است. دوربین پشتی آن سه گانه 40 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی + 32 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی آن 10.7 مگاپیکسل است.

دوربین های گوشی Huawei P50 Pro
دوربین های گوشی Huawei P50 Pro

ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی میکند. در کنارش Huawei Pocket P50 هم اولین گوشی تاشویی بود که در سال گذشته توسط هواوی عرضه شد. این شرکت این مدل را برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 3 معرفی کرد. این شرکت متوجه شد که ویژگی تاشو به گوشی های آینده اضافه میشود و سریع در این مورد اقدام کرد. این گوشی چه در قابلیت های پردازشی، چه کیفیت صفحه نمایش، ظاهر یا طراحی براق، یک مدل هوشمند ایده آل است.

گوشی Huawei Mate X2
گوشی Huawei Mate X2

گوشی Huawei Mate X2

وزن گوشی Huawei Mate X2 295 گرم است. سیستم عامل اندروید 10 را دارد و خدمات و برنامه های گوگل برای آن در دسترس نیست. اندازه صفحه نمایش آن 8.0 اینچ است. همراه با ویژگی های OLED تاشو و وضوح صفحه نمایش 2200 در 2480 پیکسل و 1160 در 2700 پیکسل. تراشه پردازنده آن Kirin 9000 5G با فناوری 5 نانومتری است. ظرفیت رم آن 8 گیگابایت است. ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن 256 و 512 گیگابایت است. دوربین پشتی آن 16 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل و 50 مگاپیکسل است.

دوربین جلویی آن 16 مگاپیکسل است. عمر باتری آن طولانی است و با ظرفیت 4500 میلی آمپر اعت از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی میکند. Huawei Mate X2 بدون در نظر گرفتن قیمت بالایی که دارد، ویژگی های زیادی هم دارد. با این حال این مدل در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های هوشمند با قابلیت تاشو است. رم 8 گیگابایتی آن کافی است تا به راحتی تمام برنامه های معمولی را مدیریت کند. در مورد جنبه های نامطلوب آن باید گفت که متأسفانه فاقد برنامه ها و خدمات گوگل ات. قیمت آن در بازار بسیار بالا است. همچنین از نظر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نمره صفر دریافت کرده است. همچنین از شارژ بیسیم پشتیبانی نمیکند.

گوشی Huawei Mate 40 Pro
گوشی Huawei Mate 40 Pro

گوشی Huawei Mate 40 Pro

وزن‌ گوشی Huawei Mate 40 Pro 212 گرم است. سیستم عامل آن اندروید 10 با رابط کاربردی EMUI 11 است. از سرویس ها و برنامه های گوگل پشتیبانی نمیکند. اندازه صفحه نمایش آن 6.76 اینچ با فناوری OLED و وضوح تصویر صفحه نمایش آن 1344 در 2772 پیکسل است. تراشه پردازنده آن Kirin 9000 5G با فناوری 5 نانومتری است. ظرفیت رم آن 8 گیگابایت است. ظرفیت حافظه داخلی آن 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت است. دوربین پشت آن سه گانه 50 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 20 مگاپیکسل است.

دوربین جلویی آن 13 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری آن 4400 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی میکند. گوشی های هوشمند هوآوی به دلیل ویژگی های خود شناخته شده اند و یکی از جذاب ترین آنها دوربینشان است. گوشی Huawei Mate 40 Pro هم به دلیل ظرفیت دوربین عالی خود معروف است. اگر میخواهید گوشی با دوربین کیفیت بالا بخرید که عکس ها و فیلم های زیبایی بگیرد، Huawei Mate 40 Pro بهترین گزینه است.

رنگ بندی گوشی Huawei Mate 40 Pro
رنگ بندی گوشی Huawei Mate 40 Pro

مدل Huawei Mate 40 Pro یکی از بهترین گوشی های پرچمدار است که توسط هوآوی عرضه شده است و شما را در قابلیت های عکاسی ناامید نمیکند. علاوه بر داشتن صفحه نمایش OLED با نرخ 90 هرتز، مشخصات داخلی آن به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی با تمام برنامه های سنگین کار کنند. متاسفانه وزن Mate 40 Pro کمی سنگین است. طبق معمول گوشی های هوآوی، این مدل نیز از حذف سرویس های گوگل رنج می برد. تعداد اپلیکیشن های موجود در بازار نیز برای آن بسیار محدود است. با این حال، جنبه مثبت آن این است که بهترین گوشی هوشمند پرچمدار این برند است که می توانید در سال 2023 از آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا