راهنمای خریدراهنمای خرید گوشی موبایل

بهترین گوشی های 2020 از لحاظ مقاومت کدامند؟

در گزارشی مقاوم ترین گوشی های سال 2020 بررسی شده اند و کاترپیلار، سامسونگ و کیوسرا از این حیث گوشی هایی را به بازار روانه کرده اند که در راس قرار دارند. در دنیای امروزه که روز به روز شاهد پیشرفت گوشی های هوشمند و دیگر گجت ها هستیم بیشتر تمرکز شرکت های سازنده بر روی ساخت گوشی های موبایلی است که از لحاظ ظرافت و زیبایی رقبای خود را کنار بزند. اما در همین بین هم کارکردهای دیگر یک گوشی تلفن همراه را در نظر می گیرند و بنابراین بر روی طراحی و ساخت گوشی هایی فعالیت می کنند که بتوانند علاوه بر سخت افزار با کیفیت، در مقابل ضربه و آسیب های فیزیکی هم مقاوم باشند.

مقاوم ترین گوشی های هوشمند

لیست قیمت گوشی موبایل

معرفی مقاوم ترین گوشی های موبایل در سال 2020

اگر جزء افرادی هستید که در یک محیط کارگاهی و یا ساختمانی کار می کنید می دانید که ممکن است موبایل شما در معرض آسیب های فیزیکی مثل ضربه یا سقوط باشد. بنابراین تهیه یک گوشی که مقاومت بالایی در دوام آوردن در چنین محیطی داشته باشد از الزامات است. هر چند گوشی های مقاومی که در زیر معرفی می شوند از لحاظ زیبایی و ظرافت شبیه دیگر پرچمداران نیستند اما از تمامی گوشی های دیگر در بازار مقاومت بیشتری دارند و این کاملا بستگی به کارکرد شما دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy XCover Pro یک گوشی ضدآب و ضد گرد و خاک است. نمایشگر این گوشی سامسونگ این قابلیت را دارد تا با دستکش هم بتوان با آن کار کرد. از لحاظ ظاهری این گوشی دارای یک طراحی مدرن است و در کنار آن از سخت افزار قوی هم بهره می برد. باتری قدرتمند 4050 میلی آمپری آن نیز از دیگر ویژگی های خوب این گوشی محسوب می شود. هر چند از لحاظ بدنه و سخت افزار این گوشی یک گجت خوب است اما ایرادی که بر آن وارد است به خاطر نمایشگر Samsung Galaxy XCover Pro است که چندان ضد ضربه محسوب نمی شود. این گوشی در میان هم رده های خود در بین گوشی های سامسونگ بهترین گوشی به حساب می آید و مقاومت آن بر اساس استانداردهای نظامی تست شده است. گلکسی ایکس کاور پرو سامسونگ دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو

گوشی کت اس 62 پرو

سالهاست نام کاترپیلار با ساخت محصولات مقاوم در میان محیط های صنعتی شناخته می شود. همچنین تا پیش از این مقاوم ترین گوشی ها ساخت این برند آمریکایی بودند. گوشی موبایل کاترپیلار که با نام اختصاری کت شناخته می شوند، مدل CAT S62 Pro یک گوشی ضدآب و ضد گردو غبار محسوب می شود. قدرت اجرایی بالایی داشته و باتری 4000 میلی آمپر را پشتیبانی می کند. سیستم عامل گوشی کاترپیلار مدل CAT S62 Pro اندروید 10 است که قابلیت ارتقاء به اندروید 11 هم به زودی برای آن امکان پذیر می شود. پردازنده اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت رم از ویژگی های قابل ذکر در این گوشی است. شاید تنها ایرادی که بتوان به این گوشی وارد دانست قیمت بالای آن باشد. هرچند اگر می خواهید نگرانی کمتری بابت آسیب دیدن گوشی موبایل خود در محیط کار داشته باشید هزینه کردن برای این گوشی منطقی به نظر برسد.

گوشی هوشمند کت اس 62 پرو

 

گوشی سونیم ایکس پی 8

این گوشی معروفترین گوشی در برابر ضربه و سقوط است، در کنار آن ضدآب و ضد گرد و خاک است. ال سی دی گوشی سونیم ایکس پی 8 امکان کارکرد با دستکش را هم برای کاربر فراهم می آورد حتی اگر دستکش ها خیس باشند. ظرفیت 4900 میلی آمپر این گوشی از عمده ترین ویژگی های آن است. از معایب این گوشی موبایل باید به سیستم عامل قدیمی آن اشاره کرد که تا اندروید 7 را پشتیبانی می کند و همچنین وزن بالایی دارد. مقاومت این گوشی به حدی بالاست که شرکت سازنده آن را با سه سال گارانتی در مقابل ضربه ارائه می کند. همچنین مقاومت بالای این گوشی در مقابل سقوط و همچنین فشار آب گرم هم رکورد قابل قبولی دارد.

گوشی هوشمند سونیم ایکس پی 8

گوشی کت اس 42

باز هم از برند کاترپیلار گوشی CAT S42 گزینه بعدی در لیست مقاوم ترین گوشی های موبایل است. گوشی CAT S42 از سیستم عامل اندروید به روز پشتیبانی می کند و دارای قیمت مناسبی می باشد. باتری 4200 میلی آمپری آن نیز از ویژگی های مثبت این گوشی موبایل محسوب می شود. هر چند مقاومت این گوشی ارزان قیمت کاترپیلار مانند گوشی های گران قیمت این کمپانی است اما قدرت اجرایی نسبتا ضعیف آن در کنار نمایشگر کوچک از ویژگی های منفی این گوشی کاترپیلار محسوب می شود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر خصوصیات این گوشی محسوب می شود.

گوشی هوشمند کت اس 41

گوشی کیوسرا دورافورس پرو 2

گوشی Kyocera DuraForce Pro 2 دارای درجه مقاومت بسیار بالا و استاندارهای نظامی است و کوچک و خوش دست بودن آن از ویژگی های مثبت آن محسوب می شود. اما پشتیبانی از یک نرم افزار قدیمی و باتری ضعیف با قدرت اجرایی پایین از خصوصیات منفی آن است. گوشی کیوسرا دورافورس پرو 2 از لحاظ سخت افزاری در شرایط سخت تست شده و برای کارکرد در محیط های نظامی به دلیل ابعاد کوچک مناسب به نظر می رسد.

گوشی هوشمند کیوسرا پرو 2

گوشی کیوسرا دورافورس پرو 2 از لحاظ زیبایی ظاهری جذاب به نظر نمی رسد اما ویژگی هایی مثل پردازنده اسنپدراگون 630 و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 8 آن را در حد یک گوشی میان رده دسته بندی می کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پدر من جوشکار هستن، قبلا یدونه آیفون داشت اما واقعا اذیت میشد چون نمی تونست همش حواسش بهش باشه، آخرم زیر یکی از دستگاه موند و ترکید، رفتیم براش گوشی کت اس 42 خریدیم، خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا