نرم افزار

به روز رسانی اپلیکیشن های گوگل در iOS

آپدیت جدید گوگل مپ برای iOS عرضه شد. با عرضه آپدیت گوگل مپ، شرکت گوگل به تصمیم خود برای به تعلیق در آوردن عرضه به ‌روزرسانی ‌های اپلیکیشن آی او اس پایان داد. گوگل ظرف چند روز اخیر تمامی اپلیکیشن های خود را برای این سیستم عامل هم به روز رسانی کرد. شرکت گوگل تا پیش از این و به طور مشخص از زمان عرضه آی او اس 14 همراه با برچسب ‌های حریم خصوصی دست از عرضه به روز رسانی اپلیکیشن‌ های خود در پلتفرم آی او اس کشیده بود و کاربران امکان دسترسی به نسخه ‌های جدید همراه با قابلیت ‌های بهینه ‌تر از این اپلیکیشن ‌ها را نداشتند.

گوگل به تحریم آپدیت برنامه ها برای ios پایان داد

لیست قمیت موبایل

عرضه آپدیت گوگل مپ و جی میل برای iOS

گوگل از ماه دسامبر تا فوریه بسیاری از اپلیکیشن ‌های خود را به روز رسانی نکرده بود. با این حال در ماه فوریه 2021 میلادی دست به عرضه به روز رسانی جدید برای Gmail زده بود و کم کم بسیاری از اپلیکیشن ‌های خود را نیز به روز رسانی کرده بود. در روزهای ابتدایی ماه آوریل 2021 میلادی نیز برخی دیگر از اپلیکیشن ‌های گوگل به روز رسانی شده بودند و در نهایت شرکت گوگل با عرضه آپدیت جدید برای Google Map تمامی اپلیکیشن‌ های خود را پس از چهار ماه به روز رسانی کرد.

عرضه آپدیت گوگل مپ و جی میل برای iOS

عرضه برچسب ‌های حریم خصوصی که برای مدت زمانی مشخص نیز از طرف اپل به حالت تعلیق درآمده بود، باعث شد تا بسیاری از شرکت ‌هایی که فعالیت‌ هایی در زمینه جمع آوری اطلاعات کاربران برای نشان دادن تبلیغات هدفمند دارند، اعتراض ‌های ویژه ‌ای را انجام دهند. فیس بوک مهم ‌ترین شرکت در این میان بود که سر و صدای بسیار زیادی را در دنیای فناوری ایجاد کرد. با این حال شرکت گوگل صرفا با عدم ارائه به‌ روزرسانی‌ ها برای مدت طولانی اعتراض خود را نشان داده بود و حالا نیز کاربران می‌ توانند از به ‌روز رسانی‌ های جدید در دستگاه ‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس مثل گوشی موبایل آیفون و آیپد استفاده کنند.

استفاده از اپلیکیشن های گوگل برای دیوایس های اپل

به طور معمول کاربران اپل و سیستم عامل آی او اس به برنامه ها و اپلیکیشن های پیش فرض این سیستم عامل و کار با آنها عادت می کنند. اما در بعضی موارد برنامه هایی که به طور معمول برای دیوایس های اندرویدی عرضه می شود می توانند بسیار کابردی باشند. از جمله این برنامه ها که از معروف ترین های گوگل هستند می توان به Google Docs و Google Sheets اشاره کرد.

استفاده از اپلیکیشن های گوگل برای دیوایس های اپل

با استفاده از این نرم افزارها می توان به راحتی اسناد و مدارکی که در قالب ورد و اکسل هستند را علاوه بر انواع اندرویدی گوشی موبایل بر روی گوشی آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک را ویرایش کرد و آنها را به صورت آنلاین در اختیار دیگران قرار داد. به هر حال در هر سیستم عاملی هر چقدر هم که قدرتمند باشد نیاز به برنامه های کاربردی که گوگل ارائه می دهد وجود دارد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینکه گوگل و اپل ارتباط خوبی داشته باشند خیلی عالیه، اما اخیرا همه کمپانی ها چرا به اپل اینهمه اهمیت میدن، حتی انذروید هم یه شبیع ساز زد که تم اندروید رو تو اپل استفاده کنیم هرچند این عملکرد تبلیغاتی داشت، اما خیلی از کاربرا گفتن اندروید داره خودشو کوچیک میکنه، در هر حل خدارو شکر اندروید با بهتر بگم سامسونگ با گوگل مشکل نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا