Connect with us

بیت کوین بار دیگر سقف تاریخی خود را در سه هفته اخیر شکست

منتشر شده

در

بیت کوین بار دیگر سقف تاریخی خود را در طول سه هفته اخیر شکست

بیت کوین یک بار دیگر سقف تاریخی خود را در طول سه هفته اخیر شکست و قیمت 68 هزار دلار را هم رد کرد. حدد سه هفته پیش بود که بیت کوین از مرز 66 هزار دلار عبور کرده بود و تا 67 هزار دلار را هم دیده بود. این اوج برای اتریوم هم ثبت شد و این ارز محبوب توانست سقف 4800 دلار را بشکند. کوین دسک اعلام کرده که ارزش بازار ارزهای دیجیتال، در یک ماه اخیر 1 تریلیون دلار  بیشتر شده است و این می تواند تضمینی برای رشد بیشتر این بازار باشد. علاوه بر آن اخبار حاشیه ای، می توانند در رشد بیشتر این دو ارز موثر باشند. چند روز پیش مشخص شد که تیم کوک مدیر عامل اپل، در کیف پول ارز دیجیتال خود، بیت کوین و اتریوم ذخیره کرده است.

سقف زدن بیت کوین بالاتر از 67 هزار دلار

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

قیمت 68.500 دلاری بیت کوین!

قیمت بیت کوین برای اولین بار از قیمت ۶۸,۵۰۰ دلار عبور کرد و اتریوم نیز تقریباً به صورت همزمان با بیت کوین قیمت جدیدی ثبت کرد و در بالاترین قیمت خود به ۴,۸۳۷ دلار نیز رسید. هرچند اتریوم در چند روز اخیر رشد نسبتا منطقی را داشته است اما این جهش همزمانش با بیت کوین در حالی رخ داد که در  یک هفته، بیشتر از واحدهای استخراج‌ شده، اتریوم سوزانده است. این در حالی است که به نظر می رسد همه افرادی که بیت کوین را در کیف پول ارز دیجیتال خود ذخیره دارند، قصدی برای فروش آن ندارند. این فعالیت کم و افزایش حجم خروجی از صرافی ها، به عنوان مرحله انباشت خاموش شناخته می شوند.

قیمت 68.500 دلاری بیت کوین

بیت کوین تا کجا پیش خواهد رفت؟

این روزها، پیش بینی های مختلفی از قیمت و رشد بیت کوین منتشر می شود. برخی از تحلیگران معتقدند تا آخر سال 2021 و یا حداقل در اوایل سال 2022 بیت کوین رقم صدهزار دلاری را خواهد دید. این در حالی است که ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار در تاریخ، از مرز 3 تریلیون دلار هم عبور کرد. تمایل افراد برای خرید و سرمایه گذاری در این بازار به صورت چشمگیری افزایش یافته، به طوری که افراد زیادی ارزهای دیجیتال را مانند طلا، برای سرمایه گذاری مناسب می دانند. در این وضعیت کارشناسان زیادی معتقد هستند که روند بازار در کل، مثبت است و احتمال جهش قیمت، چه برای بیت کوین و چه آلت کوین ها، بسیار بالاست.

بیت کوین تا کجا پیش خواهد رفت

در روزهای اخیر شاهد رشد قیمت سولانا . پولکادات بودیم. اما همچنان انتظار رشد دیگر انواع ارز دیجیتال مانند ترون و ایاس بالاست. بیت کوین در حال حاضر با ارزش بازار ۱.۲۲ تریلیون دلاری، ۴۰.۵ درصد از کل سرمایه موجود در بازار را در اختیار دارد و پس از آن اتریوم با ارزش بازار ۵۶۰ میلیارد دلار، ۱۸.۶ درصد از بازار را در دست خود دارد. ارزش بازار آلت کوین ‌های دیگر در این میان ۱.۲۴ دلار برآورد شده است و این بخش ۴۰.۹ درصد از سرمایه موجود در بازار را تشکیل می‌ دهد که نشانگر این است که سهم آلت کوین‌ها از بازار در این مدت افزایش یافته است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار