کنسول بازی

تاریخ انتشار بازی FIFA 18 برای انواع کنسول بازی

بازی FIFA 18 یکی از جذاب ترین بازی گیمرهای حرفه ای بوده و سازگار بودن این بازی به کنسول بازی های ایکس باکس وان و PS4 باعث شده است گیمرهای زیادی جذب این بازی هیجانی شوند، علاقمندان نیز می توانند در روزهای آینده این بازی را از بازار کنسول بازی خریداری نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

بازی FIFA 18

لیست قیمت کنسول بازی

بازی FIFA 18 یکی از پرطرفدارترین بازی ها برایکنسول بازیهای PS4 ،Xbox One PS3، Xbox 360 و PC خواهد بود و طبق آخرین اخبار منتشر شده نسخه آزمایشی این بازی دو هفته قبل از عرضه نسخه اصلی، راهی بازار کنسول بازی می شود.

بازی فوتبال FIFA 18

طبق فعالیت شرکت بازی سازی (EA) Electronic Arts در سال های اخیر، دور از انتظار بود که نسخه آزمایشی بازی FIFA 18 برای گیمرها منتشر نشود، لازم به ذکر است هنوز به صورت رسمی خبری از قابلیت های بازی FIFA 18 18 demo توسط شرکت سازنده اعلام نشد ولی به هر حال این کمپانی EA تاریخ آن را اعلام خواهد کرد. همچنین تیم های قابل بازی نیز در این نسخه از بازی FIFA مشخص نمی باشند! اما احتمالا همان تیم هایی هستند که در مراسم های مختلف مانند همایش E3 برای حضار قابل انتخاب بودند.

بازی فوتبال فیفا 18

تا به این لحظه خبری از شرکت الکترونیک آرتس در خصوص انتشار بازی Fifa 18 demo اعلام نشد ولی طبق گزارش های گرفته شده تاریخ عرضه نسخه آزمایشی این بازی در 15 سپتامبر و دارای حجم 7.3 گیگابایت خواهد بود.

شرکت Electronic Arts در رویداد های مختلف اعلام کرد که به بازیکنان این اجازه را خواهد داد تا در یکی از نسخه های آزمایشی FIFA 18 با تیم های مقابل بازی کنند : Manchester City, Manchester United, Chelsea, Real Madrid, Atletico Madrid, Juventus, Bayern Munich, PSG, LA Galaxy and Toronto FC…البته به این معنا نیست که این تیم ها در نسخه اصلی هم حضور داشته باشند ولی به نظر تیم های خوبی برای یک نسخه آزمایشی خواهند بود!

بازی فوتبال فیفا 18برای کنسول بازی

شایان ذکر است نسخه کامل بازی Pes 18 که توسط شرکت بازی سازی Konami تولید شده است از این هفته به صورت رایگان برای کنسول های بازی PS4 و PS3 و Xbox one و Xbox 360 و کامپیوتر های شخصی، راهی بازار کنسول بازی خواهد شد و در دسترس بازیکنان نیز قرار می گیرد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد بازی FIFA 18 برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ما بی صبرانه منتظریم که نسخه دمو بازی فیفیا 18 منتشر بشه… هیجانی که تو نسخه های قبلی این بازی بود تو هیچ بازی پیدا نمیشه لااایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا