Connect with us

تازه های دنیای فناوری در نمایشگاه CES 2021

منتشر شده

در

تازه های دنیای فناوری در نمایشگاه CES 2021

نمایشگاه CES 2021 امسال به صورت کاملا مجازی برگزار می شود. این نمایشگاه که یکی از رویدادهای بزرگ دنیای تکنولوژی محسوب می شود امسال به خاطر شرایطی که کرونا ایجاد کرده به صورت کاملا آنلاین و مجازی برگزار می شود. شرکت های تولید کننده گجت و ابزارهای مرتبط محصولات جدید خود را به این نمایشگاه رسانده اند تا عرصه ای برای معرفی این محصولات باشد. در این مقاله قصد داریم تا توضیحی در مورد جدیدترین اخبار این رویداد را بیان کنیم.

آخرین اطلاعات از سامسونگ، ال جی و سونی در ces 2021

نکات مهم نمایشگاه CES 2021

نمایشگاه CES هر ساله در ابتدای سال میلادی در شهر لاس وگاس در آمریکا برگزار می شود. امسال هم نمایشگاه CES 2021 از 11 تا 14 ژانویه اما به صورت آنلاین برگزار می شود. هرچند این رویداد امسال کاملا به صورت مجازی برگزار شد اما تمام شرکت های فعال در این عرصه سعی کردند محصولاتی را به این نمایشگاه برسانند چرا که این رویداد در هر صورت تحت پوشش خبری بزرگی قرار می گیرد. اخبار مختلف از فناوری های رسیده به این رویداد شامل معرفی اولیه بعضی محصولات یا آنپک کردن و رونمایی از گروهی دیگر از محصولات در مکان های مختلفی از شهر لاس وگاس برگزار شد.

نکات مهم نمایشگاه CES 2021

محصولات جدید  Samsung، Sony و LG در نمایشگاه CES 2021

خیلی از طرفداران محصولات کمپانی های معروفی مثل سامسونگ و اینتل و دیگر برندها منتظر دیدن محصولات این شرکت ها در این رخداد فناوری سالانه بودند. این شرکت ها هم تمام تلاش خود را کردند تا به موقع خود را به این رویداد آنلاین برسانند چون معلوم نیست رویداد بعدی که بتوان مانند گذشته محصولات را ارائه داد چه زمانی خواهد بود.

گوشی رول شونده ال جی خبر ساز در میان گوشی های موبایل

از آخرین محصولات معرفی شده در این رویداد می توان به لپ تاپ های ال جی گرم و گوشی موبایل ال جی مدل رول شونده اشاره کرد. گوشی LG Rolable یکی از خبرسازترین محصولات اخیر است که در این رویداد به طور رسمی به معرفی آن پرداخته شد. کمپانی ال جی همچنین اقدام به معرفی یک نمایشگر اولد کرده است که از مشخصات فنی خوبی برخوردار است.

گوشی رول شونده ال جی در نمایشگاه ces 2021

محصولات جدید سامسونگ در سی ای اس 2021

شاید محصولی که بیشترین هیجان را در این رویداد برای معرفی از آن خود کرده است گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 است. این گوشی قرار است در آخرین روز این رویداد هیجان انگیز معرفی شود. ولی علاوه بر آن سامسونگ از مدل جدید لپ تاپ خود یعنی گلکسی کروم بوک 2 هم رونمایی کرد که با قیمتی بسیار مناسب تر از مدل قبلی آن به عرضه خواهد رسید. تلویزیون هوشمند سامسونگ هم از دیگر محصولاتی بود که در نمایشگاه CES 2021 معرفی شد. این تلویزیون از فناوری Neo QLED پشتیبانی می کند و یکی از برترین محصولات در زمینه تلویزیون محسوب می شود. محصول دیگر سامسونگ یعنی تراشه Exynos 2100 هم در این نمایشگاه آنلاین معرفی شد که قرار است در برخی مدل های گوشی Galaxy S21 رونمایی شود.

محصولات جدید سامسونگ در نمایشگاه ces 2021

محصول متفاوت سونی Airpeak Drone در نمایشگاه CES 2021

علاوه بر تلویزیون های با کیفیتی که سونی در این رویداد معرفی خواهد کرد Airpeak Drone به عنوان یک محصول متفاوت و هیجان انگیز به این نمایشگاه راه پیدا کرد. این محصول یک کوادکوپتر است که با هدف استفاده در عرصه فروش ساخته شده است. هنوز از جزئیات سخت افزاری این محصول اطلاعاتی در دست نیست اما این محصول از دوربین های آلفای ساخت سونی بهره می برد و در بهار امسال رونمایی خواهد شد. باید دید بعد از تجربه ناموفق سونی در عرصه گوشی موبایل در سال های اخیر، این محصول به چه میزان موفقیتی دست پیدا خواهد کرد. سری تلویزیون های براویای سونی با پشتیبانی از Google TV در این رویداد معرفی خواهند شد که در مدل های 8K و 4K به بازار خواهند آمد.

کوادکوپتر airpeak سونی در ces 2021

به زودی اخبار تکمیلی بیشتری از محصولاتی که در این رویداد معرفی شده اند یا قرار است معرفی شوند در بخش اخبار آی تی بازار منتشر خواهند شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. خالد محمدی

    ژانویه 16, 2021 در 1:56 ب.ظ

    اولین بار هست که راجع به این نمایشگاه CES2021 میشنوم فکر کنم اولین سال باره که مجازی برگزار میشه و البته حالا که مجازی هست ما هم میتونیم شرکت کنیم فقط نمیدونم به صورت انلاین اگه هست از کدوم سایت باید برم ببینمش

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار