تبلت

تبلت ال جی G Pad F2 به بازار تبلت آمریکا معرفی شد

تبلت LG جی پد اف2 یکی از تبلت های میان رده ای است که به تازگی توسط کمپانی ال جی راهیبازار تبلتشده است. صفحه نمایش تبلت G Pad F2 ال جی 8 اینچی بوده و با مجهز شدن به 2 باتری می تواند یکی از بهترین تبلت های ارزان قیمت، برای خریدان باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت جی پد اف2 ال جی

لیست قیمت تبلت

کمپانی LG به تازگی جدیدترین تبلت خود را با نام G Pad F2 به بازار تبلت آمریکا معرفی نمود. با توجه به مشخصات فنی اعلام شده این تبلت مجهز به سخت افزار های میان رده بوده و با قیمت مناسبی بهلیست قیمت تبلت های ال جیافزوده خواهد شد.

وزنتبلتجی پد اف2 ال جی برابر 350 گرم می باشد و پردازش اطلاعات نیز بر عهده چیپست هشت هسته‌ای MT6750 خواهد بود. لازم به ذکر است چیپست MT6750 توسط کمپانی مدیاتک توسعه داده شده است و تمام هسته ‌های آن بر روی فرکانس 1.5 گیگاهرتز کلاک شده ‌اند.

تبلت lg جی پد اف2

تبلت ال‌ جی G Pad F2 مجهز بهصفحه نمایش8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل می باشد و به حافظه داخلی 16 و رم 2 گیگابایتی بهرمند شده است. دوربین اصلی و دوربین سلفی تبلت جی پد اف 2 نیز 5 مگاپیکسل خواهد بود.

تبلت ال جی G Pad F2

از دیگر ویژگی های جدیدترین تبلت ال جی می توان به سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا، اسپیکر استریو و پورت USB اشاره کرد. علاوه بر این نیرورسانی به قطعات سخت افزاری تبلت G Pad F2 بر عهده باتری 300 میلی ‌آمپری می باشد اما شرکت ال جی یک باتری اختیاری 4400 میلی ‌آمپری را نیز برای آن در نظر گرفته است که در کنار باتری اصلی بتواند ظرفیت کلی باتری تبلت را به 7400 میلی ‌آمپر برساند. قیمت تبلت جی پد اف2 ال جی نیز در بازار تبلت برابر با 150 دلار خواهد بود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی موبایل های ال جی نسبت به تبلت های LG هم کارایشون خیلی بهتره هم ظاهر قشنگ تری دارند. قیمت تبلت جی پد اف 2 تو بازار تبلت ایران چقدره ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا