Connect with us

تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2 دارای سیستم عامل کروم OS

منتشر شده

در

تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2 دارای سیستم عامل کروم OS

تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2 دومین tablet مجهز به سیستم عامل کروم او اس بازار تبلت به تازگی توسط کمپانی hp معرفی و رونمایی شد. تبلت Chromebook x2 با داشتن صفحه کلید جانبی، قلم هوشمند و قیمت مناسب رقیب سرسخت تبلت آیپد پرو اپل شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2

لیست قیمت تبلت

کمپانی ایسر به تازگی اولین تبلت مجهز به سیستم عامل کروم OS خود را به علاقمندان معرفی کرده است. در همین راستا شرکت اچ پی نیز دومین تبلت مجهز به سیستم عامل او اس را با سخت ‌افزار و قابلیت های حرفه ای رونمایی کرده است.

قیمت تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2

تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2 با داشتن صفحه نمایش 12/3 اینچی با رزولوشن 2400*1600، صفحه کلید جانبی و قلم هوشمند می تواند بسیاری از خریداران بازار تبلت را به خود جذب کند. کارهای پردازشی این تبلت اچ پی بر عهده پردازنده نسل هفتم اینتل Core m3 بوده و دارای 4 گیگابایت حافظه‌ رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی می باشد.

طبق مشخصات فنی منتشر شده دوربینتبلتChromebook x2 اچ پی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل خواهد بود همچنین به بلندگوهای استریو بهره مند شده است. درگاه میکرو اس دی، جک هدفون، 2 درگاه USB-C و باتری با شارژدهی 10/5 ساعته از دیگر قابلیت های این تبلت می باشد.

تبلت اچ پی Chromebook x2

وزن باتری تبلت اچ پی Chromebook x2 تفاوت اصلی آن با اپل آیپد پرو می باشد به طوری که ضخامت دستگاه را تا حدودی افزایش داده است. طبق اعلام کمپانی اچ پی تجربه تایپ کردن با صفحه‌ کلید تبلت کروم بوک ایکس 2، از لحاظ استحکام، شباهت زیادی به نوت بوک ‌هایبازار لپ تاپدارد و این می تواند برای کاربران بسیار خوشایند واقع شود.

بلت اچ پی کروم بوک ایکس 2

قیمت نسخه پایه تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2 به همراه صفحه‌ کلید جانبی و قلم هوشمند 599 دلار بوده در صورتی که نسخه 9/7 اینچ یتبلت اپل آیپد پرو برابر با 649 دلار می باشد، بنابراین اگر به دنبال تبلتی حرفه ای با قیمت مناسب هستید که بتواند از کیبورد جانبی و قلم هوشمند پشتیبانی کند Chromebook x2 می تواند برای شما بهترین گزینه انتخاب محسوب شود!

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت اچ پی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مصطفی

    آوریل 11, 2018 در 10:47 ق.ظ

    تبلت اچ پی کروم بوک ایکس 2 با قیمت ارزان تری که نسبت به تبلت آیپد پرو اپل داره فروش خوبی رو مطمئنا تو بازار تبلت خواهد داشت!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار