Connect with us

تبلت سامسونگ Tab S6 لایت به طور رسمی معرفی شد

منتشر شده

در

تبلت سامسونگ تب اس 6 لایت به طور رسمی معرفی شد

کمپانی سامسونگ شاید برای اولین بار است که محصول جدیدی را کاملا به طور غیررسمی و در پرتال خودش معرفی می کند، آن هم محصولی که از مدتی پیش راجع به آن خبرهایی به گوش رسیده بود.

تبلت سامسونگ tab s6 lite

لیست قیمت تبلت

در این صفحه رسمی و این رونمایی ناگهانی از Galaxy Tab S6 Lite رنگ جدید جذاب این محصول هم رونمایی شد، رنگ صورتی ابریشمین (Chiffon Pink) که پیش بینی می شود طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. هرچند پیش از این اطلاعاتی از مشخصات این تبلت توسط خرده فروش ها منتشر شده بود.

مشخصات فنی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite :

در صفحه رسمی سامسونگ اطلاعاتی در مورد عمر باتری این تبلت منتشر شد. تبلت سامسونگ تب اس 6 لایت یک باتری با ظرفیت 7040 میلی‌ آمپرساعت دارد که کاربر با یک بار شارژ آن می‌ تواند تا 12 ساعت وب گردی کند یا 13 ساعت به تماشای فیلم بپردازد و یا 149 ساعت موزیک پخش کند.

گلکسی تب اس 6 لایت دارای نمایشگر 10/4 اینچی TFT با وضوح تصویر 2000*1200 یا اصطلاحا +WUXGA و توان نمایش 16 میلیون رنگ دارد. نکته ارزشمند در این تبلت یک چیپست (احتمالا اگزینوس 9611 با پردازنده 8 هسته‌ای است، که در فرکانس ‌‌های 2/3 و 1/7 گیگاهرتز کار می ‌کند. رم آن نیز 4 گیگابایت و نسخه بلوتوث آن 5 است.

ویژگی تبلت سامسونگ tab s6 lite

اما در اطلاعاتی که از قبل منتشر شده بار دیگر به تایید رسید و مشخص شد Galaxy Tab S6 Lite در دو مدل WI-FI و LTE در ظرفیت‌ های 64 و 128 گیگابایت عرضه شده و هر دو مدل از کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی خواهند کرد. این تبلت به صورت پیش فرض اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 دارد.

سامسونگ tab s6 lite

تبلت جدید سامسونگ دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. جک 3/5 میلی ‌متری برای صدا و قلم اس پن (S Pen) نیز از ویژگی های دیگر این تبلت است. در وبسایت رسمی سامسونگ چندین عکس از زوایای مختلف این تبلت منتشر شده و اعلام شده که Galaxy Tab S6 Lite در سه رنگ آبی آگورایی، خاکستری آکسفوردی، و صورتی ابریشمی عرضه خواهد شد.

تبلت جدید سامسونگ چه زمانی عرضه می شود؟

با اینکه تاریخ مشخص و دقیقی از عرضه تبلت گلکسی تب اس 6 لایت اعلام نشده، اما احتمالا این محصول در ماه های آینده عرضه شود. قیمت تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite در نسخه وای فای احتمالا 439 یورو می باشد و احتمال می رود همراه با آن کاوری هم به مشتریان عرضه می شود که جایگاهی برای نگه داشتن قلم در لولای آن وجود دارد.

لیست قیمت تبلت سامسونگ

ا دیدگاه

  1. محمود

    آوریل 18, 2020 در 4:22 ب.ظ

    تبلت سامسونگ اگرچه قابلیت های خوبی داره اما تبلت های مایکروسافت واقعا عملکرد بی نظیری دارند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار