Connect with us

تبلت سامسونگ گلکسی S7 FE با تراشه قدرتمند رونمایی شد

منتشر شده

در

تبلت سامسونگ گلکسی S7 FE با تراشه قدرتمند رونمایی شد

سامسونگ به تازگی از تبلت میان ‌رده‌ خود یعنی گلکسی تب S7 فن ادیشن با پردازنده‌ اسنپدراگون 750G رونمایی کرد. طی چند هفته‌ اخیر شایعه‌ های زیادی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد پیش از عرضه‌ تبلت‌ های پرچم ‌دار سری گلکسی تب S8، از یک تبلت میان ‌رده هم رونمایی کند. اوایل انتشار جزئیات پیرامون این محصول از نامی که قرار بود برای آن در نظر گرفته شود بی اطلاع بودیم اما کمی بعد مشخص شد این تبلت در واقع مدل فن ادیشن از تبلت ‌های پرچم ‌دار سری گلکسی تب S7 است که سال گذشته رونمایی شدند.

تبلت سامسونگ گلکسی S7 FE در سکوت رونمایی شد

لیست قیمت تبلت سامسونگ

تبلت Galaxy S7 FE در راستای یکپارچه سازی تبلت های سامسونگ

سامسونگ مدل اقتصادی تبلت سری ۶ را متناسب با گوشی‌ های پرچم ‌دار نسل ۱۰ خود، با پسوند لایت نام‌ گذاری کرد تا اینکه در سال ۲۰۲۰، مدل اقتصادی گوشی ‌های سری S20 هم با پسوند فن ادیشن رونمایی شد. بدین ترتیب تبلت ‌های ارزان‌ قیمت هم طبق همین سیاست نام‌ گذاری خواهند شد تا به این ترتیب، محصولات شرکت سامسونگ یکپارچه‌ تر شوند. تبلت جدید یعنی گلکسی تب S7 فن ادیشن یک محصول بسیار ارزشمند به حساب می ‌آید که بعد از گذشت حدود یک سال از عرضه‌ پرچمداران این سری، با هدف جلب رضایت آن دسته از کاربرانی که قیمت برای آنها اهمیت دارد، رونمایی شد.

البته پرچمداران این سری هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. پس از آن بود که کاربران اندروید هم توانستند آپشن های بیشتری برای خرید تبلت داشته باشند. هرچند مسلم است که پرچم‌ دارها همیشه قیمت بالایی دارند و گلکسی تب S7 فن ادیشن با این هدف راهی بازار شده که بهترین عملکرد را با قیمتی بسیار مناسب به کاربران ارائه کند. البته جالب اینجاست که برای این تبلت مراسم رونمایی خاصی برگزار نشد و فقط در وب‌ سایت آلمانی سامسونگ صفحه ای به آن اختصاص داده شد.

تبلت Galaxy S7 FE در راستای یکپارچه سازی تبلت های سامسونگ

ویژگی های تبلت گلکسی اس 7 فن ادیشن سامسونگ

در این صفحه اطلاعات خوبی در مورد Galaxy S7 FE Tablet در اختیار کاربران قرار گرفت که از جمله آنها می ‌توان به نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی با پنلی از جنس LCD و پردازنده‌ اسنپدراگون 750G اشاره کرد که شاهد استفاده از آن در میان ‌رده ‌های خوبی نظیر گلکسی A52 5G و گلکسی A42 5G هم بودیم. این پردازنده از سخت‌ افزاری نسبتا قدرتمندی برخوردار است و می‌ تواند در محدوده‌ قیمتی مناسب، انتظارات را به‌ خوبی برآورده کند. در کنار این پردازنده، ۴ گیگابایت حافظه‌ رم هم در نظر گرفته شده که با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی، فعالیت ‌های پردازشی و گرافیکی تب S7 فن ادیشن را انجام می دهند.

دوربین گلکسی اس 7 فن ادیشن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اصلی دارد که روی پنل پشتی تعبیه شده و برای دوربین سلفی هم سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که نباید انتظار عملکرد فوق ‌العاد‌ه‌ای از آن‌ را داشته باشیم. پشتیبانی از اینترنت 5G، اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1، از دیگر مشخصاتی هستند که در گلکسی تب S7 فن ادیشن از آنها بهره مند خواهیم شد.

ویژگی های تبلت گلکسی اس 7 فن ادیشن سامسونگ

این تبلت از قلم S-Pen و سامسونگ دکس (قابلیت استفاده از تبلت در حالت دسکتاپ) نیز پشتیبانی می ‌کند. باتری و شارژ این تبلت هم وعده زمان طولانی مدت را برای استفاده به کاربر می دهد. این تبلت سامسونگ فعلا در بازار آلمان عرضه شده ولی به زودی در رنگ های سبز، نقره ای، آبی، مشکی و طلایی در بازار دیگر کشور ها عرضه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. احمد رضا

    می 27, 2021 در 1:54 ب.ظ

    این تبلت حال میده برای طرحی، من کارم طراحیه و یه مدل پایین تر این رو دارم و این تبلت سامسونگ ترکونده و همه رفع های مدل قبلی روجبران کرده

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار