تبلت

تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris مجهز به تکنولوژی شناسایی عنبیه چشم

تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris مجهز به تکنولوژی شناسایی عنبیه چشم بوده و این Tablet به همراه صفحه نمایش 7 اینچی و ویژگی های منحصر به فرد دیگری که دارد به زودی به لیست قیمت تبلت های سامسونگ افزوده خواهد شد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris

مدتی طولانی است که شایعاتی مبنی بر استفاده از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم توسط سامسونگ به گوش می رسد و گفته می شود احتمالا شاهد این تکنولوژی در فبلت گلکسی نوت 6 خواهیم بود. اما پیش از عرضه گلکسی نوت بعدی، سامسونگ قصد دارد از این تکنولوژی به صورت محدود در تبلت Galaxy Tab Iris استفاده کند که به صورت اختصاصی برای دولت هند و صاحبان کار و تجارت این کشور توسعه یافته است.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris

گلکسی تب آیریس، علاوه بر اینکه از قابلیت بیومتریک تشخیص عنبیه چشم بهره می برد، به گونه ای توسعه یافته که با سیستم تشخیص هویت Aadhar نیز سازگاری داشته باشد. Aadhar شماره ای 12 رقمی است که دولت هند آن را در اختیار مقامات این کشور قرار می دهد تا هویت شان در هر نقطه از سرزمین فیل ها قابل تشخیص باشد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب آیریس قرار است روند استفاده از سرویس های صنایع مختلف هند، مانند سرویس های بانکی و سرویس های الکترونیکی دولت هند همچون پرداخت مالیات، دریافت پاسپورت، آموزش و پرورش و بیمه درمانی را بهبود بخشد. تبلت جدید سامسونگ همچنین از برنامه های اختصاصی دولت هند هم پشتیبانی می کند و به بانک ها و موسسات مالی اجازه می دهد تا هویت یک شخص را بدون هیچ مشکل تایید نمایند. ضمنا سامسونگ کیت توسعه نرم افزاری در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که به کمک آن می توانند اپلیکیشن هایی برای اهداف مالی و با بهره گیری از سیستم تشخیص عنبیه چشم توسعه دهند.

 تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris

تبلت مورد اشاره، تفاوت چندانی با سایر تبلت های قبلی کره ای ها ندارد و به نمایشگری 7 اینچی با 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت های microSD هم پشتیبانی می کند.دوربین5 مگاپیکسلی برای ثبت تصویر و اسکن اسناد، باتری 3600 میلی آمپری و پشتیبانی از 14 زبان مختلف، از جمله مشخصات گلکسی تب آیریس به شمار می روند. ضمنا این دستگاه از اسکن چشم دوگانه بهره می گیرد تا تشخیص عنبیه چشم با دقت و امنیت بیشتری صورت گیرد.

 تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris

این اولین باری است که سامسونگ از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم برای یکی از دستگاه های خود استفاده نموده که احتمال بهره گیری از تکنولوژی مذکور را در گلکسی نوت 6 قوت می بخشد. پیش از این، یکی از علامت های تجاری ثبت شده توسط سامسونگ، حکایت از این داشت که گلکسی نوت 6 احتمالا به تکنولوژی مذکور مجهز خواهد بود و می توان حدس زد که کره ای ها با عرضه تبلت آیریس، در حال آزمون و خطا بررسی گزینه های خود هستند.

لیست قیمت تبلت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت سامسونگ گلکسی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام و روز بخیر،تکنولوژی شناسایی عنبیه چشم که در ساخت تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris به کار رفته است بسیار هوشمندانه و جذاب و کاربردی است،این تبلت زیبا می تواند روند استفاده از سرویس های صنایع مختلف هند، مانند سرویس های بانکی و سرویس های الکترونیکی دولت هند همچون پرداخت مالیات، دریافت پاسپورت، آموزش و پرورش و بیمه درمانی را بهبود بخشد،هیلی ممنون از سایت خوب آی تی بازار.

  2. با سلام خدمت شما
    تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris مجهز به تکنولوژی شناسایی عنبیه چشم.تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris مجهز به تکنولوژی شناسایی عنبیه چشم بوده و این Tablet به همراه صفحه نمایش 7 اینچی و ویژگی های منحصر به فرد دیگری که دارد به زودی به لیست قیمت تبلت های سامسونگ افزوده خواهد شد.

  3. سلام خدمت شما! این تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris مجهز به تکنولوژی شناسایی عنبیه چشم علاوه بر اینکه از قابلیت بیومتریک تشخیص عنبیه چشم بهره می برد، به گونه ای توسعه یافته که با سیستم تشخیص هویت Aadhar نیز سازگاری داشته باشد. Aadhar شماره ای 12 رقمی است که دولت هند آن را در اختیار مقامات این کشور قرار می دهد تا هویت شان در هر نقطه از سرزمین فیل ها قابل تشخیص باشد.این اولین باری است که سامسونگ از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم برای یکی از دستگاه های خود استفاده نموده که احتمال بهره گیری از تکنولوژی مذکور را در گلکسی نوت 6 قوت می بخشد. پیش از این، یکی از علامت های تجاری ثبت شده توسط سامسونگ، حکایت از این داشت که گلکسی نوت 6 احتمالا به تکنولوژی مذکور مجهز خواهد بود و می توان حدس زد که کره ای ها با عرضه تبلت آیریس، در حال آزمون و خطا بررسی گزینه های خود هستند.

  4. تکنولوژی شناسایی عنبیه چشم خیلی می تونه موثر باشه مرزبانان و مسئولین امنیتی کشور با تبلت سامسونگ گلکسی Tab Iris میتونن خیلی راحت تر به کنترل ورودی های مرز کشورمان خدمت کنند امیدوارم کمپانی سامسونگ این تکنولوژی رو برای گوشی موبایل های میان رده هم نیز در نظر بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا