Connect with us

تبلت تاشو سرفیس مایکروسافت مجهز به دو صفحه نمایش

منتشر شده

در

تبلت تاشو سرفیس مایکروسافت مجهز به دو صفحه نمایش 9 اینچی

بر اساس گزارشات وب سایت های خبری، جدیدترین مدل از تبلت تاشو مایکروسافت Surface نزدیک به یک سال است که در حال طراحی، توسعه و ساخت می باشد و امروز جزئیات بیشتری از این تبلت فوق پیشرفته مایکروسافت به بیرون درز کرده است. طبق گزارشی که وب سایت انگلیسی Forbes منتشر کرده است، جدیدترین مدل از تبلت تاشو مایکروسافت سرفیس با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، نیمه اول سال 2020 معرفی و به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

تبلت تاشو سرفیس مایکروسافت

لیست قیمت تبلت

علاوه بر این مورد، وب سایت Forbes اظهار دارد که تبلت هوشمند جدید مایکروسافت بر روی نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 10 عرضه خواهد شد، و می تواند از برنامه های اندروید و iCloud پشتیبانی کند. مایکروسافت در ساخت پردازنده این تبلت هوشمند نیز از تراشه سخت افزاری 10 نانومتری Lakefield کمپانی اینتل استفاده کرده است.

تبلت مایکروسافت سرفیس آندرومدا

نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 طبق گزارشات وب سایت های خبری، Windows Core OS نیز به صورت کوتاه شده WCOS نام گذاری شده است؛ این نسخه علاوه بر ویندوز 10 قابلیت پشتیبانی از User Interface (رابط کاربری) یک پارچه در دو صفحه نمایش نیز دارا می باشد. لازم به ذکر است به طور فیزیکی، تبلت تاشو Microsoft Surface دارای دو نمایشگر 9 اینچی با نسبت 4:3 بوده و لبه تاشو توسط یک لولۀ محکم نگه داشته شده است. این تبلت مایکروسافت از جدیدترین نسخه شبکه تلفن همراه (LTE یا 5G) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

عرضه تبلت تاشو مایکروسافت با نام تجاری آندورمدا :

نام تجاری یا کد نام هر محصول جدید منحصر به فرد بوده و یک دیوایس یا دستگاه جدید تحت عنوان آن کد در بازار آی تی شناسایی می شود. ابتدا باید خاطرنشان کنیم که تبلت تاشو مایکروسافت پیش از این با کد نام سنتورس در حال توسعه بوده است. این پروژه بلند مدت چیزی در حدود 2 سال از تیم سرفیس و دیگر تیم ‌های فعال در توسعه آن، زمان گرفته است.

تبلت تاشو سرفیس مایکروسافت با دو صفحه نمایش

برطبق اطلاعاتی که در دست داریم اکنون به خوبی می‌ دانیم که این عضو جدید از خانواده سرفیس قرار است به عنوان یک قهرمان وارد بازار تبلت شود؛ اما شایعات و گزارشات نشان می دهد که جدیدترین مدل از تبلت هوشمند مایکروسافت با نام تجاری آندرومدا (Andromeda) معرفی و به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، اما با توجه به سابقه درخشان مایکروسافت در ساخت و تولید لپ تاپ های فوق حرفه ای سری Surface انتظار می رود کمپانی مایکروسافت نام تجاری (Surface) را برای جدیدترین تبلت هوشمند تاشو خود استفاده کند.

ا دیدگاه

  1. شقایق

    ژوئن 25, 2019 در 11:29 ق.ظ

    تبلت مایکروسافت اگرچه خیلی گرونه ولی با کارایی عالی که تو قسمت painting داره واقعا ارزش خرید داره.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار