Connect with us

تبلت سه بعدی و عینک واقعیت ترکیبی نوبیا معرفی شد

منتشر شده

در

تبلت سه بعدی و عینک واقعیت ترکیبی نوبیا معرفی شد

در گذشته دستگاه های تلفن همراه و تبلت با صفحه نمایش سه بعدی آزمایش شده بودند اما با استقبال سرمایه گذاران شرکت های تکنولوژی رو به رو نشد و به فراموشی سپرده شدند. اکنون شرکت ZTE در نمایشگاه سالیانه MWC 2023 واقع در بارسلون اسپانیا اولین تبلت سه بعدی بدون نیاز به عینک خود را معرفی کرد که می تواند انقلاب جدیدی در صنعت سه بعدی سازی باشد. علاوه براین شرکت در کنار تبلت سه بعدی یک عینک واقعیت ترکیبی را معرفی کرده است که ظاهر آن نسبت به دیگر عینک های AR بسیار متفاوت و زیباتر می باشد.

تبلت سه بعدی Nubia

ZTE از Nubia Pad 3D در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کرد. این تبلت از پیشرفت های هوش مصنوعی Leia برای ردیابی چهره و تبدیل بلادرنگ رسانه دوبعدی به محتوای سه بعدی استفاده می کند. Nubia Pad 3D از فناوری میدان نور سه بعدی Leia بهره می برد که از فیلتری در زیر نمایشگر استفاده می کند تا نور را به طور مستقل به هر یک از چشمان شما هدایت می کند و یک جلوه سه بعدی بدون عینک را ایجاد می کند. این ویژگی با نرم افزار ردیابی چهره تکمیل می شود که موقعیت چشم شما را نسبت به دستگاه نظارت می کند و آنچه را که روی صفحه نمایش داده می شود، تنظیم می کند تا تصاویر سه بعدی به نظر برسند.

تبلت سه بعدی نوبیا مدل Pad 3D
تبلت سه بعدی نوبیا مدل Pad 3D

Nubia Pad 3D دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی IPS LCD و نرخ تازه سازی 120 هرتز است و این تبلت هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 SoC استفاده می کند، پردازنده ای که در هسته اکثر پرچمداران اندرویدی 2021 قرار دارد. گمانه زنی ها نشان می دهد که Nubia Pad دارای فضای ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی و یک باتری 9700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی می باشد و قرار است با اندروید 13 عرضه شود.

مشخصات تبلت Nubia Pad 3D
مشخصات تبلت Nubia Pad 3D

عینک واقعیت ترکیبی Nubia

شیشه نوبیا نئوویژن از دیگر محصولات نمایشگاه های سال های گذشته متمایز بود و در هنگام رونمایی توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. شرکت ZTE در مراسم MWC 2023 اولین عینک واقعیت ترکیبی خود را معرفی کرد که بسیار سبک تر و زیباتر از همیشه می باشد. Neovision Glass دارای یک صفحه نمایش بزرگ مجازی است که می تواند در تمام پلتفرم ها و حالت ها مانند استفاده هنگام کار با موبایل و تماشای تلویزیون استفاده شود و به کاربران کمک می کند تا هیجانات زندگی را کشف کنند و تجربیات جدیدی را به دست بیاورند.

عینک واقعیت ترکیبی نوبیا مدل Neovision Glass
عینک واقعیت ترکیبی نوبیا مدل Neovision Glass

لنزهای بدون قاب، براق و شیک این عینک با صفحه نمایش آبشاری بدون حاشیه ی گوشی های نوبیا مطابقت کامل دارد. این عینک دارای صفحه نمایش میکرو OLED با تراکم پیکسلی PPI 3500 و وضوح HD است. ZTE در مورد دیگر مشخصات Nubia Neovision توضیح نداده است و ما نمی دانیم چه نوع پردازنده ای تجربه واقعیت ترکیبی (AR) را برای ما به ارمغان می آورد. مانند Pad 3D قیمت رسمی یا تاریخ عرضه Nubia Neovision Glass را نمی دانیم اما گمانه زنی ها نشان می دهد این گجت اواسط ماه اسفند عرضه شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار