Connect with us

تبلت گلکسی تب S8 Ultra رقیبی برای آیپد

منتشر شده

در

تبلت گلکسی Tab S8 Ultra رقیبی برای آیپد

با مشخصاتی که از تبلت گلکسی Tab S8 ultraمنتشر شده است، ظاهرا این تبلت رقیبی برای آیپدهای اپل محسوب خواهد شد. سامسونگ این روزها به برترین برند برای تولید گوشی موبایل تبدیل شده و در کنار آن با عرضه مدل های خوبی از تبلت توانسته رد رده بندی های مختلف، تبلت هایی را به بازار روانه کند. همچون مدل های مختلف برای گوشی موبایل، این برند چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ قیمتی، مدل های مختلفی از تبلت های اقتصادی و دانش آموزی تا تبلت های پیشرفته را برای کاربران فراهم کرده است.

مدتی است که در مورد تبلت جدید این برند اطلاعاتی منتشر شده است. به نظر می رسد تبلت Galaxy Tab S8 Ultra حرف زیادی برای گفتن داشته باشد به گونه ای که آن را رقیب جدی برای آیپدهای 2021 اپل در نظر می گیرند. موفقیتی که تاکنون نه سامسونگ و نه هیچ برند دیگری در زمینه تبلت به دست نیاورده اند.

تبلت گلکسی اس 8 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس 2200

لیست قیمت تبلت سامسونگ

تبلت گلکسی اس 8 اولترا سامسونگ چه خصوصیاتی خواهد داشت؟

این مدل جدید از تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب S8 اولترا از لحاظ قدرت سخت ‌افزاری بسیار قدرتمند ظاهر خواهد شد. چرا که اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازشگر گرافیکی ساخت AMD به‌عنوان قلب تپنده این تبلت عمل خواهد کرد. بر اساس گزارشات این تراشه قوی می ‌تواند با تراشه‌ قدرتمند M1 اپل هم رقابت کند. این تراشه اختصاصی اپل در حال حاضر در قدرتمندترین آیپدپروها به کار رفته است. هرچند ممکن است سامسونگ تعدادی از این مدل را با تراشه اسنپدراگون 898 راهی بازار کند. همچنین  ۱۲ گیگابایت حافظه‌ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی هم در کنار پردازنده این مدل از تبلت عملکرد سریعی را برای کاربر فراهم خواهد ساخت.

ویژگی های تبلت گلکسی اس 8 اولترا سامسونگ

باید منتظر یک تبلت بزرگ از سامسونگ باشیم؟

همانطور که از نام این مدل هم بر می آید باید نمایشگری با کیفیت تر از مدل استاندارد و مدل پلاس داشته باشد. آخرین دل از تبلت S8 که مدل پلاس این برند بود با اندازه نمایشگر 12.4 اینچی در بازار وجود دارد. حال اگر قرار باشد این مدل تحت عنوان اولترا عرضه شود باید ابعادی بزرگتر داشته باشد که از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی کند. بر اساس پیش بینی ها، اندازه تبلت سامسونگ S8 Ultra احتمالا باید 14.2 این باشد که خیلی هیجان انگیز به نظر می رسد. هنوزاطلاعاتی از اندازه نمایشگر تایید نشده ولی باید منتظر یک تبلت بزرگ از سامسونگ باشیم.

باید منتظر یک تبلت بزرگ از سامسونگ باشیم

در مورد تاریخ رونمایی و عرضه این محصول جذاب، اطلاعاتی در دسترس نیست ولی احتمال می رود همزمان با محصولات 2022 سامسونگ، این تبلت هم اوایل سال آینده میلادی عرضه شود. همانطور که به نظر می رسد با تمام این ویژگی ها باید حدود قیمتی 1300 دلار را در نظر داشته باشیم. این قیمت با این ویژگی ها کاملا منطقی به نظر می رسد. چرا که قرار است یک تبلت با ظاهری ظریف و زیبا به همراه سخت افزاری پرسرعت و قوی در اختیار داشته باشیم.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار