Connect with us

تجهیزات شبکه یوتل تولید ایران با گارانتی پرشیا سیستم

منتشر شده

در

تجهیزات شبکه یوتل تولید ایران با گارانتی پرشیا سیستم

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت روش های بسیاری برای اتصال به آن فراهم شده است. یکی از رایج ترین و معمول ترین روش ها استفاده از فناوری ADSL است. همانگونه که می دانید برای اتصال به اینترنت با استفاده از این روش نیاز به یک دستگاه مودم ADSL می باشد، ولی یک کاربر اگر با خرید یک مودم روتر، امنیت، سرعت بهتر، استقامت در استفاده مداوم، گارانتی پاسخگو و قیمت بسیار مناسب را داشته باشد، قطعاً گزینه ایده آل تری را انتخاب کرده است.

مودم یوتل روتر UTEL

برند UTEL اولین و تنها تولید کننده مودم روترهای مخابراتی صد در صد ایرانی، قابل رقابت از لحاظ کیفیت و قیمت با برندهای مطرح خارجی می باشد. محصولات یوتل دارای گواهی تائیدیه نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و حاصل تلاش چشمگیر مهندسین و متخصصین بازار آی تی ایران و بومی سازی شده با توجه به نیاز مشترکین می باشد.

لیست قیمت مودم ADSL

تولید تجهیزات شبکه یوتل در ایران

A151 یک مودم روتر بیسیم می باشد که دارای یک درگاه (Rj 11) بر اتصال کابل تلفن و یک درگاه اتصال (Rj45) و یک عدد آنتن با قدرت 5dpi می باشد. این محصول دارای استاندارد سری N می باشد و حداکثر سرعتی که می تواند به شما برای برقراری ارتباط بیسیم فراهم آورد 150 مگابیت بر ثانیه است.
این مودم استاندارد امنیت WEP, WPA, WPA2 را به منظور امنیت دسترسی کاربر و روش رمز گذاری داده ها را پشتیبانی می کند. دکمه WPS راه اندازی آسان وایرلس را امکان پذیر کرده است و دکمه ON/OFF وایرلس نیز برای راحتی کاربر قرار داده شده است وجود کیفیت خدمات (QOS) این امکان را به کاربر می دهد که یک شبکه ارتباطی بدون نگرانی در تراکم ترافیکی تجربه کنند.
مودم UTEL با گارانتی پرشیا سیستم

مودم روتر یوتل مدل UTEL A154

UTEL A154 یک مودم روتر سیستم است که از 4 درگاه اتصال (Rj45) و یک درگاه تلفن (Rj11) و یک آنتن با قدرت 5dpi بهره می برد و یک شبکه داخلی، سرعت 150 مگابیت در ثانیه برای شما فراهم می سازد.

برای ایجاد امنیت از رمزنگاری های WPA, WPA2, AES استفاده شده و وجود دکمه WPS بر روی دستگاه امنیت ساده و بسیار ساده و کاربردی را به ارمغان می آورد. این مودم روتر امکان دسترسی کاربران و سیستم اولویت بندی انتقال داده ها را به بکارگیری فایروال و کیفیت (QOS) جهت برقراری ارتباط صوتی، دانلود انواع فایل ها و انجام بازی های رایانه ای بر روی اینترنت برای شما امکان پذیر می سازد.
 
مودم روتر یوتل تولید شرکت مخابراتی ارگ جدید

مودم روتر یوتل مدل UTEL A304

این محصول یک مودم روتر دو بانده با توان برقراری ارتباط با اینترنت تا سرعت 14 مگابیت در ثانیه جهت دریافت (دانلود) و سرعت 2 مگابیت در ثانیه جهت ارسال (آپلود) ، همچنین بدلیل بهره گیری از استاندارد بیسیم N توانایی ایجاد شبکه بیسیم Wifi با سرعت انتقال داده تا 300 مگابایت در ثانیه می باشد.
علاوه بر یک درگاه تلفن (Rj-11) و چهار درگاه اتصال (Rj-45) دارای یک درگاه USB-26 است که امکان اتصال دانگل 3G و به اشتراک گذاری حافظه جانبی را فراهم می آورد و با دارا بودن 2 آنتن خارجی با قدرت 5dbi از پوشش دهی بسیار مناسبی برخوردار است.
شرکت مخابراتی ارگ جدید تولید کننده تجهیزات شبکه یوتل
وجود فایروال DMZ, NAT در مودم یوتلاز شبکه شما در مقابل آسیب های بیرونی محافظت می کند و دستگاه با استفاده از قابلیت QOS می تواند ترافیک برنامه های مختلف را مدیریت می کند. شما می توانید از این مودم در سه حالت PPPOE و PPPOA و همچنین در حالت بریج (Bridge) استفاده کنید.
امکان تنظیم انواع شبکه های مجازی خصوصی نیز روی مودم وجود دارد و می توان به  انواع VPNهای و PPTP و L2TP و iPSec وصل شد. مودم A304 به منظور اشتراک گذاری اینترنت پرسرعت برای کاربران حرفه ای و سازمان ها طراحی شده و با بکارگیری استانداردها و قابلیت های کلیدی، یک انتخاب ایده آل و مطمئن می باشد. 

معرفی شرکت تولیدکننده تجهیزات شبکه یوتل

مودم روترهای UTEL محصولی است که توسط شرکت مخابراتی ارگ جدید تولید شده است، شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید که یکی از شرکت های وابسته به منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید می باشد و با توجه به اهمیت بحث تولید ملی و انتقال و بومی سازی فناوری های نو، شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید در فاز اول با تولید تجهیزات سمت مشتری (cpe) به بهره برداری رسید و تا کنون بیش از 300 هزار دستگاه مودم روتر با برند صد درصد ایرانی U.tel تولید کرده است.
شرکت مخابراتی ارگ جدید
 
شرکت ارگ جدید تولیدکننده تجهیزات مخابراتی UTEL در ایران

پرشیا سیستم نمایندگی انحصاری فروش و گارانتی محصولات UTEL

گروهپ رشیا سیستم از سال 1375 با درک اهمیت راه اندازی شبکه های دیتا با کارایی مناسب و بستر قوی همگام با کمپانی DDC آلمان گام در راهی نهاد که از بطن آن شرکت توسعه داده‌ های ارتباطی پرشيا سيستم (D.D.C Persia) راه اندازی شد.
محصولات UTEL دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب است  و توسط شرکت پرشیا سیستم گارانتی گردیده و وارد بازارهای تجهیزات شبکه ایران شده است.و یک انتخاب مطمئن و ایده آل برای کاربران حرفه ای و خانگی می باشد. 
ادامه مطلب

2 دیدگاه

  1. محمدی

    جولای 10, 2017 در 12:58 ب.ظ

    من به تازگی مودم روتر وایرلس یوتل A304U رو از شرکت پرشیا سیستم خریداری کردم که خیلی خوب و پرسرعت و نسبت به قیمتش کارایی خوبی داره

  2. محمدعلی رضایی

    جولای 10, 2017 در 12:34 ق.ظ

    سلام قیمت مودم های ای دی اس ال یوتل رو توی گروه تجهیزات شبکه دیدم نسبت به مودم های تی پی لینک با مشخصات فنی مشابه یک مودم ارزان قیمت بود اگر گارانتی و کیفیت مودم روتر های UTEL خوب باشه و درایورهای یوتل هم توسط مصرف کننده در همه سیستم عامل ها راحت نصب بشه مودم روتر به صرفه ای هست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار