Connect with us

تشخیص چهره با دوربین مداربسته اوما اسمارت کم

منتشر شده

در

تشخیص چهره با دوربین مداربسته اوما اسمارت کم

دوربین مداربسته Smart Cam شرکت Ooma یکی از دوربین های نظارتی فوق حرفه ای است که می تواند در سخت ترین شرایط آب و هوایی بدون نیز به اینترنت تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند. کمپانی اوما با قدمت 15ساله در زمینه تولید دوربین های حفاظتی و نظارتی توانست اعتماد خریدارن را به خود جلب کند؛ اولین محصول این شرکت نیز تلفن تحت شبکه VoIP بود که امکان برقراری ارتباط را از طریق دستگاه‌ های Ooma در اختیار کاربران قرار می داد.

قابلیت دوربین مداربسته اوما اسمارت کم

کمپانی فعال اوما دوربین مداربسته Smart Cam را در نمایشگاه CES 2019 لاس ‌و گاس رونمایی کرد. این دوربین بی سیم با قدرت تصویر برداری بالایی که دارد به صورت دید در شب نیز می تواند به فعالیت خود ادامه دهد، همچنین امکان ذخیره سازی تصاویر ویدئویی در فضای ابری در دوربین اسمارت کم موجود می باشد.

دوربین مداربسته اوما اسمارت کم در واقع نسخه حرفه ای دوربین نظارتی Ooma Butterfleye است که با قابلیت های بهتری عرضه خواهد شد البته فناوری تشخیص چهره یکی از ویژگی های جدید این دوربین است که می تواند اعضای خانواده‌، دوستان و حیوانات را شناسایی کند. طبق اعلام مدیر بخش راهکارهای ویدئویی شرکت Ooma دوربین اسمارت کم علاوه بر قدرت تشخیص چهره، صداهای غیرمعمول و حرکات را ثبت می کند و درعین حال با توجه به‌ حداقل رسیدن هشدار خطای سیستم، از ضبط ساعت‌ ها ویدئوی نظارتی بلااستفاده جلوگیری خواهد شد.

مشخصات فنی دوربین مداربسته اوما اسمارت کم :

طراحی و ظاهر دوربین مداربسته اوما Smart Cam به گونه ای است که علاوه بر استفاده در داخل ساختمان و فضاهای داخلی می توانید برای فضاهای خارج از منزل نیز از آن استفاده نمائید. دوربین کامپکت و مربعی‌ شکل Smart Cam مجهز به مانت دیواری مغناطیسی است و مستقیما به شبکه‌ وای ‌فای متصل می‌شود و به کاربر این اجازه را می دهد که ازطریق اپلیکیشن، دوربین را روی دستگاه‌ های iOS و اندروید کنترل کند.

قیمت دوربین مداربسته اوما اسمارت کم

زمانی‌ که دوربین اوما اسمارت کم حرکتی را تشخیص دهد، در 0/1 ثانیه شروع به تصویربرداری خواهد کرد، اما اگر حالت حریم خصوصی اتوماتیک فعال شده باشد، هنگامی که گوشی هوشمند کاربر در محدوده‌ دوربین قرار داشته باشد، به‌صورت اتوماتیک دیگر به ضبط کردن ادامه نمی ‌دهد.

باتری دوربین دوربین مداربسته اوما اسمارت کم می‌ تواند تا 6 ماه شارژ مورد نیاز سیستم را تأمین کند و ظرفیت حافظه ذخیره‌ سازی داخلی آن 16گیگابایت اعلام شده است زمانی ‌که پاور بیرونی و اتصال اینترنت وجود نداشته باشد، دوربین Smart Cam می ‌تواند به‌ راحتی کار ضبط تصاویر را انجام دهد. لازم به ذکر است دوربین مداربسته Smart Cam به دوربین 1080پیکسلی با لنز واید 130درجه و میکروفن حذف‌ کننده نویز نیز مجهز می باشد.

دوربین مداربسته اوما اسمارت کم رونمایی شد

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دوربین نظارتی Smart Cam امکان ضبط صدای دو طرفه است به طوری که کاربران می توانند از طریق اسمارت فون خود با اسپیکر دوربین صحبت نمایند و برعکس از طریق اسپیکر دوربین هم قادر خواهند بود تا با گوشی موبایل خود صحبت کنند.

قیمت دوربین مداربسته اوما اسمارت کم برابر با 150 دلار می باشد که قرار است در فصل اول سال 2019 راهی بازار دوربین شود، کمپانی Ooma برای خریدارن خود امکانات دیگری مانند سرویس اشتراک به‌ مدت 30 روز، امکان ذخیره‌ سازی تصاویر ویدئویی مورد نیاز برای استفاده از تشخیص چهره‌ دوربین، ارتباط صوتی دو طرفه و قابلیت‌ های Geofencing را در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

ا دیدگاه

  1. Helen

    ژانویه 12, 2019 در 12:06 ب.ظ

    بنظرم Smart Cam یکی از بهترین دوربین مداربسته های بازار دوربین که میشه برای حیوانات نصب کرد این محصول به پول ما قیمتش چقدر میشه و چطوری میشه خریداریش کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار