Connect with us

تصاویر دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5 منتشر شد

منتشر شده

در

اولین عکس های دستبند هوشمند شیائومی می 5

چند روز پیش عکس هایی از دستبند هوشمند جدید شیائومی مدل Mi Band 5 به بیرون درز کرد که از طریق آنها می توان به برخی ویژگی های این دستبند هوشمند پی برد. سری دستبندهای هوشمند شیائومی همیشه به خاطر قیمت و کارایی مناسبشان در بازار طرفداران زیادی داشتند.

دستبند هوشمند از انواع گجت های پوشیدنی است که برای زندگی های امروز کاربرد فراوانی دارند. شاید اولین چیزی که با شنیدن نام دستبند هوشمند به ذهن می آید وسیله ای به عنوان گام شمار باشد اما علاوه بر این، شما چه ورزشکار باشید یا فردی با میزان تحرک نسبی، با کمک یک دستبند هوشمند می توانید میزان تحرک، میزان کالری سوخته شده، زمان فعالیت ها، زمان و کیفیت خواب و ضربان قلب خود را به طور مرتب اندازه گیری کنید.

ویژگی های دستبند هوشمند شیائومی می 5

لیست قیمت دستبند هوشمند

مشخصات دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 5

به نظر می رسد این محصول جدید شیائومی در گزارش هایی که از آن منتشر شده، نسبت به مدل های قبلی تولیدات همین شرکت ارتقاء زیادی داشته و استفاده کنندگان از آن تفاوت گسترده ای را نسبت به دستبند های هوشمند دیگر تجربه خواهند کرد. نمایشگر با کیفیت و بزرگتر 1.2 اینچی دستبند هوشمند شیائومی مدل می بند 5 بزرگترین تفاوت آن با مدل های قبلی است. تصاویری که از این دستبند هوشمند منتشر شده این موضوع را ثابت می کنند. هرچند فرم کلی بدنه نسبت به مدل های قبلی تغییر چندانی نداشته است. نحوه شارژ دستبند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 هم به صورت اتصال به درگاه شارژر USB و از طریق شارژر خود دستبند یا اتصال به کامپیوتر و لپ تاب خواهد بود.

اطلاعاتی که از دستبند هوشمند جدید شیائومی منتشر شده اعلام میکند که قیمت این گجت حدود 28 دلار خواهد بود که همچون دیگر محصولات شیائومی مقرون به صرفه می باشد. هرچند هنوز خود کمپانی شیائومی گزارش رسمی از آن منتشر نکرده است.

تفاوت دستبند هوشمند شیائومی با ساعت هوشمند

تفاوت ساعت هوشمند و دستبند هوشمند

با توجه به نحوه فعالیت ها در دنیای مدرن استفاده از گجت های پوشیدنی مثل دستبند هوشمند و ساعت هوشمند روز به روز گسترده تر می شود. هر چند هردوی این ابزارها از طریق اتصال به تلفن همراه یا تبلت فعالیت می کنند اما باید گفت تفاوت این دو محصول به کاربرد آنها برمی گردد. ساعت هوشمند گجتی است که کاربرد های بیشتری نسبت به دستبند هوشمند دارد مانند پاسخ دهی به تلفن یا مشاهده پیام ها و غیره که به همین دلیل قیمت بالاتری هم دارد اما دستبند هوشمند صرفا یک گجت برای پیگیری فعالیت های جسمی ما بوده که وضعیت خواب، ضربان قلب و فعالیت های جسمی روزمره ما را اندازه می گیرد تا ما را به سمت زندگی سالم تری هدایت کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

2 دیدگاه

  1. طالبی

    ژوئن 14, 2020 در 10:06 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من دیشب ساعت می بند ۴ خریدم ال سی دی اش نصفش سفید شده من باید چکار کنم
    پشت جعبه ش نوشته گارانتی شرکت ارو
    لطفا راهنمایی کنید

  2. حیدری

    ژوئن 2, 2020 در 5:32 ب.ظ

    دستبند سلامتی های شیائومی از نظر کارایی واقعا فوق العاده هستند و نسبت به قیمتی که دارند عملکرد خیلی خوبی رو در اختیار شما قرار میدند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار