Connect with us

تلویزیون ال جی رول شونده جدیدترین تلویزیون بازار صوت و تصویر

منتشر شده

در

تلویزیون ال جی رول شونده جدیدترین تلویزیون بازار صوت و تصویر

کمپانی ال جی نیز همانند سایر شرکت های فعال حوزه آی تی جدیدترین محصول خود را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشت.تلویزیون رول شونده ال جی جدیدترین تلویزیون اولد شرکت LG می باشد که در این نمایشگاه رونمایی شد و توانست کاربران زیادی را جذب خود کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون ال جی رول شونده

لیست قیمت تلویزیون

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون رول شونده ال جی، رول شدن صفحه نمایش در جعبه‌‌ای است که پایین این تلویزیون قرار دارد؛ این ویژگی سبب شده است کمپانی ال جی طرفداران زیادی را دربازار صوت و تصویر جذب خود کند. لازم به ذکر است نمایشگر این تلویزیون ال جی نیز 65 اینچی با رزولوشن 4K می باشد.

تلویزیون ال جی

قابلیت رول شدن تلویزیون ال جی به کاربران اجازه می دهد پس از تماشا کردن تلویزیون آن را به داخل جعبه ای که پایین صفحه نمایش قرار دارد رول کنند شایان ذکر است که فرایند رول شدن نمایشگر به‌ صورت خودکار انجام خواهد شد.

تلویزیون رول شونده ال جی

هدف کمپانی ال جی از طراحی تلویزیون رول شونده مشتریانی است که دیدگاه مینیمالیستیک به طراحی منازل خود دارند، چرا که این تلویزیون به کاربران اجازه می دهد در صورت عدم نیاز به نمایشگر، آن را جمع کنند و نمایی ساده ‌تر از تلویزیون را در منزل خود تداعی کنند.

تلویزیون ال جی

تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون ال جی رول شوند هنوز توسط کمپانی سازنده اعلام نشده است. اما با توجه به خبرهای منتشر شده این تلویزیون یک نمونه مفهومی بوده و نمی توان انتظار داشت که به زودی به تولید انبوه برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون ال جی رول شونده برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. صادق

    ژانویه 22, 2018 در 9:38 ق.ظ

    تلویزیون ال جی رول شونده واقعا فوق العاده ست امیدوارم به زودی به تولید انبوه برسه و بتونه باعث تحول بازار صوت و تصویر بشه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار